Saiskohan sitä paremmin nukuttua jos ei joka kerta kun herää odota puolta tuntia että josko alkaisi supistamaan tai menis vedet? :/
Yleensä tulee surffailtua puhelimen varassa öisin, mutta nyt esikoinen on mummulassa ja tietokone oli jäänyt illalla päälle, niin hups keikkaa taas on tunti vierähtänyt :)
On tullut harvinaisen tutuiksi kyllä kaikki iltalehden yms uutiset viime viikkoina :D
Tsemppiä tähän yöhön muillekin kukkujille.
Oho, virkkasin kissan (http://susiefarmgirl.blogspot.fi/2010/02/juggling-cats.html), pitää vielä ommella se kasaan. Nyt kummiskin nukkuun, tämä yö on sit menty 1,5 tunnin unilla ja huomenna on taas ohjelmaa koko ip ja ilta.
Että hyvää huomenta ja kauniita unia :)
Mä kans nukuin 16-18 ja nyt illalla puol tuntii. Paasasin miehelle et mun ei saa antaa nukkua päivällä pitkään ja illalla ei ollenkaa ku en nuku sit yöllä.
Meinas vaan et pitää nyt levätä ja nukkua vielä ku siihen on mahdollisuus ja sit ku en viime yönä saanu nukuttua ni ei ollu raskinu sit herättää.
On se kultanen
Olipa fiksu veto juoda janoon jääkaappikylmää limpparia! Tässä oon tunnin ootellu, että Tirppa-balleriina lopettais tuon möyryämisen ja nukkus uudestaan...
Täällä on nukahdettu heti ku on sänkyyn tultu :) mikähän "nukkumis kausi" mulla on nyt menossa... Vessassaki on tarvinnu käydä vaa yhdestä yön aikana enkat vedetty
Täällä ei uni taaskaan tuu ja valvoessahan tulee nälkä... no söin yhden klementtiinin...sitähän masussa innostuttiin niin etten hetkeen taas varmasti nuku :)