YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Muuten, rennie on närästykseen kyllä ihan sama kun ottas päänsärkyyn purkkaa :D Mun mielestä.
Mulla elämäni ainoat närästykset on aina ollu raskaana. Esikosta luulin et sain sydärin kunnes se selvis närästykseksi. Sain sit sillon yheltä sairaalan äitipolilääkäriltä neuvon ottaa ranimexia ja ah mikä helpotus. Nykyään sitä ei enää oo mut esim sellanen lääke kun inside brus ajaa saman asian. Jo helpotti elämä <3
Onneks nyt ku tää on jo laskeutunu ni enää ei närästä.

Joo Renniellä ei kyllä tee mitään kunnon närätstyksen kanssa. Mulla on respalla Omeprazol ollu jo joitain viikkoja, lisäks litkin sitä vanhankansan ruokasooda-settiä (joka toimii huomattavasti tehokkaammin ku Rennie) ja siltikin joudun vielä pelaan ruokavalion kanssa, ja kattoon kellosta koska voi syödä. Ihan kamalaa. Ja täällähän tämä vavi ei oo laskeutunu, eikä todennäköisesti mahdu laskeutuunkaan niin siitäkin syystä närstys vaan pahenee mitä pidemmälle mennään....

Kumma juttu kyllä tän nukkumisen kans kun aamulla kuuden aikaan sain unta ja tirsailin niin sikeesti! Pystyin oleen sohvalla jopa makuultaan pari tuntia! Ei oo kyllä mitään tietoo että monelta toi tyttö on heränny, sivusilmällä sen leikkejä seurailin (kokkaili omilla astioillaan ja toi mulle aina aterian syötäväks) ja torkuin vielä ties kuinka kauan. Kympin jälkeen nousin ylös ja sit hirveet paska-äiti-fiilikset kun aamupala meni niin myöhään. Muttaaaa, eipä se ton tytön elämää tunnu häiritsevän joten annoin itelleni anteeks. :)

Mun mielestä Ranimex ja ranitidiini on sama asia, jollain Ranitidin -nimellä saatetaan myydä. Mulla on käsitys, ettei kaikille auta niin paljon.

Lauantaina näytin miehelle marketissa 5kg:n ruokasoodapussia, hintaa alle 8 € :grin
Ei sitten ostettu.. Olis aika halvat lääkkeet.

Viime aamuyö meni torkkuessa, kunnon unta en saanut, mutta en ollut myöskään täysin hereillä. Havahduin usein, mut se nyt ei haittaa. Mies yritti nousta hiljaa, mut ei se taida tajuta että herään tällä hetkellä aika paljon herkemmin kuin se, ja 19/20 aamusta en pysty jatkamaan unia kun olen herännyt. Onpa sitten yhteinen aamuhetki. On sekin mukavaa.

Siiiiis mikä mua vaivaa? Kolmas yö ku herään tähä aikaa ja oksettaa.. Haluisin joskus ees nukkuu kokonaiden yön..

Tiada: Mä kävin just tossa kolmen aikaan pönttöä halailemassa. Yök.

Ei taida olla täysikuukaan... Ehkä me ollaan vaan raskaana. :smiley-bounce022

Edit. Taitaa muuten sittenkin olla täysikuu. o_O

Muokattu viimeksi:
Täällä oon lueskellut puoli kolmesta kaiken mutä oon jaksanut. Koittanut välillä nukkua muttei tuu uni. Huoh. 29+6 et olis vielä aihetta nukkua!! Närästyksen takia ei illalla tuu uni ja sitten muutamaan tuntiin se katkee :(

Voi, ei ne unettomat yöt siihen lopu kun vauva syntyy... Tää nyt on vaan luonnon tapa valmistaa äitiä yövalvomisiin! ♡♡

Mä tiiän,ettei ne lopu ku vauva syntyy sen verran monia vauvoja oon hoitanut,mut sais ees varastoon nukutuksi :/

Mitäs mä tänne arvioisin... Että viikot 32-37 oli pahimmat toistaiseksi? Viime viikon puolessavälissä alkoi olla päiviä, jolloin nukuin vähän enemmän, ja viime yönä nukuin lähes kellon ympäri. Pissa oli aika tummaa herätessä. Tai siis, kun kävin vessassa herättyäni.
Katkotonta toi uni ei ollut, mutta nukahdin aina uudelleen.
:dance011Jei oon nukkunu näköjään kellon ympäri ja vain yhdellä vessa reissulla

Jotkut valvoo täysikuun aikaan, mut meillä näköjään oli päinvastoin. Joku satunnainen häiriö?

Minäkin vähän ihmeissäni luin tätä. Mä yleensä valvon täyden kuun aikaan. Nyt nukuin, tosin kävin hereillä x2 aamulla, mutta kunnolla nousin sängystä vasta puolen päivän aikaan.

Haha, paksulaiset on anti-ihmissusia :) Mä oon nukkunut edelleen yhtä huonosti, mut nyt kuun aikaan ei oo ollut ihan niin poikki.

Siis raskaus aiheuttaa kyllä niin nurinkurisia ilmiöitä että johan on! Samaa tuumin itekin kun tätä luin että tyypit ne vaan tirsaa täysikuulla kellon ympäri! :D Käsittämätöntä! Iteki nukuin viime yönä paremmin ku aikoihin - ja vielä sängyssä!! Wuhuu!

Nurinkurisuudesta vielä sen verran että mähän en alkuraskauden pahoinvoinnin aikoihin pystyny juomaan laktoositonta maitoo (oon siis intolerantikko) mutta koska maitohimot oli jäätävät niin kiskoin sitten tavallista. Ja ilman mitään oireita! Näillä on menty koko raskaus - on tää helppoo ja ihanaa, ja varsinkin halpaa. Mutta kummallista, kerrassaan kummallista....

Mulla masu ei taas kestä tyyliin mitään maitoja ja kala allergiaki puhkes raskauden aikana (Y) ihan ku niit allergioit ei ois muutenki jo tarpeeks.. Semmosset 2 A4 kokost papruu :D

Illalla väsytti kovasti, nukahdinki tosi helposti ja nukuin ehkä 1,5 h. Äsken heräsin ja tittididii mua ei väsytä enää..... Murrrrrr prkl :(

Takaisin