Tietäis vaan itsekin millaista tukea ja tietoa kaipaa, kun kaikki on täysin uutta.
Aa niimpä tietysti joo, unohdin että sieltä tulee se kromosomivastauskin. Mulla tuli se vähän myöhemmin muista tuloksista, sit tuli vaan kantaan muokattu tieto että kromosomit normaalit. Ihan mielenkiinnosta, onko tälle kromosomipoikkeavalle jotain tiettyä "omaa nimeä"? Olen tutkijasielu niin kaikki kiinnostaa
Niin ymmärrän ton, että on helpottavaa saada syy seurauksille, sit ehkä se jatko on paljon selvempi kuin epäselväksi jääneissä tilanteissa.
Toivoin itsekin, et olis jotain löytynyt, niin olisi saanut tukitoimiakin herkemmin. Nytkin tässä matkan aikana kuulin alussa, kun kysyin lugejen aloitusta kuten alunperin piti tulla kokeiltavaksi, että "seuraavakin keskenmeno voi olla vain huonoa tuuria".
julkinen puoli niin mielipide vaihtuu lääkärin mukaan.. mut ei minua ainakaan huvita vain kokeilla raskaus raskaus perään milloin huono tuuri loppuu ja toisekseen lugeilla yms. on tosi hyvä vaste toistuviin keskenmenoihin vs ilman sitä. Mut kun mitään ei löytynyt, niin helppo laittaa vaan huonon tuurin piikkiin.
Jos vähän aktiivisempi keskustelu kiinnostaa, niin kannattaa kirjoittaa tänne 30 viestiä ja hakea sitten salaiseen :)