Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä yksityisellä käyt?

Meillä vaan terveystalo ja mehiläinen täällä missä asutaan. Ja kummassakim vain erikoislääkäri
Merioulun neuvolassa! Se on tietääkseni ainut joka tääl tekee niit. Ennen oli myös terveystalos ja se makso 89€, mut en löytäny sitä kätilöö enää sielt 😳

Jippii ja moi, mää sain tosiaan tänään ekan plussatestin ja aattelin vähän tulla tänne höpäjään, jos määki vaikka pääsisin sit joskus salaiselle puolelle 😅 Tietty pitää kans toivoo et pikkunen pysyis matkassa, mitä se on nyt joku unikonsiemenen kokoinen... 🤣

Mä myös googlailin varhaisultran hintoja ja on kallistunut huimasti!! Esikoisesta oli joku 80e ja nyt 200-300 e :O en tiiä raaskinko mennä...

Kiitos @inja !

Meillä täällä Tampereella löyty yks kätilömesta, jossa maksaa vissiin 79e. Olispa kaikkialle tarjolla samalla hinnalla näitä yksityisiäkin, ettei joidenkin tarttis maksaa satasia 🥺

Vau... Kinkkukiusaus on kyllä normaalia maukkaampaa, voisin vetää koko vuoan 😳🤩 ja kohta uuniin itseleivottu hapanjuurileipä, aiiii että!

Oli pakko testata vielä ovulaatiotestiä miten reagoi raskauteen. Ja huikeen vahva testiviiva tuli.

Liitteet

• 1667401753542.jpg
    1667401753542.jpg
    619.7 KB · Katsottu: 15
Ja varasin nyt varhaisultraan ajan mutta yli 200 euron keikka taas. (Kävin ennen ovulaatiota yksityisellä ultrassa koska edellinen kierto oli vain 16 pv pitkä, ja halusin tarkistaa että kaikki ok. Sinne meni huimasti yli 200 euroa.

Mutta en millään malta odottaa jouluun asti kunnes saadaan tietää onko pikkuisella/silla kaikki hyvin.

Ja varasin nyt varhaisultraan ajan mutta yli 200 euron keikka taas. (Kävin ennen ovulaatiota yksityisellä ultrassa koska edellinen kierto oli vain 16 pv pitkä, ja halusin tarkistaa että kaikki ok. Sinne meni huimasti yli 200 euroa.

Mutta en millään malta odottaa jouluun asti kunnes saadaan tietää onko pikkuisella/silla kaikki hyvin.
Noi on niin ikävän kalliita paikoittain 🥺 Mutta ainakin saa jo aikaisemmin tietää, että minkälainen siellä masussa on meininki.

Meillä täälläpäin saa aika herkästi ultran julkiselta, mä kerroin näistä km ja sanoin stressaavani asiaa, ni sain varhaisultra ajan. Oon tosi iloinen siitä kun ei oikein olisi varaa noihin 200e varhaisultriin 😅

Meillä täälläpäin saa aika herkästi ultran julkiselta, mä kerroin näistä km ja sanoin stressaavani asiaa, ni sain varhaisultra ajan. Oon tosi iloinen siitä kun ei oikein olisi varaa noihin 200e varhaisultriin 😅
Toi on kiva juttu!😊

Takaisin