YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Happy mulla nää neidin liikkeet noilla viikoilla teki öisin joskus niin kipeää että itku pääs ja jatkuvasti valvoin kun tyttö riehui. Onneksi se ainakin mulla helpotti tossa viikko pari sitten ja nyt en yöllä juurikaan tunne liikkeitä...säikähin aluksi että mikä on mutta hän on ilmeisesti alkanut nukkumaan öitä..toivottavasti siellä myös kohta näin!

Minä oon laskenut sen varaan, että tältä loppuisi tila liikkua :) Mutta neitokainen on itsepäinen ja vänkää silti. Tulee mieleen Cheekin biisi 'äärirajoille' kun kahtoo ihon läpi näkyviä pikku jalkoja tuolla ihan minun kyljessä...

Tirppa on nyt ottanu semmosen rytmin, että lopettaa mylläämisen vasta puoli yhdeltä. Niinpä mä katoin tv:tä ja tein käsitöitä siihen saakka. Menin sänkyyn 00:44 kun Tirppa hiljeni ja sain nukkua tänne saakka! Eli viime yön voitin minä ;)

Mä olin ihan poikki 11 aikaan, lopetin leffan kesken ja tulin sänkyyn. Mut se oli juu sillon se. Ois kai pitänyt jäädä siihen leffan eteen nukkuun, jos olis toiminut paremmin.

mulla Riipitii ihan sama meno.. meinasin nukahtaasohvalle.. menin pisulle ja pam pirteä kuin peipponen :( .. viime yön valvoin kuuteen :D ... en tajua millä oikein jaksan päivät hillua.. varmaa jollain pyhällä hengellä. Sit ku nukun ni nukun huonosti ja pätkissä... Tänää ollu semmoinen kunnon itku potku pvä.. mies kattonu kummissaan ku vollottanu vaan ja toine iha paniikissa et onko hän tehny jotain ja miten voi auttaa... Ja siis tää alko ku heräsin ja kröhöm meidän peuhaamisen jälkeen suoraa itkua :D ... mies kysy paniikissa mikä on ja meikä itkien vaan sanoin et en mie vaan tiiä

Nää hormoonit ihan selvästi tunnistaa sängyn! Mua ei ees vauva häiritte, ei vaan tuu uni.

Toivottavasti Miuku sulle tulis, tai keksisit tekemistä tai ainakin itkuisuus helpottais. Jotain hyvää tapahtuis edes :D

:D lampaat vetää sikeitä meidän puolesta eikä voi hyppiä aitojen yli :D ..mä täs yritän väsyttää silmiä siristelemällä jos vaikka onnistuisin niitä huijaamaan.. Tää on niin outoa ku muuten en kyllä ole todellakaan mikään herkkis ja tähä asti menny aika stabiilista.. ei mitää erityisiä mielitekoja tai muutakaan, mutta nyt näköjään alkanu tää kuuluisa hormoonihirviö kausi.. perunoille itkin tuossa muutama pvä sitten ku ei ne loppunu ikinä vaik kuinka kuori ja kauhiat naurut päälle ku tajuaa kuinka hölmöä on :D

Tiedän... Kattelin jotain Australian Master Chefiä ja itkin ääneen naurun kanssa aina kun joku sai essun. Ja kyseinen ohjelma ei siis ole mikään suosikki, kunhan nyt sattui siinä syödessä tulemaan :)
Mut kyllä noi jatkuvat perunat ehkä on silti pahempi :D

hihihihihihiii :D ... tää on meikäläisen esikoinen niin on jotenki ihan uutta ja jännää kaikki :D. Ja aina ollu sillai et minä en kyl ainakaan itke :D ... kahviin laittanu vahingossa jugurttia sekaan = itku. Huono koiran ulkoilutus ilma= itku ulkona keskellä mettää ja ravonu kui en kestä ja kauhia nauru päälle.. huoh ni ja kuulemma tää ei välttämät helpotu ihan heti ku muksu syntyy :O ?? kauheeta :D ... onneksi löytyy itseironiaa.. onko tää sun esikoinen? Ohjelmille en viel oo kerenny itkemään ;D

Takaisin