YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Lähtiskö kattoon telkkaria vai koittasko vielä jatkaa noita kolmen tunnin unia? Tää mun nukkumattomuus alkaa oleen oikeesti outoo jo. Eikä sit kuitenkaan ole ihan rättipoikki olo kun on hereillä. On vissiin hormonit kohillaan :)
 
Valvoin puoli neljästä kymmeneen, ei väsyttänyt ehtään ennen sitä kymmentä. Nukuin vajaaseen kahteen. Nyt väsyttää ihan tuskalla. Mikä mua vaivaa?! Ai niin, oon paksuna.
 
Minä olen valvonut tänään 6:30-9:00 ja nyt klo 12:30 lähtien. Juuri alkoi tuntumaan, että joko on toisten päikkäreiden aika...?
 
Mä nukuin tänään sit lopulta iltapäivän puolelle (välillä kävin syömässä...taas)
 
Tää on nyt joku mun rytmi: puolen yön jälkeen kolmisen tuntia unta, valvon aamuun ja sit nukun taas useemman tunnin.
Taidanpa leipasta tattarikakkusia, syön ne aamupalaksi ja meen nukkuun.
 
Tietysti just kun pitäis herätä aikasemmin että ehdin kampaajalle klo 11 (ei voi siis nukkua puolille päivin) on ollu kyllä tuskanen yö. N.puol 2 nukahdin 1,5 tunniksi ja sit oon vaan pyöriny sängyssä kivuttomien supistusten kanssa. Mikään asento ei oo hyvä. Kiva mennä valokuvaukseen iltapäivällä näillä valvoneilla silmillä.
 
Koita manna lepäillä, sekin vähän helpottaa kun kroppa lepää vaikka pää valvoiskin. Ja juoda pitää, ei turvota väsymys niin paljon.
 
Tällä osastolla ei ookkaa tarvinnu käydä moneen päivään :) yöt on saatu nukuttua oikein hyvin :)
Nukahdan 22-24 ja herään 06-08, käyn vessassa yön aikana 1-3 kertaa. :) Joskus tarvii ottaa päikkärit, muttei läheskää joka päivä.
Ihana ku saanu unirytmin takasin :)
 
Ja mä vaan valvon taas... onneksi sain aamulla vähän nukuttua mutta myöhästyin kampaajalta kun katoin kelloa väärin. No huomenna ei oo onneks kiire minnekään :)
 
Täällä kukutaan tissitakiaisen ja kuumeisen 5veen välissä..huoh. Väsyttääääääää :P
 
En oo saanut vielä unta :sad001 Lisäks mä oon tämän flunssan takia taantunut lähes 5-vuotiaan tasolle. Tekis vaan mieli kiukuta :mad: Tekis mieli huutaa "miks juuri minä" ja tekis mieli haistattaa miehelle peet kun on töissä eikä vieressä nukkumassa! Näin täällä aamu kolmelta aikuinen nainen ihan tosissaan, vaan ei järissään, pohtii... Koitan nyt vikan kerran nukahtaa ihan rauhallisesti ja jos ei uni tule, en nuku enää ikinä!
 
Happylle unihiekkaa.

Mä nukuin taas kaks tuntia ja nyt oon tunnin ollut hereillä. Huoh! Hammaslääkäri puol 12, että parhaillaankin ehtis nukkua enää 4 tuntia jos heti nukahtas. Sit ip ja ilta kummitytön kanssa, niin tässähän on tsäänssit, että huomenillalla väsyttää :wink
 
Unihiekat auttoi! Tai sitten se oli tuo rehellinen perisuomalainen kiukuttelu... Nyt tyttöjä kouluun, sitten vielä vähän unta. Supistelihan tuo mokomakin!
 
Takaisin
Top