YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Nukuin melkein viis tuntia. Raivostuttavaa silti herätä tunnin välein. Nyt oon taas jo toista tuntia valvonut. Voi kun nukahtais vielä uudestaan.
 
Mäkin heräsin tossa kolmen aikaan, kuten lähes joka yö viime aikoina. Ehdin nukkua kolmisen tuntia sitä ennen. Kaivoin neulomuksenkin jo esiin, kun uni ei vaan tullut. Nyt alkaa olla sellainen olo, että vois hetken taas koisia. Puoleksi tunniksi tässä ehtis vielä silmät ummistaa, ennen kuin pitää ruveta herättelemään tyttöä kouluun.

Toivottavasti tää ei nyt ennusta vauvan unirytmiä. 3h unta putkeen on toki ihan mukavasti, mutta sen jälkeen ei kyllä tarvitsis ihan yhtä pitkää aikaa kukkua.
 
Mä taidan lähtee kattoon dokkareita boksista ja aamupalalle. Koita Samsam sä edes levätä vielä hetki.
 
Täällä taas heräilty parin tunnin välein. Mies just lähti töihin niin samalla söin vähän itekin. Pitää kuitenkin yrittää viel hetki lepäillä ennen kuin kehtaa laittaa koneet pyörimään (astiat ja pyykit).

(Muoks. Lähti vähän varkain)
 
Saisin nukkua mutta poika on pitänyt niin monena yönä valveilla, etten saa unta vaikka voisin nukkua. Alkuruudussa taas.
 
Vika yövuoro ennen äippälomaa kukuttu ylhäällä, vielä semmonen tunteroinen aikaa ennen ku pääsee kotio ajelemaan
 
Mikähän täällä nyt on? Pitkään aikaan tarvinnu kukkua ja nyt sit pöllöillään hereillä :eek: Kohta tunnin valvonu ja neitiki myllää nii hirveesti mahassa :) Nälkähän tässä tulee :eek:
Pitäiskö munki alottaa nää vol. 1, 2, 3.... jne. aamupalat? :)
 
Universumin tasapaino ilmeisesti: mä menin illalla kasin jälkeen nukkuun, olin yöllä vajaan tunnin hereillä ja nyt kuudelta tuntuu, että ehkä vielä vähän unta riittäis.
Eli sori, Pikku_Myy, mulla on sun unet!
 
Pitkästä aikaa ei nukuta yhtään.. Ei sais vaan toi rytmi kääntyä kun keskiviikkona aikanen aamu töiden takia :sad001 kai sitä pitää lähtee uudestaan kokeilemaan nukkumista.. Pitäkää peukkuja!
 
Kahden jälkeen sain uudestaan onneksi unta, mutta kuuden jälkeen käväsin jo puol tuntia hereillä. Onneksi tuli vielä uni, ei tästä päivästä olisi tullu mitään 4 tunnin unilla... jospa ens yö menis paremmin
 
Väsynyt oon ku västäräkki, mutta heti kun laittaa maate niin jo supistaa! Latasinpa samointein sen laskurin tähän luuriin. Leikinpä sillä jos en unia nää!
 
Samat huvit täällä, Happy. Laittas areenalta tämänpäiväsen luontoillan viihdykkeeksi ja painelis start-stop.
 
Riipitii sai vauvan (tuhannesti onnea! ♡) niin yökukkumiskeskustelu hiipui... :D

Ite tulee yöimetyksellä kyllä selattua foorumia, mutta harvoin kirjoteltua enää...
 
Mä oon niin tuskissani ja loppu henkisesti etten enää jaksa ees korjpttaa..mulla palaa hermo toho hoito henkilö kuntaan ihan just!!
 
Jihuu, täällä taas! Tytär tossa vieressä hikkaa (edelleen :D) ja juttelee virkeenä, kuivana ja kylläisenä. Jospa kohta tulis se instant uni niin pääsisin minäkin :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Takaisin
Top