Mäkin sain taas parin viikon tauon jälkeen renniet kaappiin ja olo on niin ihana! Siis kun ne vaan auttavat heti nieluun päästyään. Muuten mulla ei sitten olekaan närästystä eli tämä raskausaika vaan alusta asti ja mitkään piimät ym. eivät auta vain se rennie.
Piti sanoa, että itse en koko raskausaikana käytä ollenkaan särkylääkkeitä, kun muutenkin olen särkylääkkeitä karttava ihminen. Syy on osaksi siinä, että lääkkeet auttaisivat sitten heti, kun OIKEASTI niitä tarvitsee.
Eli kun esikoisesta soitin synnärille, niin sieltä kysyttiin, reagoimatta supistuspuheisiin, olenko ottanut särkylääkettä ja sanoin en, kun en halua, niin täti sanoi:" No ei se sitten mitään ole.. Taitavat mennä ohi..". Kyllä sieppas ja kiusallanikin osoitin mieltä ja menimme synnärille ja oho! synnytys oli käynnissä.
Eli sen jälkeen en ihan 100% luota synnärinporukkaan ainakaan puhelimen välityksellä ja kai tämän kolmannen kohdalla tuntee jo sitä omaa kehoakin..
Synnytykset ovat menneet kärsimällä irvistellen odotuspenkillä, ilokaasulla ja ihan lopussa on ollut pakko ottaa pari kertaa PCB-puudute, kun ei pysty enää rentoutumaan tarpeeksi pelkilteen. Ja piikkiä selkään pelkään kuollakseni mistä syystä kärvistelen!