Eipä tuo ukkonen jyrähtäny täälläkään kun kerran pari aamulla joskus kuuden maissa, mut luoja et oli KUUMA! Siis mua ei oo ikinä hiottanu yhtä paljon, raskausaikana muutenkin helteilläkään en oo juurikaan hikoillu ja ihan ok saanu nukuttua vaikka välillä kuuma on ollutkin yöllä. Mut nyt, ei jumankauta, illalla pari tuntia sohvalla valui hiki ihan ympäri kroppaa vaikka olin ihan paikallaan, illalla ei meinannu nukkumaan käymisestä tulla yhtään mitään ku ihan törkeen kuuma ja painostava ja hiostava ilma (paljon ikkunan aukiolot auta kun ilma seisoo tuol pihalla). Koko yön heräilin tuskaiseen oloon ja tyyny oli ihan litimärkä. Tosi ihanaa..et olishan tuo saanu jysäyttää vähän kauemmin vaikka, jos se olis tota ilmaa vähän raikastanu, vaikken ukkosesta muuten yhtään tykkääkään. Toivottavasti ens yöksi jo viilenis, ei tule yöunista muuten kyl mitään ja saattaa olla aika känkky viikonloppu sit tulossa jos ei saa nukuttua.., 

. Mullakin on takana tän raskauden eka valvottu yö. Nukahin vast joskus puol neljän jälkee. Piti kuitenki herätä sit seittemält viemää muksua kasiks hoitoon. Oli jotenki tosi levoton olo yöl, tuntu silt ihan ku ois koko ajan ollu vähän hengästyny ja sykeki oli vähä normaalia korkeemmal.
. Tää ongelma on tietty vaikuttanu raskauden aikana myös seksiin, ku on niin liukasta ettei taho olla enää yhtää kitkaa. Mä oonki kironnu et saisvat lääkeyhtiöt kehittää jonku paikallislääkkeen liikamärkyytee vastapainoks kaikenmaailman liukuvoiteille.