YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Mulla oli 1,5 viikkoa erinomaiset unilahjat. Hurraa sille. Nyt oon valvonut 30-40 minuuttia ennen kuin annoin periksi, kun uni on vaan karannut.
Toisaalta tossa meni monta yötä sen 1,5 vkon lisäksi hyvillä nukkumisilla klo 03-12, että tää on nyt eka yö pitkään aikaan kun unet jää 4-5 tuntiin. Levottomia unia, ihmisiä menneisyydestä nähnyt (joita ei välittäisi tavata), ja nyt ei niin pirteänä mutta unettomana olohuoneessa, että mies saisi unta.

Ja illalla olin niiiiiin väsynyt, mutten nukkunut, ettei yöunet häiriinny. Katin kontit.
 
Kiitti unihiekasta :) oon jossain vaiheessa nukahtanu, tosin sohvalle erittäin huonoon asentoon ja nyt on niskat ihan jumissa :inpain:
 
Mä oon varmaan nukkunu taas jonkun 4 tuntia. Vähän havahduin puol 10 ja oli pakko herätä soittaan lastenvalvojalle, kun niihen päivystysaika on ruhtinaallisesti 9 - 10 :rolleyes:
No, vähän aikaa heilun ja sit taas neljän tunnin päikkärit. Tapahan tämä jo on :)

Toivottavasti KoBe sä et palaa tähän tapaan!
 
Taisin nukkua 11 - 17. Muutaman päivän päästä mä oikeesti nukun yöunet päivällä ja päikkärit yöllä, ainakin tuntien mukaan laskettuna :D
 
Viime yönä mä valvoin 22-2.30 mutta olin niin kipeä että en ees jaksanu täällä roikkua. Tens laite oli selässä ku niin kovat kivut oli. Mies luuli jo että lähetään synnärille..mut eipä sinne oikeen ilman supistuksia viiti.
 
Ripitti, samaa toivon. Päivällä nukuin kevyesti semmoset 4 tuntia. Saa nähdä, miten ensi yönä. Nyt olen kuitenkin sopinut tapaamisia eri päiville, joten normi päivärytmi olis toivottavaa.
 
Mä sain pidettyä itteni hereillä päivällä ja koitan kukkua vielä vähä aikaa et varmasti nukun aamuun asti :happy:
 
Täällä kukutaan.. Aamulla pitäs viedä lapset ja mennä neuvolaan. Huoh.
 
Mulla neuvola vasta ylihuomenna, kuitenkin aamulla. Ihan hyvä, pääsee sen jälkeen nukkumaan jos tarvii.

En tiedä, saisko pian jo unta, mutta haluaisin nukkua yhdet pitkät unet ja olla hereillä päivällä. Noo, huominen ja perjantai on päiviä joihin en ole vielä tunkenut ohjelmaa, joten käyhän toi nukkuminenkin.
 
Minä en vielä päässyt ees nukkumaan kun kun...mielikuvitukseni otti vallan ja nyt on selkä kipeä. Rupesin jo reilu tunti sitten pötkölleen ja aloin odottamaan unta. Sitten sain jostain päähäni, että Tirppa on ollut koko illan hiljaa! Tökin tuota mahapalloa ja muutaman pukkauksen jälkeen sain vaimean vastauksen. Mulle tuli semmonen ajatus, että pikkunen on siellä ahdingossa ja hätää kärsimässä. Päätin mennä konttausasentoon, että Tirppa pääsee pinteestä ja löytää paremman asennon. Olin noin puoli tuntia sängyllä kontillaan, peppu pitkällä ja rinnat lähellä patjaa. Lapset nukkuu ja mies on töissä joten tämä oli mahdollista. Sitten kun ajattelin, että se jo riittää niin Ohops! Eipäs siitä niin vaan lähettykään! Selkä oli ihan notkolla ja jumissa :sad001 Oli se kipeekin ja liikkuminen äärettömän vaivalloista! Mansikkasoppa herätti Tirpan eli hänellä ei mitään hätää, mutta oikeesti, miks en vaan ruvennut nukkumaan sillon tunti sitten? Nyt tuntuu niinku ois skolioosi ja kyfoosi yhtä aikaa ja mitä niitä nyt onkaan. Että oikein hyviä öitä minulta minulle! :rolleyes:
 
viime yönä nukuin 4h :D ei muka väsytä yhtään.. tänään aamulla ku heräsin ni menkka selkäkipua oli :O ja iltalenkiltä ku tulin koirien kanssa ni sama homma... onko noi jotai suppareita vai mitä hä??
 
Miuku mä en tiedä voiko selkää supistaa... Eikä mulla oo kyllä ikinä ollut menkkakipujakaan selässä. Mulla on selkä vain väsynyt, kun asento mahan kasvaessa muuttuu.

Nyt pitää laittaa äkkiä silmät kiinni, kun tuntuu etäisesti väsyneeltä. Saas nähdä kuin äijän käy!
 
hehee onnea yritykseen.. No siis itellä menkka kivutki tuntunu enemmän selässä ku mahassa xD ja kuulemma joillaki synnytys suppareitaki joillaki tuntuu enemmän mahassa ja toisilla selässä.. tää vaa ku ei ny yhtää tiedä mitä hä xD eiköhän iha normia ole kuha ei usein tulis
 
Selkä on palautunut normaaliin olotilaansa.. huh huh.. Nukuin jopa 5 1/2 tuntia, mutta noin 3-4 vessareissua tuohon mahtuu. Että pitkiä päikkäreitä ootellessa!
 
Takaisin
Top