Yhtä sun toista vaivaa

Tää hikoileminen!! Menee hermo! Tukka koko ajan ihan märkänä!
Yöllä on ikävä nukkua, kun tyyny ja peitto on ihan märkänä ja haisee sellaiselle makealle hielle, yök!
Ugh, olen valittanut! :D

Mun ei toistaseks tarvi yöllä hikoilla.. Toista se on sitten, kun vauva on syntyny. Isommasta makkarista pääsy parvekkeelle, ja yöt pidänkin parvekkeen oven auki :) isäntä nukkuu olkkarissa, kun on niin kova pyöriin öisin ja kuorsaakin toisinaan. Esikoinenkin nukkuu omassa huoneessaan, niin saan ihan huoletta pitää oven auki öisin.

Mullakin on öisin parvekkeen ovi rakoselleen ja nukunkin sillä puolella, mutta näillä helteillä sieltä käy vaan pieni vieno tuulenvire. Siitä mitää hyötyä ole! Odotankin huomista luvattua ukkospäivää, jolloin toivottavasti taivas repeää oikein kunnolla :happy119

Joo.. vois käydä myrsky ulkona että alapäässä... Noh, ei mul oo viel kiire, mut mut.. noh..noniinno.. ois hauskaa pystyä kääntymään sängyssä yöllä ilman, että joutuu ähiseen ja puhiseen ja tuhveroluut huutaa hoosiannaa, ja ois hauska tavata toi pikkumies jo.... Mut kiire ei kyl oo..

argh.. mistäköhä mullekki ilmesty yhtäkki pahaolo ja pää tuli kipeeks.. mittasin paineet ite, ku meillä on mittari.. ne oli ok.. heti sitä ajattelee pahinta.. mut kaippa se on normaaliii et ilman myrkytyksiiki voi tulla tällai olo... ja mahaki toimii... kaikkee khanaa tällepäivälle ja koht tulee muutama mukula hoitoonki...tai sit: ukkosta ilmassa nii tulee pääkipeeks.

Oliko jossain juuri juttua, että ilmojen viilentyessä saattaa synnytys käynnistyä?

Ilmojen viilentymistä siis odotellessa:)) .. alkaa muutenki kyllästyttää.nää tappokelit..

meille ei oo luvattu myrskyy,pitää vissiin ite hoitaa se myrsky.tsissus tänne paahtuuuuuu :smiley-ashamed004

Ja koskas se seuraava täysikuu on? Sekin saa kuulemma naiset synnyttämään :thumright

Mulla on nyt tän päivää tullu rusehtavaa vuotoa..o_O koostumukseltaan en vaan löydä että olis mitenkään venyvää tai normaalia limaisempaa, joten varmaan ihan vaan..noh, rusehtavaa vuotoa. Vasen takareisi on ihan jumissa, kiristää niin pirusti tosta persjuuresta oli asento mikä tahansa. Vissiin joku hermo jääny juntturiin, joku viikko takaperin oli sama tilanne oikeen kintun kanssa.. :confused: Jalat ja kädet on turvoksissa vaikkei normaalisti mulla kovin noita turvotuksia oo ollu kun käsissä ja nimenomaan yön aikana, aamulla aina helpottaa..nyt tuntuu ettei varpaat mahdu liikkumaan toistensa lomassa. Supistuksia on tullu runsaasti aamusta asti, tosin ne on ollu nyt kokonaan kivuttomia mut hemmetin epämukavia. Ei näitä loppuajan kolotuksia kyllä varmasti jää kaipaamaan, sen verran taas tuntuu et joka paikka kropassa reistaa ettei vaan jaksais.. :sad001 Jos sitä kohta kamuais vaikka iltapäiväsaunaan ja painuis nukkumaan joskus kasin maissa, niin olis tämäkin päivä sit käsitelty. Huoh..

Voi &€@"!!! Sais ees nukkua, mut ei... Hengästyttää olla pitkällään.. Onkohan iha normaalia? Kyljellään olen tyynyt joka raossa tukemassa..

