Yksin odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi voi :( Uskokaa tai älkää mut isukki tuli käymään.. En tiiä johtuuko hormooneista vai mistä mut kun se lähti täältä aloin itkee.. Eipä me saatu mitään sovittuu kun se epäilee edelleen ettei tää oo sen..

Kirjotin jo pari tuntia sitten tähän pitkän viestin, mutta se katosi bittiavaruuteen ja foorumi-sovellus alkoi takkuamaan.

Laitoin Jennille yksityisviestin, en koe oikeaksi alkaa levittelemään asiaa julkisella foorumilla, jota voi lukea kuka vain.

Tiada tosi ikävää, ettette saaneet puhuttua isän kanssa tärkeistä asioista. Minkälainen fiilis sulle tapaamisesta jäi, haluatko miestä osalliseksi teidän elämään?

Eilen neuvolassa kysyttiin olenko nyt ollut tekemisissä lapsen isän kanssa. Eipä siitä ole mitään kuulunut. Ottakoot yhteyttä, kun on valmis siihen ellei sitten ole heittänyt koko asiaa mappi ö:hön ja koettanut vain unohtaa...
Saatan lähettää ultrakuvat fb-viestinä, niin näen onko nähnyt kuvat ja koska. Sitten synnytyksen jälkeen aika, strategiset mitat jne tekstiviestillä. Toivon, että kävisi edes kerran katsomassa meitä kotiuduttuamme ellei sitten halua tulla jo sairaalaan..

Harmi Tia :/ Ois ollu kiva, et oisitte asiat saanu selvitettyä ! Mä TAAS kuuntelin kui pahoillaa toi yks on kiukuttelustaa -_- En jaksa tota kyl yhtää. Mä heitän sen koht sinne mappi ööhön mielelläni, ku itelki kaiken aikaa paska fiilis moisesta.

Jaja. Mun koulu !! Oon nyt kahtena päivän menny sinne vaan huomatakseni, et vittu mul mitää tunteja oo. Ketuttaa muuten pikkasen. Tänäänki 6 ylös ja koiraa lenkille ymsyms. Ja ei. Täysin turhaa

Jenni: kävi huvittaa tuo et oot 15-vuotiaiden kans :D minkä ikäi itse olet?

tääl voidaan ihan ok.. edelleen yrjötään ja väsyttää. töihin on palattu mut pakko ottaa hiljasemmin kun ei vaan jaksa.

isukin näin eilen mut ei me oikeen mimtään sit ees puhuttu. katottiin va telkkaria... en tiedä mitä tästä tulee. sanoi kuitenkin et hänen yks kaveri saattaa häissä (ollaan menos kaikki samoiihin häihin) tulla avautuu mulle.... mä sanoin et tää ei sille kaverille kuulu et sil ei oo oikeutta. pitää vielä lähempänä sanoa sit et katokki et pitää sen erossa musta koska muuten mä saatan tirvasta oikeesti päin näköö. ja jos yhtään avautuu ni silt kaverilt lähtee kaikki oikeudet ikinä nähdä tätä lasta...

Parikymppine. Pikkuvanha oon :D

Mäki täs jo mietin, et jään ennenaikaselle mammalomalle, ku ei tost opiskelust tos paskakoulus (Vantaan Varia, varottakaa oikeesti muitaki) tuu yhtää mitää ! Ei kumminkaa toisaalt viittis viel.

Ja joo, kellää mitää oikeutta tulla länkyttää :D

(Isukilla nyt taas nii hirvee ikävä ja halu tulla käymää.. Pöh)

No se meni nii myöhäseks sen tulo et kyl me jotain juteltii ja sit se sanoki et pitää nähä joku toinen päivä..

on se fb nii kiva paikka... tän lapsen tod.näkönen isä on menos ilmeisesti treffeille huomen. eli molemmat isäehdokkaat näköjään ei mieti yhtään et tän asian vois ensin järjestää kuntoon.... argh... tehköö mitä haluu mut ottaa päähän et mun kans ei asioita voida sopia mut sen sijaan mennää tollai ämmissä... ajkafökjaölkjdölakj

Joo tänki isä ravaa treffeil :D tai siis panee niit ku ei se oo valmis sitoutuu :D jännää et se ois kumminki lapseen valmis sitoutuu ku se vaatii sen koko loppu elämän..

