YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Eipä nukuta täälläkään :( Aivan järkyttävä migreeni vaivannut koko päivän eikä helpota vieläkään.. Plus vessanpyttyä saanu halailla puoli päivää ja vauhti kiihtyy :depressed:

Viime yönä sain nukuttua vasta 5 jälkeen. Nyt illalla väsytti sit jo ennen puoltayötä. Taisinkin nukkua 22-01, mutta vessareissun jälkeen oon vaan valvonu ja pääsin ajantasalla tässäkin ketjussa :)
Tunnin verran oon taistellu nälkääkin vastaan, mutta en oo varma onko vaan närästystä mutta kaipa senkin takia on jotain käytävä ottamassa... pulla+maito vois toimia?

On tää unettomuus inhaa... Alkoi kuin tyhjästä viime viikolla rv 32! Nyt mennyt jo siihen että nukun vallan klo 7-13, koko yön valvon. Vaikka miten väsyttäisi ei uni vain tule. Päikkäreitä en oo ottanut nyt lainkaan mutta ei mitään vaikutusta silläkään. Huoh!

Minulta mies jo kyseli että jatkuuko tää mun yö valvominen pitkäänkin :grin
Migreeni alkaa pikku hiljaa helpottamaan, mutta väsymyksestä ei tietoakaan :rolleyes: Saas nähdä miten töissä jaksaa kun ensi viikolla sinnekin pitäisi palata lomilta, varsinkin jos tää unettomuus ei helpota :confused:

Toi on kyllä jännä, että se nukkuminen tulee tohon 5- tai 7-13. Vauvako et oo meinaan eka, kuka tosta on puhunut! Mullakin on toi parasta nukkumisaikaa.

Pelp miehelle terveisiä, että parempi tottua vaan :D

Mulla oli myös samanlaista. Joko nukuin alkuyöstä muutaman tunnin, tai sitten loppuyöstä, tai sitten klo 7-8 aikaan nukahdin ja vaihtelevasti unta sinne 10-11-12-13-14-15 asti, tosin pääsääntöisesti unta ei montaa tuntia riittänyt kerrallaan.
Vähän ennen kuin RV 38 tuli täyteen, unirytmi kiepsahti taas, ja nyt olen nukkunut yöt hyvin. Toivon, että säilyy näin. toivon tätä myös muille!

Mulla meni kans tosiaan viimeyön unet 22-01 ja 05-10 rytmillä. No tulihan tosta 8h yhteensä mutta kummasti edelleen väsyttää...

Tämä on MINUN VIIMENEN RASKAUS sanokaa minun sanoneen. Tai niinhän minä oon jo sanonut, mutta kans tarkotan sitä. Miks tämä vauva rakas minun mahassa, joka myös Tirppana tunnetaan, EI NUKU YÖLLÄ :( Ei oo mitään pientä tämän asukkaan liikehdintä, koko mahan täydeltä siellä mesotaan :oops:

Happy et ole yksin :3some täällä kans yks adhd myllää ja valvottaa mammaa. Sanoinki miehelle ku sänkyyn pääsin et kato ei kestä kauaa ni se taas alkaa ja niinhän siinä kävi :oops: mä en odota enää saavani nukkua edes yhtä kokonaista yötä ennenku tää syntyy.
Jos mies kerta saa nukkua nyt ja mä en ni eikö oo reilua et se valvoo sit tytön kans ku mä nukun? :p

Musta on kiva että vauva on puuhakas ja touhuu. Ainakin tiiän et kaikki on hyvin hänellä. Mut muuten kaikki onki perseestä :( mielialat vaihtelee sellasta kyytiä että heikottaa. En tunnista itteäni suurimpana osana päivästä. Oon ihan masentunu, lannistunu, väsyny j iloton vaivakasa. Uusimpana vaivana järkky lantiokipu ja paine takapuolessa. Myös yskä pahentunu ja poskiontelot tuntuu täysiltä. Toivottavasti ei nyt mitään kamalaa tautia vielä tulis..
Ja mielialaa ei helpota yhtään se et ku avaa fb:n ni siellä ei oo muuta ku syntyneiden vauvojen kuvia..sniff.
Miks tää nyt onkaan näin kamalan vaikeaa tällä kertaa :/ kuitenki laskettuun aikaankin vielä se 10pvä jälellä.. Huoh :O

Voi sullon niin vähän enää! Tsemiä loppurutistukseen!
Joo, ei saisi valittaa vauvan liikkeistä, mutta tämä tekee häijyä→ rehellisesti sanottuna koskee. Ja kun se on se yöaika kun eniten valvottaa...Huoh!
Mutta rankin on edessä eli tää loppuraskaus. Mulla on nyt noin viikon ollut vaikeeta ja tiedän ettei se tästä helpota vasta ku ponnistamalla...

Helmikuun 26.pv... eli ei auta itku markkinoilla, hammasta purren valvon täällä..

Uh. On siinä sit viel tovi odotusta. Ei muuta ku kaikki sympatiat sinnepäin.

Mulla on näköjään tää aamuherätys pahin valvottaja. Puolikuolleena raahauduin sänkyyn kun kummipoika suostui 11 jälkeen rauhoittumaan omaansa ja muutkin pääsi rauhoittumaan. Vajaan tunnin nukuin. Nyt sit taas valvon jo toista tuntia, vaikka silmiä väsyttää niin, että sattuu. Haluaisin siis aamulla herätä edes kymmeneltä, että ehditään vielä nähdä kunnolla ennen kuin lähden kotiin.
Onneksi mun neiti leikkii mahassa niin siivosti, että mä saan nukuttua vaikka mahassa möyrittäiskin.

Muokattu viimeksi:
Taas oon valvonu jo 3h, mutta täällä on monella niin jännät psikat nyt ettei senkään takia nukuta :)
Tsemppiä kaikille supistusten kanssa kamppaileville ja synnärille jo lähteneille! So excited <3

Takaisin