YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Mä katson Liviltä plastiikkakirurgeja. Sais tulla enemmänkin ohjelmaa yöllä.

Nonni, nyt täällä valvotaan yhden lammikon takia :( Heräsin kun jotain lämmintä valui pitkin peppua→Enpä oo ikinä ennen toivonut pissanneeni alleni!!! Mulla on nenä tukossa joten en edes haista tuota :( Tytöt nukkuu ja mies on lähtenyt jo töihin. Voi samperin samperi!

Happy hui..mites sulla nyt oli niitä viikkoja? Onko minkä väristä tavaraa? Laita side ja seuraa tuleeko lisää! Täällä valvotaan taas suppareiden kanssa...

Ei taida olla kuin 32+1 ja tuosta on vaikee päätellä väriä, tuli beigelle lakanalle. Näyttäs kirkkaalta. En tajunnu sidettä laittaa, nukuin ilman housuja. Vauva on kauheen levoton ollu siitä lähtien ja välillä supistaa. Ois ees kello vähän enemmän. Etsin nyt ne housut ja siteen kun sitähän ne kysyy.

Onneksi viikkoja on kuitenkin jo noinkin paljon! Joo kannattaa varmaan laittaa side..jos ne on veet kunnolla menny niin sitä kyllä sit tulee lisää aina välillä. Tuliko sitä paljon? Muuttuko mahan muoto tmv? Luulisi että sekin muuttuu jos vedet menee..mulla oli esikolta istukka edessä niin ei maha lysähtänyt mutta äiti joskus puhu että kun sillä meni vedet niin se mahakin lysähti..

Ihan kunnon läiskä jäi lakanaan, 15cm x 25cm. Nyt vaan "kostuu" tuo alapää niinkuin valkovuotoa tulis. Maha on edelleen tämmönen napakka keilapallo. Mutta sekin jännä kun just eilen kirjotin helmikuisissa, että tämä vauva taitaa olla aamu-uninen kun on pitkälle aamua hissukseen. Nyt se hakee paikkaansa tuolla ja möyryää vaikka ite oon ihan levossa ja koitan saada tuosta lirahtelusta selkoa. Vatsa kovistelee mutta ei kipeesti. Pientä vihlontaa/polttelua tuntuu tuolla alapäässä. Onkohan tällä nyt jotain yhteyttä tuon Uuden Vuoden kans, kun jouduin sillon vähän ottamaan juoksuaskelia hangessa ja se sattui tuonne häpyluun seudulle.

Hui, Happy! Jos olis vaan jotain muuta :-/ Rasittunut kohdunsuu tai limatulppa jopa? Pääsetkö sä ostaan lakmuspaperia, jos sillä sais testattua sen lakanankin?

Täällä on ehkä kamalin yö ever takana. Tuntuu, etten oo nukkunut yhtään. Ehkä jonkun kolme/neljä tuntia kuitenkin, kun en oo kelloa kattonut. Muuten kyllä havahtunut joka käännökseen ja herännyt vähän väliä pyyhkimään naamaa ja tyynyä kuolasta. Ihan uusi ominaisuus tuo kuolauskin. Tunnin päästä soi kello neuvolaan.

Kyllä mä kuule lähtisin näytille jos vaan mitenkää mahdollista. Nimittäin se että sitä emättimen puolelta tulee vähän aina lisää niin kyllä se kannattaa tutkia että onko ne veet tullu..laita nenäliina ihan siihen häppäreiden (sori yksityiskohdat:rolleyes:) väliin niin näkee hyvin että paljonko tulee ja minkä väristä. Onks sieltä tullut seassa mitään muuta, limaa tai muuta vastaavaa? Mulla tuli esikolta niiden vesien kanssa kauhee määrä kirkasta limaa..mites onko pissa hätä vai oisko voinu olla et unissaan olis pissat tullu? Se kyll varmaan rupeaa kuivuessaan haisemaa selvästi pissille jos on.

En usko että liittyis edellisten päivien juoksemiseen jos vedet ois nyt menny..kun ihmiset kaatuileekin mahalleenkin ym. ilman seurauksia...

Minä niin toivon, että tuo olis pissaa mutta minun kestonuhanenä ei haistais sitä isompaakaan eritettä :(
Herään yleensä vessaan eikä mulla ole ollut virtsankarkailua ennen. Näin jotain unta ennen tuota kastumista, mutten muista liittykö se vessa-asioihin. Menin siitä herätessä suoraan vessaan vaikkei ollu tarvetta ja semmonen pikku liri tuli pissaa. Hitsi kun en sitä Lakmus-paperia aiemmin hommannut! Vielä 10vuotta sitten en ollu kuullukaan semmosesta. Sitä on saatava. Mutta soitan varulta neuvolaan/ä-polille/svo:lle, minne vaan missä vastataan. Mulla on 2 synnytystä alkanut vesien menolla yöaikaan. Toisessa se veden lirahtelu jatkui koko ajan, toisessa tuli kotona vain vähän ja loput sairaalassa.

Soita, ne varmaan osaa auttaa edes arvaamisessa! Pitääpä itelle hakee sitä paperia varalle tänään!

Toi lakmus paperi on kyllä kätevä apu. Itsekin sitä hommasin kun pelkäsin että valahteli lapsivettä. Tsemppiä ja ehdottomasti kannattaa soittaa sinne..ja varmaan käydä tekemässä se testikin..muuten jää häiritsemään ja sitä kun ei mun käsityksen mukaan voi tehdä kun tietyn ajan sisällä lirahtelusta. Toivottavasti kuitenkin ois niin että olis karannut pissat vaan!

Käyn puolen päivän aikaan neuvolassa. Koitetaan saada tuolta emättimestä näyte pumpulipuikolla, että onko siellä lapsivettä vai ohuempaa valkovuotoo tms. Jos nyt tulee sitä ennen yhtä runsaasti niin ambulanssilla synnärille. Voi itku kun nuo aina sattuu yöllä!

Täällähän on tapahtunu :eek: Happy mikä meno? Alko jänskättää :excited001
Meillä on nyt saatu nukuttua 2 kokonaista yötä ja eilen vielä päikkärit päälle :dance018

Okei, tuntuu kyllä aika hurjalta että niin paljon valkovuotoa tulisi :eek: mutta toivotaan että sitä ois! Ilmottelehan mitä tapahtuu! Tsemppiä matkaan♡

Pikku Myy, mä heräsin johonkin vuotoon :confused:
Se oli pissaa tai Tirpan kylpyvettä. Nyt side kostuu joko valkovuodosta tai siis siitä lapsivedestä, mutta nyt se ei ainakaan ole pissaa. Pakko tarkistaa tämä tilanne kun on viikonloppukin alkamassa.

Neuvolassa tänään sanottiin, että loppuajan valkovuoto on tosi löysää. Jos epäilyttää, side housuihin ja paperi päälle. Jos paperi kastuu märäksi, pitää soittaa synnärille. Hyvä, että sulla on hoidossa, Happy!

Takaisin