Vitun hormonit !! Pitkäst aikaa tuli kauheesti mieli kutsuu isukki tänne. Kaipuu siit läheisyydest, hellyydest, kehuist siit kuin nätti oon, (seksi) Nyt pitää saada vaa ittensä tajuumaa, ettei se pari tuntii/yö oo sen arvosta, saatana et lähen taas tohon pelleilyy sen kans. -_-

Te olette sentään jossain yhteyksissä kyseisten miesten kanssa, en tiedä kumpi on parempi, se vai se ettei ole mitään välejä. Nyt mun on tehny mieli että jos esim törmäisin siihen jossain (epätodennäköistä) ja saisi edes riidan aikaseksi. tää täydellinen välinpitämättömyys on jotenkin muuttunu nyt niiiiiin kalvavaksi :S

No se on täälläki sitä ellen ite ota yhteyttä :/ Ärsyttää ku siit ei kuulu mitään ja tietää mitä se puuhaa ja sit se haluis viel kuuluu lapsen elämään..

Meillä menee niin että saan säännöllisesti viikon parin välein jonkun tosi turhan tekstarin (hitsi ku tekis mieli suo.. / oispa kiva nähdä / ikävä.. ) joihin en ole aikoihin jaksanut edes reagoida. Siis yksisuuntaista tekstailua. Ei kysymyksiä siitä miten voin miten raskaus etenee tms. Keskustelu ei onnistu ollenkaan. Mies vaan vaikenee ja/tai vaihtaa puheenaihetta. Turhauttavaa.

Jossain vaiheessa on kuitenkin pakko käydä kunnon keskustelu siitä luopuuko hän suosiolla kaikista isän oikeuksista vai millainen diili tehdään. En vaan yhtään jaksaisi..

En onneksi sortunut minäkään. Kutsuin vaa kaverin kattoo leffaa :P

Vaikee sanoo, oisko täys välinpitämättömyys parempi. Toisaalta vois kuvitella, et joo, mut eiköhän seki rassais päätä :D

nii vähä kaksipiippuinen asia, toisaalt olisi kiva saada edes jonkinlaista reaktiota, mutta pari kuukautta täyttä hiljaisuutta nyt ollut vissii. Ja se mikä nyt saa hermot toooodella kireeksi on se että jostain syystä nyt kaikki pyytelee kahville tai treffeille ja sit joutuu selittää tilanteen et hups ku mul o toi masu vähä kasvamas täs nyt ja siel on jotaa sisällä ni sit on niinku pelkkää seksististä ehottelua. Minut tuntevat tietävät että olen täysin kevyt kenkäisen vastakohta, tarkoin mietin kenen kanssa sänkyyn hyppään niin onko se nyt niin jos yksin odottaa lasta tarkoittaa että voi mennä kenen kanssa tahansa sänkyyn vain huvin vuoksi? ärh. siis jotkut voi, en sitä sano mutta kun en minä nyt tässä ole muuttunut kuitenkaan itseni vastakohdaksi yhtäkkiä

Nelli: ei oo täälkään isästä kuulunu ja minä ainakin oon siihen tyytyväinen. Mutta jos ei tule kattomaan aikaansaannostaan sitten maaliskuussa, nii sit suututtaa..

No joo se voi olla että se on viimenen niitti kyl sitten :o eiköhän tää munki mieli täs muutu ku ollu nyt alakuloinen viikko(tai parikin) muutenkin, sitku taas piristyy ni varmaan oon ihan tyytyväinen ettei ole ilmoittanut itsestään mitenkään :)

Joo mullekki sanottiin,et hommaa vaan joku seksikaveri.. Sillee ei kiitos :D Mä kans mietin aika tarkkaa kenen kelkkaa hyppään.. Meijänkin pitäis tuon isukin kans käydä jonkun näkönen keskustelu et miten edetään,että haluaako se oikeesti olla mukana vaan tuntuuko nyt vaan siltä :D en jaksais kyl yhtään kattoo sen naamaa :D

Takaisin