YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Joo, meni koko päivä tässä sohlatessa aikataulujen kans. Eli pissassa ei valkuaisaineita eikä sen amnisuren mukaan neste emättimessä ole lapsivettä. Koitteli vauvan asentoa, on viime viikkoisesta poikkitilasta pyörähtänyt EHKÄ raivotarjontaan tai perätilaan, terkkari ei kertakaikkiaan erottanut! Mutta se, että Tirppa on siellä taas pyörähtänyt, on saattanut aiheuttaa sen lirin... Tämä on joku delfiinin poikanen täällä mun mahassa olevinaan! Sillä ei ainakaan oo mitään hätää. Mä en uskolla kohta nukkua... Tyydyn siihen vastaukseen, että se oli pelkkää pissaa. Pysynpähän Calm Down täällä... Teen niin pikkulirejä ettei ne vaan haise. Mutta jos tuo jatkuu niin sitten on käytävä näytillä svo:lla.

Huh, hyvä juttu! No jos noilla viikoilla penska tekee rajumman täyskäännöksen niin liekö ihmekään että vähän lirahtaa :D mullaki sama tilanne lähellä tänään kun neito innostu kauppareissulla päätään liikuttaa..tai yrittää liikuttaa :)

Tämä on joka nla- tai lääkätikäynnillä eri asennossa. Päiväaikaan se nostaa hien mun ohtalle ja sattuu todella. Yöllä näköjään voi käydä näin...

Uni masa pakkas sit kamppeensa jä läks!! Prkkele ku ei väsytä! Viime yönä en paljoo nukkunu nii luulis et saisin nyt unta mut eeei :D

Täällä kans varmaa uneton yö tulossa... :( asioita jotka painaa mieltä ja mietityttää :( vauvalla, miehellä ja mulla kaikki kuitenki hyvin.
Onneks on tuo mieski vielä hereillä ni ei tarvii toistaseksi yksin kukkua... Toivottavasti asiat selviäis....

Ei oikee tiiä oonko nukkunu vai en... Jos oon ni todella lyhyitä pätkiä ja koiranunta. Inhottavaa ku heti menee yöunet jos joku painaa mieltä :(

Ja taas valvotaan. Oli pakko ottaa päivällä päikkärit ja illalla olin kuulemma vartiksi nukahtanu sohvalle. Nyt ei sit nukuta enää pätkääkään :(

Täällä itsekin valvon, erehdyin tekemään virheen ja nukuin tunnin päikkärit päivällä no nyt ei sitten nukutakaan :sad001
Mulla aina tehnyt päiväunet sen että en sitten yöllä nuku olleskaan :rolleyes:

Kaks yötä nyt mennyt kans niin, etten tiedä oonko nukkunut vai en. Paitsi sit aamusta puoleen päivään oikein makeasti!

Kohta pitää laittaa silmät kiinni ja rypistää vielä huominen työpäivä ja sit saa synnärille asti nukkua (lähes) aina kun haluaa eikä tartte pakkopyöriä <3

Meinaan oikeesti elää ihan mitäsattuu rytmiä sitten. Jos kääntyy päälaelleen, sit kääntyy. Vauvan rytmiin se kääntyy sit aikanaan joka tapauksessa.

Täällä kyllä ollu rytmit ihan päin peetä.... Vuorokaudessa huonoimmillaan nukun 2-3h. Nyt ois kyl kiva saada kohta jo unta, muistin tossa äsken et on neuvola aamulla... Kiva mennä pandana sinne ku ei oo saanu nukuttua. Nyt väsyttää vähän mut alko neiti rymyää ja menee maha kovaks välillä :o

Ihana ketju! Onneks löytyi :)
Täällä nukuttiin viime yönä pitkästä aikaa hyvin. Ja nyt taas jatkuu näköjään tää valvoskelu..vaikkei edes päikkäreitä pystyny tänään ottaa :(
Kipeät harkkasupistukset vatsalla ja polttoa selässä jälleen. Lääkettä otin äsken. Jospa se kohta helpottas oloa ja uni tulisi. Huomenna olis ekaa kertaa öööö tosi pitkään aikaan meillä miehen kanssa lapsivapaa ja ois kurjaa olla ihan nukkuneen rukous koko pvän :D

Mulla onneksi neuvola vasta iltapäivällä huomenna :)
Viime yönä nukuin kahdessa pitkässä pätkässä ja kolmisen tunnin valvomisella tuntikaupalla, joten tää sunnuntai sujui aika mukavasti. Illalla seitsemän jälkeen alkoi taas väsyttää, ja nyt alkaa myös, joten taidan painua pehkuihin ja uskon saavani unta. Nyt ei ole ollut sitä mitä oli kolmisen viikkoa, että jos ei ollut riittävän väsynyt niin uni ei todellakaan tullut vaikka kuinka lojui rentona sängyssä. Nyt ainakin saan torkutettua vaikkei megaväsymystä olisikaan.

Kukkuu... täälläkin valvotaan... toki mä oon aina ollu vähön huono aamuyön nukkuja, mut raskausaikana vähän taas pahentunut nää kukkumiset.
Nukahdan iltasin kyllä hyvin jo välillä yhdeksältäkin mut sit joinakin yönä kahden aikaan herään tsirp tsirp pirtee ko peippone. Tää yö meni metsästäessä hyvää asentoa, mut eipä löytyny sängyssä kun sattu molemmat kylkiasennot vattaan, joten sohvalla istuma-asennossa nukkunut jokusen tunnin. Great. Ja nyt sit vattassa alko hirveet kemut o_O

Hyvää nukkumista, KoBe :) Mun silmät om ihan hirveen väsyneet mut en vaan nuku. Nyt oon varmaan puolituntia miettinyt, silmät kiinni, uskaltaisko käydä syömässä vai alkaako närästää. Jatkan miettimistä.

Joo täälläkää ei sängyssä nukkumisesta tuu mitään, sohvall tytyy istua/ röhnöttää jotenkin. Tänyönä on kyllä jo muutaman kerran tehny mieli lähtee koittaan sänkyyn mutta hitto ku tietää kuinka siellä ei saa asentoo niin oon jättäny menemättä. Ei toi sohvalla lojuminenkaa mitään herkkua oo, vaikka kuinka koittas tukee tyynyillä asentoo niin kyllä sitä viimeistään torkkuessa koittaa hakeutua mukavampaan/ makaavampaan asentoon ja sitten painaakin jo käsinoja tai vavi johonkin.

Mullakin ois nälkä. Tai vielä enemmän mun vaan tekis mieli syödä. Mut en piruvie uskalla ku se närästys on jotain niin kamalaa....

No söinpä sit kuitenkin. Mandariinia ja mandariinimehua (ei hyvä, varma närästys!) ja pöllinpä vielä tsirpulalta mansikkarahkanki. Sit vaihdoin taas sohvaa ja löysin yllättävän hyvän asennon ja alko jopa luomi painaa vähän, mut seuraava ongelma on tää paheneva närästys. Eli nyt ku mä kohta nousen vetään ruokasoodat naamioon nii iha saletistikaan en löydä enää tällasta asentoo - eikä sit välttisti enää ees väsytä. Kylovaikeeta!

Takaisin