Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeepp ja aattelin ihan periaatteesta etten laita viestiä vaan odotan,että herra ite ottaa yhteyttä :D

On siitä selvinnykki paljon ei siitä kuulu mitään,ellen ite ota yhteyttä ja se kertoo jo aika paljon.. Eipä tarvi miettii haenko yksinhuoltajuutta vai en :D

Suosittelen kyllä leluja ennemmin kuin randomseuraa, eipä tarvii pettyä jonkun tuntemattoman sähellykseen.. :wink

Mä oon neuvolaan yms ilmoittanut suoraan ettei isä ole mitenkään mukana kuvioissa. Mutta täytyy sitä silti vielä sopia käytännöistä (mieluiten kirjallisesti) että joko tunnustaa isyyden ja maksaa elatuskulut tai vaihtoehtoisesti luopuu kokonaan kaikista oikeuksista ja jättää meidät rauhaan. Mulle tää jälkimmäinen sopisi parhaiten!

En ole nyt ihan takuuvarma, mutta musta toi isyyden tunnustaminen on edessä vasta, kun mukula on pihalla. Siihen asti voi monenkin isukin mieli muuttua monta kertaa...

mun muistaakseni niin on kanssa, harvoin tehää isyyskoetta raskauden aikana ku se voi olla vaarallista sikiölle, tai sit oon nähny unta et oon lukenu jostain :D ja se tunnustaminen pätee siihen kanssa, että raskauden jälkeen. Mie en voi sille minkä mut toi sun kuva Riipitii on niiiiiin hellyyttävä! :D

Jepp isyyskoe otetaan lapsen syntymän jälkeen :) mut sun pitää neuvolaan ilmottaa otetaanko sitä vai ei :) onneks on vielä aikaa :)

Isyydentunnustus tehdään lastenvalvojan luona lapsen syntymän jälkeen, noin kuukauden parin päästä. Vasta siellä kysytään isästä tai toki isäkin voi tulla jo mukaan. Näin toimitaan aina, kun kyseessä avioliiton ulkopuolinen lapsi. Siellä voi sanoa isän nimen tai olla sanomatta ja haluaako verikokeiden avulla isyydentunnustuksen. Myös isä voi vaatia verikokeet, vaikka viiden vuoden päästä. Tai vaikka lapsikin voi ne vanhempana vaatia. Lapsella on oikeus isään vaikka se olisi kuin mulkku... ;)

Mjaa ! Mä jo aloin panikoimaa, et mun nyt pitäs tietää, haluaako se yks kokeet vai ei :D

Hyvä juttu ^_^ Mul toi paino nousee varmaa sunki puolesta :D Lievä katkeruus, et mekot toimittaa paitojen virkaa tällä hetkellä :D

Tottakai "pikkulikat" on onnessaan, kun komea, hyväkäytöksinen ja rikkaasta suvusta oleva alle 30v antaa huomiota..

Siinäpä se just onkin miks vastuu on aina aikuisella. Vaikka tyttöset / pojankollit miten puhuis aikuiselle tuhmia, ovat kuitenki vielä lapsia eikä ymmärrys ole samaa luokkaa ku jollain "alle 30v" aikuisella. Mä sanoisin että aika pikkuisia on monet 18-vuotiaatkin.
Lasta / teiniä pitää suojella, joskus myös omalta itseltään.

Takaisin