Eipä täälläkään toi uni oikein maita. Heräsin puoli kuus, kun mies laitto ulko-oven kiinni ja lähti töihin. Koko yö meni taas kylkee vaihdellessa ja tänä yönä vessassa oli pakko käydä kaks kertaa. Muuten en yöllä oo vessassa käynytkään. No, kohtahan se sit on yhtä valvomista koko ajan, jos vauva niin päättää. laughing7

Mä en oo nukkunu juuri ollenkaa viime yönä.. Ai miksi? Koska mulla oli niin kuuma ja hiki ettei mikää asento ollut mukava...

Hmmmm,nyt sataa vettä :) mut ei toi ilma nyt oikeen viilentyny ole,19 näyttää mittari.Ite nukuin yön kohtalaisen hyvin,kaks kertaa piti herätä vessaa.nyt hikoiluttaa taas ihan hirveesti ku join kahvia.oikee käsi ranteesta alaspäin ihan järkyn turvoksissa :confused2

Täälläkin ripsii vettä, mutta ei tuo ilma tunnu viilenneen.. Enemmänki sellain nihkeen painostava. Jostain kyllä luinki, että sateet olis jotain trooppisen sateiden tuntusia. Joten ei pal helpota.
Asiaahan öisin ei yhtää helpota se, että esikoisella on nyt joku pakkomielle kivuta joka yö meijän sänkyy nukkumaan. On meinaa lämmin ku edessä on maha lämmittämässä ja selkäpuolelle on liimautunut tyttö lämmittää.. Jotenki vaan en nyt henno käännyttää tyttöä omaa sänkyy ku jotenki oon aatellu että saa tulla lähelle jos haluaa kun ei viel tarvii vauvan kans jakaa paikkaansa.. Toivonki, että tuo menee itsestään mene ohi.
Viime yönä kampesin itteni sohvalle nukkuu kun esikoinen oli rauhoittunu meijän sänkyy. Mutta eihän sohvalla osaa yöunia nukkua, siinä nukutaa vaa päikkäreitä :)

Tiutsi: mulle neuvolan terkkari ohjeisti, että se esikoinen kannattaa ohjata yölläkin sinne omaan sänkyyn vielä tässä vaiheessa, koska sitten kun uus vauva on syntyny, niin siitä voi alkaa vääntö ja huuto, kun vauva saa olla äidin kainalossa ja esikoinen taas ei..
Mullakin on vieressäni paikka vapaana öisin, mutta vauvan synnyttyä siinä on alkuunsa vauvan paikka. Meillä toi esikoinen ei oo onneks edes vielä yrittäny öisin mun viereen, ja hyvä näin.. On käyny häiriköimässä isäänsä öiseen aikaan :D

Täällä ukkosti hieman eilen ja satoi oikein kunnolla.
Nyt on taas nenä märkänä, mutta ulkona on pilvistä, märkää ja selvästi viileämpää :)
Kiusallanikin pidän pitkät housut jalassa koko päivän! On meinaan toukokuusta lähtien ollut vaan caprit kulutuksessa ja sääret eivät todellakaan ole mistään kauneimmasta päästä hyttysten puremien ym. asioiden takia.
Eilen kylän kahvilassa eräs rouva sanoi, että perjantaina alkaa synnytys, kun tulee matalapaine.. Mun mielestä nytkin on jo jotain painetta ilmassa ja myös alapäässä eli katsotaan osuuko sille 10.päivälle, niinku kahdestä ekasta on osunut :excited001

Mä en vaan raaski käännyttää sitä :sad001 varsinki, kun vielä nyt alotti uudessa päiväkodissa (jossa on siis 12pv/kk) ja selkeesti kaipaa lähelle. Ja mä luulen, että vauva ei tuu nukkuu meijän sängyssä. Ei nukkunu esikoinenkaan vauvana. Jos tämä vauva ei oo yhtä hyvä nukkuja kuin esikoinen vauvana ja haluaa öisin syödä niin sitte syötän sen jossain muualla jos tuntuu että sänkyyn ei mahdu. Jotenki en halua esikoiselle tuottaa myöskää sitä tunnetta, että joutuu luopuu "kaikesta" sen takia kun vauva tulee... Ja näitä öitä on aina silloin tällöin kun neiti kipittää meijän sänkyy ja sitte taas menee ohi. Ei kuitenkaa ole kyse ihan joka öisestä tapahtumasta.. :)

Takaisin