YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

xD äijä sano et hienosti olin purnaamatta vaikka kilometrien päähän näky kui kaikki oli päin mäntyä ja manner vaan tömisi, kiroiluunkaan ei viitsinyt puuttua...mulla ennen raskautta luumu kovettanu mahan, mut pitää koklata. nyt joudun vetää kaksin käsin rautaa ku tipahtanu hemmari.. tää valvominen on jo ihan iisii xD niinku varmaa meille monelle. on se kyl jännä et nukkuis sit sen 3-6h ni yhtä pihalla on ja yhtä väsyny

Täällä on nukuttu noin puolesta yöstä tähän hetkeen. Heräsin vessaan, yritin nukahtaa uudelleen mutta koko ajan on sellanen mahatautifiilis että pitää juosta (lue lyllertää) vessaan mut sit mitään ei tuukaan.. Outoa. Oisin halunnu nukkua ees vähän pidempään koska tänään oon taas lasten kaa päivän..huoh. Itkettää jo valmiiks kun ajattelee miten selviää seuraavasta viikosta ja mahd vielä sitä ja sitäkin seuraavasta... :(

Tsemppiä, opemami. Voiko kukaan auttaa sua? Pääsetkö vaikka jonnekin päiväkahvipaikkaan missä olis muitakin lasten kanssa?

No noi on siis ti,ke,to päiväkodissa onneks!! Että lähinnä illat ja viikonloput on pahoja ku mies on töissä.

No niin... en tiedä kuuluisko tämä oireisiin, no joo, väsymys. Kun valvoin viime yön enkä nyt saanut aamupäivää nukkua kun pakkailtiin tytön kamoja viikonloppureissuun ja toinen tyttö lähti sinne ikeaan. Nyt oon sitten ihan tillin tallin... Keksin jo syyttää miestä tästä väsymyksestä. En muka voinut nukkua KUN EI ANTANUT HYVÄN YÖN SUUKKOA EIKÄ TOIVOTTANUT HYVÄÄ YÖTÄ :eek: Joo, minä 35-vee... Viesti lähti jo, ei voi perua. Mikä meihin fiksuihin naisiin menee raskaana ollessa??

Nytkö se sit kostautuu tuo hyvin nukkuminen. 2 viime yötä nukkunu suht hyvin ja tänään päivällä vahingossa tuli otettua 2 kertaa päikkärit, vissii yhteensä 3,5 tuntia :eek: en tiiä meinaa kyl vähä supistellakki välillä... :inpain:

nöyy tuli nyt sit tääki koettuu.. kaamia kusi hätä ku olin koirien kans ulkona ja sit alko jo oksettaaki.. pääsin hienosti kotia asti luistellen, juosten rappuset ylös kotiin vessaan. Laatta lens kaaressa ja lusikallinen kusta housuissa :D ... hhihihihiii pissaliisa miuku xD

Voivoi Pikku_Myy, toivottavasti helpottais ja saisit unen päästä kiinni.

Miuku, raskaus opettaa suhtautumaan omaan kroppaan ihan uudella tavalla: yleisönä :D

on tää kyllä oikein hauskaa ;D onneksi muutenkin omistaa tuon itseironian ni on paljon mukavempaa xD...onhan tää raskaana oleminen tosi kummallista ja hauskaa :D ..toiv sama fiilis jaksaa matkata mukaan synnärille asti

Särkylääke naamaan ja kirjan kans ukon viereen peiton alle ni jospa nuo luometki suostuis painuu kii :rolleyes: Siihen malliin kyl neiti taas alotti puskut ja tanssit mahassa etten tiiä toimiiko mun suunnitelma :wideyed:

Täällä ei vissii oo pahemmin kukkuiltu viime yönä ku ei oo tullu tekstiä... kaikki saanu yönsä nukuttua? :) Nukkukaamme siis tästäki lähtien :3some siis peiton alle, vähä aikaa telkkaria/kirjaa miehen kainalossa ja unille :sleep002 (toivottavasti) :oops: öitä mammat :joyful:

Mä nukahdin heti, kun menin sänkyyn, tosin se oli puoli neljä :rolleyes: Mut nyt sit oon ysiltä ylhäällä. Noh, pari tuntia internetiä ja parin kolmen tunnin päkät. Jaksaa sit ens yönäkin valvoo neljään ;)

Mä en ehkä ala jos en kohta saa unta.... silmät luppasee mut uni ei tuu vaik kuin makaa silmät kii :mad: toivottavasti ei ala uudestaan kierre et valvotaan yöt ja nukutaan päivät :eek::stop:

Mä lähetän sulle vähän unihiekkaa.
Paan taas luontoillan areenalta, aamulla kuulin ehkä molemmat minuutit ennen sammumista. Että huomiseen tai kahden tunnin päähän!

On kyllä kumma, että vaikka oon ollut kolme päivää menossa aamusta iltaan eikä päiväunista oo ollut tietoakaan, niin täällä mä vaan taas kukun. En tajua.. :meh: No jaa... Jospa huomenna, tai siis tänään, vaikka sit päivällä nukuttais...

Takaisin