Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, siis tietysti sen nyt pitää erota ensin ! Jaa vähentää alkoholin käyttöä ja lopettaa hullu mustasukkasuus musta o.O Mä en tota mahollisuutta oo tainnu kunnol ees antaa. Se on tosin oma moka, kun sanoi mulle, ettei välttämät kerro naiselle/perheellee. Ei se mikää salaisukki tule olemaan.. Tästä siis jo aikaakin

"Life itself is the most Wonderful Fairytale". Vaikka rahaa ei oikeestaan olis ollut, niin eihän tätä kappaa vain voinut jättää kauppaan kun uusia verhoja jokatapauksessa mielin... :')

Liitteet

• 1406840619606.jpg
    1406840619606.jpg
    136.2 KB · Katsottu: 103
Nyt kävi tuleva mummokin kylässä. Nyt on äitiyspakkaus-laatikollinen vaatetta, amme, syöttötuoli jaja rattaat parvekkeelle

Suahan on lahjottu :)

Minä sain eilen muutaman kuukauden ikäisen kummitytön äidiltä kaksi paitaa, joita voi sitten käyttää mahan kanssa ja imetyspaitana, masutuubin ja heillä käyttämättömäksi jääneen non-colic pullon.

Oottelen, että raha-asiat ratkeis johonkin suuntaan ja saisin rahaa joko liitosta tai edellisen työpaikan vielä maksamattomat lomakorvaukset pitämättömistä lomista ( työsoppari loppui kk sitten, ärsyttävää vääntöä että saa kaikki mitä itelle kuuluukin...). Saa sitten pistää rahaa sivuun isompiin hankintoihin :)

On joo :D En oo kyl viel mitää jaksanut katsoa. Pitää viel miettiä et jättääkö nuo rojut tähä ylös vai viekö kellarii venailee aikaansa :P

mul on vähän sama fiilis ku tiada92:lla :D tosin kaverit on kaikkee roinaa tuonu jo ja pinnasänky ja siihen kaikki patjat ja lakanat jne on saatu jo, mut ehkei viittis ihan viel ostaa yhtään mitään :p

Kaikki vaatteet, lakanat ynm tekstiilit kannattais kuitenkin pestä nyt, kun on vielä aikaa ellei oo kovasti pahoinvointia tmv. :)

Joo siis mun nimimerkki on vaihtunu olin aikasemmin kyfi(jotain numeroita) :D ja eilen mulla oli ihan voittaja fiilis et oireet melkee hävinny kunnes palasin todellisuuteen tänään :(

Mul on oma äiti (melko järkytykseksi miulle) ostanut mulle kyl täs vaatteita, ku ei noi omat pikkumekot jostai syyst enää mahu päälle :D Haluisin ootella johki jouluu, et tiiän mitä ite pitää ostella, mut se taitaa olla aika myöhäst sillo ku ei tiiä mikä olo sillo on

No vittu nii i!! En tosin oo ku noit yhtii kokeillu, mut aika kapeita noi muutki tietty on :/

Hei huutelen täältä väliin tohon yksinhuoltaja-asiaan, että isyydentunnustuksessahan äidiltä kysytään että onko yhteis- vai yksinhuoltajuus, siis riippumatta siitä seurusteleeko tai asuuko kyseisen isukin kanssa. Ainoastaan jos on naimisissa, huoltajuus on automaattisesti yhteinen, ja silloinhan ei oo edes isyydentunnustusta. Nii ja sit rekatusta parisuhteesta en tiedä, mut eniveis. Eli vaikka antaisitkin isille nyt mahkut ja olisitte vielä vauvan synnyttyä yhdessä, on sulla täys oikeus olla lapses yksinhuoltaja ihan vaikka varmuuden vuoks. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä en ees harkitse mahdollisuuksien antamista,se menetti ne jo :) Mut Jennillä on eri tilanne :)

Voi olla vähän hankalaa selittää kumppanille, ettei haluais sitä tunnustaa isyyttä :D Siis ideana, asutaan yhdessä, laps yhteinen yms.

Hyvin se menee tia ! ^_^

Takaisin