YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Joo kertakaikkisen kiva yökeskustelu, tollasia lisää! :)

Mä heräsin ku esikoinen juoksi kiljuen meidän sängyn viereen ja huusi et vessaan pissalle! Selitin että nyt on yö ja nyt nukutaan ja että sulla on kyllä vaippa, sit isi talutti unisen tytön takas omaan sänkyyn. Muutaman kerran vielä kuulu jotain vaimeeta huutelua sieltä mut sit simahti. Sen jälkeen en ite saanu unta, eikä asiaa helpottanu ku mies alko kuorsaan niinku viimestä päivää! En raaskinu herättää kun arvelin et kello on jo aika paljon joten nousin ylös. 10minsan päästähän ne kellot soiskin että ihan kohtalainen ajotus. Aika jännä päivä edessä....!!

Nyt piti sit ottaa jo evästäkin, muuten tulee kuolema... On kyllä hölömöä tähän aikaan syödä :D

Mä kävin kanssa just hakemassa kaapista kourallisen rusinoita ja pähkinöitä, kun rupes tuntumaan, et jotain pitäis syödä. Hyvä näin; sunnuntai meni ilman näläntunnetta ja päivällispöydässä vasta tajusin, etten ollut syönyt mitään koko päivänä.

Minä supistelin alkuyön :( Panadol lopulta auttoi. Ihan tyhjästä alkoivat. Tai tyhjästä ja tyhjästä...AJATTELIN SEKSIÄ ja PAM! Siinäpä ähisin jo siihen malliin, että mieskin kysyi kuinka tiheeseen tahtiin niitä tulee. Nyt on nuihin suppareihin tullut semmonen lisäpiirre, polttaa ja pistää emättimen aluetta niin, että :mad:

Happy sun pitää nyt alkaa oleen varovainen, onneks et aatellut saunaa ja siivoustakin! :D

Ei vaan, harmi kun oli kipeetä :(

Happylla on aika hyvä mielikuvitus :woot:
Enpä usko, että mulla lähtee mikään käynnistymään vaikka kuinka tekisin seksin mielikuvaharjoituksia.

Nyt en tiedä ilkeänkö tässä ketjussa enää pyöriä kun unirytmi on nyt palautunut. Ilo lienee lyhytaikainen, mutta aion nauttia tästä hetkestä.

Tulihan se uni vihdoin ja viimein kuitenki :) en kyl tiiä mihin aikaan oon nukahtanu mut pääasia et oon nukkunu... Heräsin vähä aikaa sit ja on kyl melko pelottava olo ku ei "tunne mahaa" ollenkaan...:woot:
Piti oikee nousta sängyn viereen seisoo ja sit ku huomasin et on se vielä tallessa ja mukana kulkee jo meinas ittiäki naurattaa et kyllä sitä on uni tokkurassa melko hölömö... :laughing001 vaa ei oo eka kerta ku noi käyny, ei tästä oo kauanko ku heräsin yöllä vessaa ja pimeässä panikoin unimöyhyissäni et missä mun maha on :nailbiting: :think005 oli siinä ukon laki hauskaa ku yks sekoilee tollasia keskellä yötä :laughing021
Vois mennä johonki hourulaan vähäksi aikaa :excited001:nailbiting:

Nyt hoksasin että kävinhän minä eilen saunassa! Supistukset tuli neljän tunnin viiveellä joten en osannut yhdistää niitä. Siinä vaan makoilin miehen vieressä ja hengitin sen hajua. Kuulostelin joko kaikki nukkuu ja koitin muistella millaset pikkarit mulla on jalassa ja jaksasinko olla miehen päällä ja.... Alkoi supistelemaan! Pääsihän se mies iholle,mutta takaapäin ja selkää hieromalla :(

Jaahas nukutaankohan täällä tänä yönä.... tuli otettua tunnin torkut alkuillasta eikä mies kuulemma ollu raskinu herättää ku oon kuulemma ollu viime aikoina niinku zombie :mask::hungover:

Mä kans otin tunnin päkät, kun toi karvainen riivaaja (kissa) herätti mut jo ysin jälkeen ja olin ihan hirveen ahkera sen jälkeen. Nyt taas väsyttäs mut mä melkein tiedän, mitä tapahtuu, kun menen sänkyyn. Tai mitä EI tapahdu: nukahdusta :-/

Täällä ollu haipakka päivä ja ei ees päikkäreitä kerinny ottaa! Ennenkuulumatonta. Mutta nyt on pakko yrittää unille ku huomenna pitäs kaverin kanssa jaksaa lähtee kirppiksiä kiertää :D
T. Yritän pitää itteni kiireisenä

En tiiä mille tuota alkais.... rupee jo tosissaan tympii tää sängyssä makoilu, koittanu lukee kirjaa, kattoo leffaa ja olla silmät kii et tulis uni vaa ei... unimatti on jälleen unohtanu mut. :finger: Nii ja miks näiden suppareiden pitää aina tulla varsinkin illalla ku neki pitää hereillä :shifty: taidan mennä syömään :rolleyes:

Nukuin eilen pitkälle ilyapäivään niin ei ihmekään kun vieläkin valvottaa...

Tsemppiä, tytöt. Mä en oo vielä edes koittanut sänkyä. Oottelen, jos tulis ihan oikee väsy, sellanen kuin aina ennen päikkäreitä.

Mä nukahdin rättiväsyneenä sohvalle puol kymppi, yhdeltätoista heräsin kun paikat niin puutunut. Ajattelin kömpiä miehen viereen sänkyyn nukkumaan, enkös sitten ole ollut siitä saakka hereillä koska kuorsaus. Aargh! Meni uni aivan ohi taas...

Väsytti niin makeasti 23 aikoihin, tulin sänkyyn mutta edelleen vaan pyörii.. On tää outoa kun ei oo mitään hallintaa omaan kehoon ja sen toimintaan :o

Takaisin