YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Pitäs joo tehä eväät sängyn viereen :)

Mä nukuin jopa neljä tuntia, jee. Vähän aikaa kun kikkailis jotain, vois sit taas ottaa päikkärit #1.

Muokattu viimeksi:
Minä sain poikkeuksellisesti nukkua yön, ei supistuksia eikä teräviä kantapäitä maman kylkiluissa tai pyllynpyöritystä rintojen alla. No mitä siitä seuraa? Heräsin ennen herätyskelloa huolesta soikeena! Tuupin mahaa→herää! Toinen vähän vaisusti vastaa. Se ei riittänyt tälle äiteelle vaan syöksyin kahvin keittoon ja kaivoin komerosta imellyksiä. Taas pieni reaktio vatsasta. Sitten vähän puuhastelua ja nyt pötköttelen/lasken liikkeitä sängyssä. Kyllä se siellä viellä on ja myllerrys käy, ehkä vähän uninen vielä. Mutta kun toinen kerrankin nukkuu yön niin äitin reaktio on tämä?!?? Juu-u.. mielenkiintosia öitä tulossa keväämmällä... tv. nimim.: Hysterian partaalla

Nyt pystyisin nukkumaan yöt, mutta olen lukenut monena yönä rättiväsyneenä aamutunneille asti. Sitten olen yliväsynyt enkä saa kunnolla unta. Pitkät päikkärit päivällä, ja nyt olen siirtänyt hyvät uneni pois öistä. Näppärää. Jos ei raskaus valvota, niin typeryys tekee sen. Päälle jomottava päänsärky, mihin Panadol ei auttanut.

Tosiasiassa saisin ehkä kohta nukuttua. Aika menee nopeammin kun nukkuu. Eikö? Huomenna on perjantai ja voisi tehdä miehen kanssa jotain yhdessä. Aika puuduttavaa vaan odotella, milloin vauva tulee maailmaan.

Tultii 21 maissa makkariin ja nukahin samantien:) siitä tunnin välein oon heränny vessaan ja onneks nukahtanu aina uudestaan, mut nyt ei vissii sit enää tarvi nukkua... :eek:
Noh, tänne on tullu sillä välin nii paljo tekstiä et meneeki varmaa aamuun asti ku alan kaikki lukee :p tuli piru hammas kipeeks ja nälkäki ois... kävis tekee pikku eväät ja tulis jatkaa lukemista :hungry:

Minä oon tehnyt listaa Ikeaan huomiseksi. Tai siis perjantaiksi, tälle päivää... Tytär siis urhoollisena hakee hoitopöydän ja siihen liittyvät härpäkkeet ym. Tirppa nukkui viime yön, vain viime yön... Lisäsin listaan valokynän, joku sitä ehdotti... Ja ehkä se peräpukamavoide alkas olla ajankohtanen näihin silmäpusseihin. Suostuukohan tuo teini hakemaan mulle sitäkin...? :confused:

Voi vitsi ois kyl ihana päästä ikeaan :happy: en kyl tarvii sieltä mitää, mut kuitenki :grin en ehkä kuitenkaa lähe ku lähin ikea on 3,5 tunnin ajomatkan päässä enkä jaksais enää lyllertää sitä liikettä läpi, hyvä ku pystyy kävelyllä kiertää pari korttelia ni alkaa supistaa :eek: ens kesänä sit :oops:
On muuten hirveesti hommaa mitä voi tehä vasta/siirtäny ens kesälle :dance008 ehtiiköhän tota ees tehä kaikkia kesän aikana :confused005 :joyful:

Minä menin tänään citymarkettiin aikeissa ostaa villalankaa ja kahvijukurttia. Meiltä on noin 1 km cittariin. Menin kävellen. Lankahylly on heti porttien lähellä, seisoin hetken niitä katsellen ja mietin, että maitohylly on kaupan kauimmassa nurkassa ja lähdin kotiin...sinne jäi jukurtit...

Kaupoissa ei oo kyl yhtää ajateltu raskaana olevia niinku noita tavaroiden välimatkoja ajatellen :grin :laughing021 vink vink kauppiaille: raskaana oleville menevimmät tavarat/tuotteet heti ovien ja kassojen viereen :laughing001

Tämä tapahtui muutama pvä sitten. kopsasin mun facesta kun en jaksa hakata näppistä silmät killissä ja pakko jakaa nää fiilikset muidenki kanssa :D.. juuri eilen pääsin kehumaan viimeeksi etten ole jutellut ankan kanssa ainakaan 2 viikkoon mikä ollut tosi kiva kun uni ei oikein maita.. Aamusta aikaseen ylös ja valmistautumista neuvolaan.. Tättädää lensi pyrjöt kaaressa( sentään toisesta päästä jtn ulos). Reippaana tyttönä hermot riekaleina päätin kuitenkin mennä kävellen neuvolaan ITKEMÄTTÄ... Jumakavita tiet auraamatta, joten lumihangessa joutu tarpomaan(jes en itkeny enkä raivonnut vaikka oikeasti teki niin mieli heittäytyä keskelle hankea ja vetää kunnon itkupotku raivarit). Kotiin tulinkin taksilla koska oli niin heikko olo ja iso elin roikkui otsassa niin mojovasti. No pidätin koko matkan oksennusta ja rappuun kun pääsin niin ei millään meinannu pysyä sisällä.... Päivän pelasti kauan odotettu ja vaivalla aikaansaatu pökäle pöntössä..ja tietenkin sauna. Kiitos möhis ihan hirveesti mamma kuittaa ja kiittää! P.s anteeksi

täälläkin :D ... aamut ja päivät ni väsyny et huhhuh,mutta iltaa kohti vaan piristyy xD en edes nuku päikkäreitä

Pikkuhiljaa alkaa luomet painaa... en taida ees viittiä siirtyä makkariin vaa vedän viltin korville ja nukahdan tähän sohvalle :sleep002

Miuku ei tartte ees tarkistaa sun viikkoja, selviää tosta marssikertomuksesta lähes päivälleen :D

Koita luumuja, ainakin näin loppuvaiheessa toimii tunneissa. Valvomiseen en oo vielä keksinyt konstia.

Takaisin