SanniMariia: joo muakin alkaa pelottamaan taas vaihteeksi, menee vähän tällästä vuoristorataa. Välillä kova luottamus itteeni ja tulevaisuuteen ja välillä aivan päinvastoin. Mutta uskon että tosiaan sulla kuin mullakin on se äiti ja sisarukset ne maailman paras tuki ❤ mä vielä odotan ens kuun rakenneultraa, kunnes päästän itteni valloilleen noissa hankinnoissa.
Myy: oooh! Tsemppiä synnytykseen kun sen aika koittaa ❤ kuulostaa aika lapselliselle tuo kieltely, mä olen sentään kuullut jo juttua että oma ehdokas on sittenkin jo kavereillekkin asiasta maininnut - jokasen vastaus tosin on ollutkin "lupaa ettet perusta mitään perhettä Kaarinan kanssa"
Anna vaan sen surun tulla, ei se kieltämällä ohi mene. Ne surut unohtuu sen oman nyytin kanssa sitten kun huomaat että teidän voi olla parempi kaksin ellei isäehdokas päätä muuttua vastuuntuntoiseksi tässä muutamassa päivässä tai löydät rinnalle paremman :)
Bebant: ompas tilanne

ei haluisi kuulla murheita mutta muutoin voisi osallistua? Kyllä siihen osallistumiseen kuuluu ne surut ja murheetkin. Mä ainakin suunnittelen asioita jo ajatellen että olen yksin, vaikka isäehdokkaan kanssa ollaan edellisen maailmanloppu riidan ja pitkän välirikon jälkeen taas puheväleissä. En vaan enää pysty luottamaan mihinkään perhearkeen hänen kanssaan, edes ilman lasta parisuhteeseenkaan. En itsekkään ole saanut kuolletettua tunteitani ja ymmärrän täysin mitä käyt läpi.
Mulla löydettiin 5cm hematooma. Verta on tullut nyt nelisen viikkoa putkeen ja pari viikkoa sitä ennen ja hän kyselee kuulumisia kokoajan. Sekä kysyy tahdonko hänet lääkäriin mukaa tueksi. Samalla siitä saa onnentunnetta mutta hieman myös ahdistusta. Tiedän kuitenkin hänen tekevän sen koska välittää musta mutta lapsi ei häntä voisi yhtään kiinnostaa.
Tsemppiä vielä ihan yleisestikkin kaikille, kyllä me selvitään :)