YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Mä luovutin. Tulin sohvalle ja aattelin alkaa lukee, jospa nuo luomet jossain vaiheessa painu kii...

Ei oo nukkumattia näkynyt täälläkään... Nukuin päikkärit n. klo 10-13. Edellisenä yönä sain unta sen pari tuntia, joten johan tosta tulee 5h yhteensä. Ois kyllä kiva saada nukuttua, kun aamulla (tai oikeastaan aamupäivällä) pitäis suunnata neuvolaan.

Täälläkin uneton yö takana, vähän eri syistä tosin... ;) Eilen klo 11.14 leikaten syntyi ei-niin-pikkuinen tyttöni mitoin 52,5cm & 3960g! ♡

Olin illan ja yön aika tokkurassa. Puhelin ei pysyny kädessä että olisin mitään voinu surffailla tms, mutta nukkuminen tapahtui sellasissa 10min pätkissä. Jos oisin ajattelemalla voinu siirtää tekstiä tänne nii oisin sen kyllä tehny. :D

Paljon onnea Lila-Aurora! Ja pikaista leikkaushaavan paranemista!
Mä taas kerrankin sain sit postaukseni jälkeen nukuttua aamuun asti. :)

Mä kukun täs keskustelus edelleen vaikkakin oon nukkunu nyt moitteettomasti :) *kopkop**koputtaa puuta*ens yönä ei varmaa nukutakkaan :D

Mä nukuin sen mun päiväreuhtomiseni jälkeen 3h päikkärit..ja olo on niiiin huono tällä hetkellä että tuskin nukun tänä yönä :(

Mä nukuin ekat päikkärit puolen päivän jälkeen ja tokat nyt kasista kymppiin. Ei haittaa! Mun päivät on nyt tälläiset ja sillä sipuli. Eli lähdenpä kohta syömään :)

Mä oon myös yrittänyt asennoitua niin, että samapa tuo milloin nukun, jos edes välillä saan vähän unta palloon. Eipä sen vauvankaan kanssa pitkistä katkeamattomista unista pääse nauttimaan...

Mulle kans nykyään ihan sama vaikka valvonki osan yöstä ja nukun sit aamupäivällä, mut kyllä tää meinaa välillä kyrpii ku toinen nukkuu nii makeasti vieressä.
On kyl jännää et vaikka väsyttäski ni uni ei vaan tuu :shifty: toinenki alkanu jo huolestuu ku silittelee illalla ja sanoo et laita nukkuu ku näkee et väsyttää ja sit kyselee et vaivaako/mietityttääkö joku ku ei saa nukuttua.
-> Ennen olin sellanen et jos mieltä paino joku asia ni meni yöunet, mut nyt vaa ei oo mikää hätänä vaan kuuluu vissii asiaan, koitappa saada toinen tajuaan se :rolleyes:

Sama täällä, unet menee ekana jos joku painaa. Mut toisaalta, aina mulla on vapaapäivinä mennyt valvominen myöhään, nyt raskauden aikana se vaan on mennyt myös työpäivinä. Vissiin sit sama vaikutus, jos mieltä tai sisuskaluja painaa :D

Mun yökukkuminen muuttu aamuyökukkumiseks :( heräsin tossa 5 aikaan enkä saa enää unta. Päällimmäinen ajatus "ei vieläkään". Aina ne tuntemukset loppuu yön aikana. Musta tuntuu et mul on sellanen energiapurkki vähän niinku videopeleissä ja sit se päivän aikana aina kuluu loppuun ja iltaan mennessä oonki sit jo ihan rampa :P
Mut aamulla taas se on täys.. Huoh. Viikko laskettuun ja tällä hetkellä sellanen olo etten usko enää mihinkään omiin "oloihini" ja että yli mennään. Reippahasti.

Mä olin sammunu tabletti kainaloon (miten nii foorumilla taas pörränny :joyful:)) ja nukkunu aamuun asti yhellä vessareissulla :dance011Taidan siis tästä lähtien jättää ottamatta toiset päikkärit päivällä (jos vaan pysyn hereillä) ku alkaa näköjään uni maittaa yölläki. Tosin se on kyllä nii hirveetä kateltavaa ku tää nuokkuu ja pilkkii väkisin hereillä :dead:

Voi krääk, katti herätti ruokkimaan kasilta, eli oon nukkunut jonkun +3 tuntia, eikä väsytä yhtään! Neuvola yheltä, arvakkaa väsyttääkö sitten...

Takaisin