YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Olipas taas yö... kukuin viiteen ja sen jälkeen 6h unta välillä heräillen vessaan :( makoilen vielä sängyssä niin saa nähä mitä jaksaa tänään puuhailla vai jaksaako mitään....

Nukuppa tässä kun yhellä jötkäleellä on hikka tuolla jossain :oops: On vissiin vähän isommalti hörpänny lapsivettä kun tuo täräys tuntuu mun karvarajasta aina rinnan alle!

Tiada mulla sama. Aattelin heittää särkylääkkeen naamaan ja koittaa ainaki nukkuu. Rupes kyllä nii mietityttää tuo paineen tunne et se varmasti verottaa unta mut yritetään :smiley-angelic001

Täällä kanssa kukutaan :/ aamupvällä ja iltapvällä otetut parin tunnin päikkärit vähän häiritsee. Ja vaikka väsyttää niin nää alamahakivut ja selän polttelu pitää hereillä, vaikka 1g panadolia jo otinkin. Toi peittojen heiluttelu aiheutti ainakin tukalan kiristelyn mahalle..tosin en usko enää mihinkään mun "oireisiin" ennenkun supistukset tulee säännöllisinä ja kipeinä muutaman minsan välein ja haluaa huutaa :D

Oih. Oon kade. Kaks kertaa oon synnyttäny mut kummallakaan kerralla en tulppaa pongannu :/

Mitä huomenna?

Mua väsyttää mut selän polttelu ja alamahakipu pitää hereillä :(

Mua nukuttais. Todellakin, ja nukahin kerran mut heräsin suppareihin joita tuli tosi kovina muutama. Alavatsaa ja selkää polttaa ja makuuasennossa tuntuu jalat tosi levottomilta. Vaikea ja tukala olla. Ja oloa ei helpota yhtään se tieto et mies on töissä huomenna 8-18 ja mä lasten kaa...haukotus :/

Nukutti aiemmin, ois sillon pitäny nukkua :( Nyt on mahanaluset kaivaukset menossa. Ei tässä voi nukkua :(

Ja ainakin mulla jos on muutenkin vaikee nukkua, se on vielä vaikeempaa, kun on kello soimassa :-/

^jep!
Jos tästä loppuraskauden eipäsjuupas kivuista, kolotuksista ja supistuksista järjissäni selviän ni ihme :(

Takaisin