Yhtä sun toista vaivaa

Mitä niille pukamille kannattaa tehdä? Ei ne milläänctavoin tunnu, paitsi pyyhkiessä, kovasti oon koittanu suihkutella takapuolta, muuta hoitoa ei perä sitten olekaan saanu :fart005
 
Ruokavalioon pitäis ainakin saada kuituja sen verran paljon, että se isompi hätä on mahdollisimman helppo tehdä. Toinen on tietysti luumut, mitkä pehmittää vatsaa. Sitten varmaan apteekista haettuna jotain peräpukamavoiteita/puikkoja.. En oikeen osaa muuta neuvoo, mutta kyllähän ne ärtyy jos oikeen paljon joutuu ponnisteleen..
 
Niin iljettävältä, kun kuulostaa, niin ne pitäisi aina vessankäynnin yhteydessä rasvan avulla "työntää sormella takaisin sisään", ettei ne pullota ulkona, koska se paraneminen vie vielä enempi aikaa, kun odottelee, että ne itsekseen sinne menevät takaisin..
Itsellä se ainakin on toiminut eli en ole tarvinnut mitään lääkerasvoja erikseen.. Kävellyt hieman enempi, kun istuvalteen ne tottakai pullahtaa takaisin..
 
En oo huomannut pullahteluja enkä tuntenu pukamia, ainoastaan ummetusta ja pyyhkiessä veristä vuotoa. Kai ne on sitten vielä tuolla tuloillaan tai jotain :bootyshake
 
Juu no mulla ne on heti ollutkin pahana, ku tosta huomasi jo eron, ku kuvailit, että huomaat ne vain pyyhkiessä. Kamalinta on, ku istuu ym. ja ne oikeasti sattuu eli on kiire päästä vaivasta eroon :confused:
 
Onko kukaan huomannut, että raskausaikana verenvuoto haavasta on runsaampaa kuin tavallisesti. Terkka otti näytteen sormenpäästä niin oikein ruiski verta. Samoin jos irtoaa rupi tmv niin verta valuu oikein kunnolla. Johtuukohan turvotuksesta vai mistä lie? Eipä tuo nyt haittaa, mutta tulipa mieleen kun nytkin jalasta oikein valuu veri kun raavin ruven vahingossa.
 
Känkkis: Jotain tekemistä sillä on veren hyytymisen kanssa. Että raskausaikana ei hyydy niin nopeasti. Hyvä tämä miun muisti, kun muistan aina jotain, mutta en koko juttua. laughing7 Saattoi liittyä myös hemoglobiiniin jotenkin. Mutta siis kai se veri vaan on vähän laimeampaa raskausaikana, kun sitä on enemmän, sen takia myös hb laskee ja siksi se ei niin hyydykään. Olisiko jotenkin näin? :)
 
Pitkän päivän päätteekis tuikki alakertaan niin kovasti, että piti ihan hiippailla täällä... No ne meni ohi ja nyt oon roikkunu jääkaapilla, kauhee nälkä.. Hoh,hoijakkaa tätä eloa :laughing014 sunnuntaina 41+6
 
Takaisin
Top