YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Onneks ei oo kauheesti raivotuttanut, mitä nyt oon juputtanut itekseni autoilijoille, teineille, mummoille, pyöräilijöille jne. ketä nyt sattuu tiellä olemaan :D
Odotan yksin siis, niin kissalle en raaski raivota :)

jep niin on.. paitsi jos joku muu itkee ni ihan ok ja ain valmis tukemaan.. kuha o joku syy eikä itke koko ajan ;D. sulla ei enää kauaa ole laskettuun aikaan :) oon niin innolla lueskellu toisia ketjuja jos jännäillää millo lähtee synnärille ite ihan messis ja ooten et aika vaan kuluis pikasee

joo mäkää en onneks iha kauhea hirmu oo ollu.. enemmä naureskellu paljon ja itkeny ja nauranu jne.. Mut sen olen huomannut ku muutenki suorasananen ni nyt oikein korostuu :D . Voi tosin olla et en vaan ite huomaa olenko kunnon pirttihirmu xD .. ei tuo ukkeli ainaskaa oo sanonu mitään ku et yllättävän lepposa ja et pahempi olin pillereiden kanssa.. Tosin voi olla et ei herra uskalla :D ... no mä kyl tiuskin yks pvä koirille ulkona ja voi luoja miten paska fiilis tuli ja tippa linssis niilt pyytelin anteeks Muahahah ne vaa tsiigas et mutsi o vähä pöpi :D ...

Just niin, mun kohdalla heikkoutta ei muiden :)

Joo ei oo kauaa. En mä oikeestaan ees tajua sitä vielä. Mut onhan sunkin jo yli puolen välin?

kyllähän se aika nopiaa menee.. ehkä sit ihan lopuks tulee olo et jynnää vaan paikoillaan. Onko sulla joku läheinen tulossa mukaan synnytykseen? Itse olin siskon muksun synnytyksessä ja se oli niin upea kokemus et oisin halunu änkeä mukaan uudestaakin :D....

Joo, jos tän isä ei pääse niin sit tulee kaveri. Vähän toivon, ettei isä pääsis kun kaverille olis helpompi riehua jos alkaa siltä tuntuun :D
No joo, suon sen kokemuksen isälle ehdottomasti, etenkin kun kaveri on jo kaks synnyttänyt niin se tietää homman jo ;)

heheee :D systeriki sano et meikä puristi sen kättä ni paljon ettei veri kiertäny .. taisin olla vähä messis henkisesti siin touhussa.. mä just tos lueskelin vesisynnytyksestä ku toisalta olis ni huippua laittaa ittensä peliin ja haastaa omaa päätä, mut sit taas mitä jos onki sit ni loppu tai ei vaan muka kestä sitä ni ku eihän siinä mitään kivunlievitystä voi oikein saada.. on täs onneksi aikaa vielä pohtia

Tuntuu tosi luonnottomalta joutua ähiseen selällään enkä varmaan pystyiskään, kun on issias tullut taas kaikissa voimissaan raskauden aikana parn vuoden tauon jälkeen.

njoo mut musta on hyvä et edes miettii näin et yrittää vähän haastaa itteensä.. mä oon kans miettiny tota kontillaan tai sit jakkaraa ku sitä ni moni kehuu.. ois kiva kokeilla kaikkee :D.. mulla vaan toi suihku aina toiminu kipuihin ja stressiin ja kaikkeen ni kyl ois kiva saada ammeellinen huone..

Toivottavasti saisit. Pääseehän sitä sit pois sieltä ammeesta, jos se ei tunnukaan hyvältä.

Mä lähden tekeen leipää, nälkähän täs valvoessa tulee :)

aiaiaiii... joo varsinki jos muutenki selkä vihottelee ja siihe viel supparit ni ei hyvä... mul itel kans selkäongelmia jonki verra... mietin nyt just ku menkka kivuissakin ei oo hieronta ollu hyvä vaan se et äijä hakkaa selkää ni voi tul synnytyksest aika rajun näköstä ku huutelen et lyö kovempaa :D

Ihana yökeskustelu Riipitii ja Miuku&Möhis! :joyful: Ite oon tässä just pyöriskellyt taas pari tuntia parin tunnin unien jälkeen. Meinasin ensin, etten tuu tänne foorumille, kun sit jumitun taas lueskelemaan ja kirjoittelemaan, mut ei - ei oo itsekuria mulla. :grin Onneks oon äitiyslomalla, niin voi päivällä nukkua, jos (ja kun) nukuttaa.

Mä heräsin puoli kolmelta eikä unesta sen jälkeen tietoakaan... Tulin kattoo Selänteen pelipaidan jäädytystä Viasatilta, mutta tais mennä jo... :(

Takaisin