YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Mulla uniyritykset alkoi 7:30. Mies tuli herättämään vähän ennen klo 15... Reppana oli odottanut, että milloin nousisin pitämään sille seuraa, eikä ollut saanut tehtyä koko päivänä mitään kivaa/järkevää.
 
Passaa kai se tämäki et nukutaan 15-30mkn kerrallaan ja ollaan vähä aikaa hereillä :eek: ei hitto et menee kohta järki....
 
Passaa kai se tämäki et nukutaan 15-30 min kerrallaan ja ollaan vähä aikaa hereillä :eek: ei hitto et menee kohta järki....
 
Mä heräsin varttia vaille viis kun mies kuorsas niin jumalattoman kovaa. Herättelin sitä noin kolmesataaseitkytkuus kertaa ja pyysin että voisko se kääntyä kyljelleen tai mahalleen, vastaus oli joka kerta tiukempaan suuntaan taipuva "Joojoo!" Mitä pidemmälle tilanne meni, sen vähemmän mua väsytti ja jossain vaiheessa mietin että miks hemmetissä täällä on näin valosaa. Kun vihdoin sain miehen jollain konstilla vähän järkevämpään asentoon, mua ei väsyttäny enää murustakaan ja vauvakin tuntu olevan kummallisessa asennossa, ja oikeestaan mulla oli aika kova pissahätäkin. Ja kellokin oli jo puoli kuus. Nousin siis ylös. Räkänauru pääsi miehelle kun tajusin mistä se valoisuus meidän makkarissa johtui: miehellä oli kännykän taskulamppu päällä! :D Mitä lie oli yöllä touhunnu.

Oon istunu virkkuukoukun kanssa sohvalla kolmisen tuntia ja nyt alkaa luomi painaa. Veikkaampa vaan että lastenhuoneesta kuuluu kohta heräämisen äänet joten on varmaan ryhdyttävä puuronkeittoon. Tai koukutan viä pari riviä... :wink
 
Lila-Auroralla on ainakin ollut tekemistä yöllä miestä tuuppiessa :)

Pikku_Myy, saitko yhtään nukuttua?

Mun yöt menee näköjään ihan ok, kunhan ei oo kello soimassa. No, onneks enää 5 työpäivää eikä näköjään kannata tähdätä kasiin.
 
Melkeen koko yö meni pätkissä supistelujen ja hankalan olon takia ja sit ku ois ollu hyvä ni neiti ei halunnu et äiti nukkuu, kauheen meuhkaamisen aloitti mahassa :rolleyes:
Kyllä se vaan alkaa tuo pötsi olee sen verta iso ettei tiiä miten päin ois, mieski katto pikkasen vinoon ku hain koko ajan jostain lisää tyynyjä :p

Könköilin äsken sängystä sohvalle peiton ja tyynyjen kans ja meinaan olla tässä koko päivän yövaatteissa enkä tee mitää :3some mieski lähtee kelkkailee ni saa olla iha yksikseen ja kattoo nauhalta ohjelmia, ihana sunnuntai :smiley-angelic003:Heartpink
 
Meillä on ollu niin hulinaa joulusta asti että kirjattiin ukkelin kaa kalenteriin huomiselle että KALSARIPÄIVÄ. Tarkottaa että unihousut jalassa pyöritään koko päivä, pihallakin käydään vaan pikasesti näyttään nenää ja silloinki yöpuku saa jäädä ulkovaatteiden alle. Myöskään esikon ei tarvii huomenna pukee, ja telkkari saa olla päällä jopa tunteja kauemmin kun tavallisena päivänä! Ihkudaa.
 
