YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Kahden tunnin päikkärit töitten jälkeen, yks horteessa nukkumaan mennessä ja nyt pirtee kuin mikä. Huoh. No, jos kohta nukahtais, vaikka ennen neljää.

Mä en kestä! Mä oon iha varma et jätin keittiöön univalon päälle ja ku äsken heräsin nii koko kämppä oli pimeenä..pikkase alko pelottaa ja pakko oli tarkistaa kaikki kaapit ja sängyn alle ettei kukaan oo täällä,nyt en tiiä saanko nukutuks enää...

Heräsin tossa 3:40 niin virkeänä, että luovutin saman tien ja tulin olkkariin peiton ja tyynyn kans köllimään. Sopivasti tulee nuorten mm-lätkää telkustakin, niin voi sivusilmällä kattoa. Aamulla ois kasilta neuvola, jee :)

Muita kukkujia?

Täällä kans heräsin tunti sitten vessaan, eikä uni meinaa enää tulla takasin..

Ihme yösyöpöttelyä. Alkuyöstä heräsin nälkään ja vedin purkin raejuustoa, äsken oli pakko syödä omena ja jogurtti. Tulis nyt vaan se uni, etten koko yötä pupella ruokaa..!

Mun oli kans pakko tehdä voileivät, kun tuli niin kauhea nälkä! En oo varmaan ikinä ennen eläissäni syöny yöllä mitään, niin oli outoa mennä ylipäätänsä jääkaapille, saati sitten mussuttaa niitä eväitä keskellä yötä. Mut uni ei tuu, tiedän sen. Ei jaksa edes yrittää väkisin! Herätyskellokin soi tässä taloudessa reilun tunnin päästä... Kiva kiva.

Mä heräsin kans kesken unien nälkään vaikka ihan hyvin illalla söin. Koitan pärjätä vaikka kohta voisi jo noustakin. Taisi nyt loppua Tirpan Joulurauha, riehku alkuyön ja äskenkin vänkäsi kääntyä.

Minä menin hakemaan keittiöstä purtavaa... Tytöt oli jättänyt illalla Estrella-pussin pöydälle, rouskuttelen nyt perunalastuja sängyssä... Terveppä terve :) No eipähän huimaa kun tästä lopullisesti nousen! Yritän sinnikkäästi vielä saada unta.

No voi hyvänen aika sentään... sipsien voimalla torkuin 40 min, nousin ja keitin kahvit, aloin neulomaan, alkoi väsyttämään silmiä, menin keittiöön→tein tiskit. Klo 8:30 tulin takasin sänkyyn kera sämppärin&jugurtin, että syön ja koitan vielä sitä unta... No nyt supistaa ja tuntuu, että vatsa toimii kohta :( Viikon verranko sitä unta riitti??? Äitii :(

Heräsin puol tuntii sit, varmaa saanu nukuttua 4 h. Söin "aamupalan" ja edelleen veetuttaa kaikki. Radio tekis mieli heittää seinää ku ei mee kanavat kohilleen ja naapuri huudattaa lumilinkoa :smiley-angry019
Hakis peiton ja tyynyn, menis sohvan nurkkaan päiväksi. Soittais miehelle et töistä ei tarvi tulla kotia jos ei tuo mulle jotain hyvää, hiero ja hoivaa mua sit... :rolleyes:

Mä en saannu enää unta sen vessa reissun jälkee neljält yöllä ku se valo ei ollukkaa päällä jäi nii paljo häiritsee :/

Mä nukahdin sit lopulta vasta neuvolan jälkeen uudestaan eli 9-12:30 sisältäen yhden vessareissun. Tämmöiseksi nää unet vissiin sit alkaa mennä, no samapa se kun ei oo hirveesti noita menoja :D

Ei väsytä yhtään, tralla lalla laa! Aamulla lääkäri, niin on pakko herätä :( Ja lääkärin jälkeen töihin, joutuu taas odottaan iltaan päikkäreitä. Noinkohan sitä jaksaa lähtee kaverin luo uutta vuotta kyttäämään.

Just aattelin tulla huutelee onko muita kukkujia ja täällähän on "tuttuja":grin
Moi, käytsä usein täällä? Mä käyn joka ilta :laughing021

Täällä! :D nyt oon alkanu säännöllisesti näköjään herää vain kerran vessaan ja seki tspahtuu aina ku kello lähenee neljää :/

Ku nukahtaski joskus.... no meneehän se yö täälläki juttuja lukiessa. :eek: Supistelee välillä taas melko kipeesti o_O

Mä alan jo tottua tähän valvomiseen :grin
Nyt kun oon saanut kotona olla kolme päivää, niin olo ihan ok vaikka nukunkin pätkissä ja vaihtelevasti. Neljä tuntia on nyt ollut maksimi.
Huomenna sovittu tapaaminen kaverin kanssa, joten toivottavasti saan aamulla nukuttua. Nyt kun on ollut melkein kuukauden äippälomalla, ei tarvi miettiä töitä, mut niitä tuskin enää jaksaisinkaan.

Saa nähdä väsynkö taas, kun on ohjelmaa. Aktiivista aikaa päivässä on nykyään 4 tuntia. Tuskin niinkään paljon, jos on fyysisesti raskasta. Käsittämätöntä.

En kyllä tiedä mitä tekisin ilman nettiä.

Takaisin