YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Onneks selkä on kunnossä. Eilen joogassa huomasin, että mulla on joku kauhee lukko vasemman lava alla. Vihlo ihan sairaasti kun koitin kiertää yläkroppaa vasemmalta oikeelle. Tarttis vissiin tehä jotain rullausta tms.
 
No minä hoksasin tuon tempun jälkeen, että on selkärukka tainnut jäädä vähän vähemmälle huomiolle viime aikoina... Täytyy tehdä asialle jotain.
Mutta ei tuu uni enää, nälkä on ku sudella jouluaattona..
 
Jee jee täällä taas hyvin nukuttu yö takana :dance008 jos ei lasketa vessassa ramppaamista, onneks oon nukahtanu aina uudestaan. :grin Eka nukuin sen 1,5 h kävin syömässä ja luin vähä kirjaa. Sit oon nukahtanu uudestaan ja nukkunu tosiaan nyt aamuun asti. 3 kertaa oon vissii tainnu vessaan herätä.

Teenköhän mä tosta ukostaki yökukkujan :eek: se heräs kans yöllä ku luin kirjaa. Kävi tekemässä yö evästä ja katto vielä makkarissa telkkaria ku laitoin kirjan pois ja aloin nukkuu. Toivottavasti on saanu nukuttua :shy:
 
Tuohon suppariin voisin vastata että mulla synnytyksessä ei supistukset tuntunu muutako selässä.. pari viimestä supistusta tuntu ihan alapäässä mut sillo vauva oliki jo pitkällä tulossa..
 
Kiva, neljän korvilla vessareissu ja ei saanu enää unta... :sad001
 
Mulla neuvola vasta ylihuomenna, kuitenkin aamulla. Ihan hyvä, pääsee sen jälkeen nukkumaan jos tarvii.

En tiedä, saisko pian jo unta, mutta haluaisin nukkua yhdet pitkät unet ja olla hereillä päivällä. Noo, huominen ja perjantai on päiviä joihin en ole vielä tunkenut ohjelmaa, joten käyhän toi nukkuminenkin.
Sulle selkeesti järjesty ohjelmaa :D Onnea pojasta!
 
Siis uskomatonta! Mä menin 23 nukkumaan ja NUKAHDIN ihan kunnolla. Heräsin vaan KERRAN vessaan 3 aikaan ja sit seur kerran miehen herätyskelloon 8!! Whaaaat! On ihan outo ja levä nyt olo :P saiskohan sitä tänään vähän siivottua kotia.
 
Tuo olotila ku on saanu pitkästä aikaa nukuttua yönsä kunnolla on kyl aivan mahtava :) sit ku se pysyisi vaan samana ja sais edelleen nukuttua :rolleyes:
 
Nukuin kaks tuntia. Nyt oon ollut hereillä melkein saman eikä väsytä yhtään. Äää!
Tää mun rytmi on ihan random, ei mitään logiikkaa eikä säännönmukaisuutta.
Menen tekeen puuroo ja koitan sit taas nukahtaa.
 
Sama homma ku eilen, neljän aikaan heräsin ja taas seiskan korvilla uudestaan nukahtanut ja kymmeneltä ylös... arg... sais ees nukkua kerralla putkeen...
 
Tittidii aamulla 8 aikaa nukkuu ja 12:20 heräsin :D ... voi peräreikää tätä rytmiä tai no ei tässä kyllä mitään rytmiä ole muahahha
 
Takaisin
Top