Vähä jo valmiiks hirvittää mitä ens yöstä tulee :eek: 2 viimestä yötä ollu kyllä yhtä tuskaa ja tympiää et tahtoisin nukkua ees 4 tuntia putkeen ilman supistuksia, potkimisia tai vessassa käyntejä... :smiley-angelic001
Onneks oon saanu pitkin päivää otettua pieniä torkkuja, mut melko monella kerralla heränny supistukseen tai rinselin venkoiluun. Isänsäki pyysi neitiä rauhottuu ku äitiin sattuu :rolleyes: tuntuu oikeesti et se tulee kyljestä kohta läpi :confused004
 
34. Raskausviikko vau.fi mukaan:

"Monien yöuni muuttuu tässä vaiheessa levottomaksi. Mikään asento ei pitemmän päälle tunnu hyvältä. Lapsi liikkuu ja painaa virtsarakkoa. Pian vatsasta tulee niin iso, että on vaikea löytää hyvää nukkumisasentoa. Monet nukkuvat paremmin, kun sängyssä on monta tyynyä, yksi polvien välissä, ja raskauden edetessä yksi myös vatsan alla.

Fysiologisesti katsottuna ihanteellisin nukkumisasento on vasemmalla kyljellä, tarvittaessa tyyny vatsan alla. Se on paras asento verenkierrolle ja munuaisten toiminnalle. Myös rakkoon kohdistuva paine on tässä asennossa vähäisin.

Viimeistään nyt on aika totutella uudenlaiseen unirytmiin. Pitkät ja katkeamattomat yöunet ovat vaihtuneet lyhyisiin torkahtelujaksoihin. Hyvää valmennnusta synnytyksen jälkeiseen aikaan…"

Todellakin täysin samaa mieltä ja täällä on yks esimerkki tuosta... :confused013
 
Miks must tuntuu,etten oikee tykkää nukkuu vasemmal kyljel?:O taas vaihteeks valvotaan näköjään -_-
 
Täällä kans sit valvotaan taas.

Mulla vasen kylki toimii. Autopilotti on pyöräyttänyt sinne nukuessakin jo jonkun aikaa, ennen kuin olin tota 34. viikon kuvausta lukenutkaan :)
 
Kukkuu! Kello kolme ja puhelimen akku alkaa uhkaavasti tyhjetä - nouuuuu! Viimeaamuna (eli eilen) heräsin tosiaan ennen viittä kuten aiemmin kirjotin, enkä sen jälkeen ottanu edes pikkiriikkisiä tirsoja, paitsi illalla ennen sänkyyntuloa kun leffan lomassa aloin tipahdella sohvalle. Sit oli ihana tulla petiin ja alkaa nukkuun, päivä tuntui niiiin pitkältä! Ja unta vaivaset pari tuntia! Siis miks!? En todellakaan aio nousta tästä nyt. Paitsi että mulla on nälkä. Ja kohta tulee pissahätä. Ai nii ja tää akku loppuu. Fuck.
 
Mä just päätin hakee pari mandariinia. Nälkä tässä valvoessa tosiaan tulee :mad:
 
Eilen nukuin yöllä 5 tuntia! Ei se päiväväsymystä poistanut. Nyt on tullut nukuttua ja valvon täällä teidän kanssa.

Mandariini kuulostaa hyvältä.
 
Mä pyörin yöllä varmaan 3 tuntia kans tuskasena,että akku loppuu,joten päätin etten nyt räplää puhelinta ku kelloki ois soimassa :sad001 Sit olin nukahtanu joddain vaiheessa uudestaan ja kun se v**un kello soi nii silmäluomet meinas painautuu takas kii.. Pakko nousta :sad001
 
Hei jee ihanaa!!! Oon nukkunu 6,5 h ilman minkään valtakunnan heräilyjä :wav Voi mahtavuutta, nyt on taas virtaa heti aamusta :happy093 kyllä kannatti illalla vähä napista ku ei saa nukuttua :p

Mitähän kivaa sitä keksis? Mies lähtee kohta töihin ja aikoo viedä multa auton :eek: (jättäny omansa vk loppua kaverille eikä saanu haettua sitä pois) en tahtois vielä nousta täältä lämpimän peiton alta viemään sitä, joten kotona menee tää päivä... o_O Noh, ei haittaa, jos kävis kokeilee kykeniskö pikku "töpöttely" lenkille jossain vaiheessa (tähän asti pelkkä postilaatikolla käynti alkanu supistaa)
 
Takaisin
Top