YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Mä "nukuin" melkee koko yön,heräsin n.4 kertaa yöllä ja klo 7 oli luovutettava toi pyöriminen ku alko olee jo nii hirvee nälkä :/
 
Täällä myös nukuttu yö takana, ihanaa! :) huomasin kyllä välissä aina että supistelee mutta taas niin ettei satu, vaan puristaa..sain sitten aina uudelleen unta wc reissujenkin jälkeen.

Ripitii, ainoa mistä itse en hirveesti välittänyt sairaalassa oli se huone missä odoteltiin saliin pääsyä. Kätilö sanoi että täs on sit suiku mihin pääset (mulla se ykkästoiveena kivunlievityksessä) niin se suiku oli wcn KÄSISUIHKU jolla mies joutu kuumassa höyryävässä wcssä laskemaan kuumaa vettä supistusten aikana mun selkään ja mahaan..minä nojasin wcn pyttyyn. Ei ihan sitä mitä ajattelin suihkulta :wink
 
Ei paha, nousin puol ykstoista ja töissä yhdessä välissä ummistin silmiä hetkeksi niin jakso ajella töitten jälkeen kotio. Nyt sitten otettu se vajaa 4h unta palloon ja pitäs jaksaa päivä.
 
Anteeks, MarinaMelina, ei sais nauraa mut jospa sä olisit päässyt tosta käsisuihkusta yli jo etkä suuttuis :D
 
En suutu :) mut musta tuntuu et teen kaikkeni että pääsen suoraan saliin missä on kunnon suihku :D Viimeksi nimittäin vietettiin siin huoneessa joku 15h. On sen muistelu nyt jälkeen päin kyllä huvittanut meitä mutta sillon se oli kyllä aikamoista touhua..mieskin hiki valuen siellä mua suihkutteli pienessä wcssä...:)
 
Voi sua. Tosi ärsyttävää jos joka yö supistaa. Tosta tulee kierre, mua ainakin supistaa enemmän väsyneenä. Sit kun ei saa nukuttua, kun supistaa, niin väsyttää vielä enemmän. Höh.
 
Tää on kyllä inhottavaa. Kipeempiä on taas kun aiemmin mutta ei tuu tasaseen, alle 10min välein kyllä mutta välillä 2-7min. Jospa nää tästä taukois. Mikäs siellä pitää hereillä?
 
Todella ärsyttävää. Kaksi yötä jo valvonut jonkun palovaroittimen takia, joka piippaa! Päivällä se käytiin korjaamassa ja taas alko piippaus. Huoltoyhtiöstä sanottiin, ettei asia kuulu heille. Kuuluu niiiin selkeästi meille sisälle..!!!
 
Nukuin illalla muutaman tunnin kun väsytti. Nyt sitten kukutaan. Vessaan en kehtais mennä kun miehen sukulaiset kylässä ja herättäisin taatusti. Pitäis vaatteitakin laittaa päälle jos sinne vessaan menen, ei olis kiva törmätä nakuna niihin jos sattuvat olemaan samalla asialla.

Kai sitä vois yrittää sulkea silmät. Varoittelin kyllä kaikkia, että meikäläinen muuten nukkuu sitten pitkään...
 
Sain nukuttua jonkun tunnin. Jos sit lähtis ajamaan siskolle ja menis ekana päikkäreille. Eipä tarttis stressata ainakaan heräämistä, jos nyt sais edes nukahdettua. Hyvät joulut, leidit!
 
"On jouluyö, sen hiljaisuutta yksin kuuntelen...." Eli täällä kukutaan! Aamukasista asti ollu supistuksia varmaa maksimiväli puoli tuntia, ja johan se kello onki tulossa kolme! (Nopeella matikalla suppaillu siis sellanen 19h.) Ei onneks oo kaikki kipeiga, mut napakoita kylläkon. En tiä pitäskö itkee vai nauraa, pyöriä sängyssä vai nousta ylös...Kahviakin tekis mieli mut sen jälkeen tää yö taitais viimeistään olla tuhoon tuomittu, noin niinku nukkumisem suhteen.
 
Tirppa taitaa olla Jouluihminen kun se on antanut mamman nukkua suht hyvin. Jouluvalmistelutkin sain tehdä supistelematta ja kolotuksitta! Eilen se vähän innostui mylvimään minun leikatessa kinkkua ja lahjojen jaossa, mutta niinhän kaikki lapset :wink Katotaanhan vieläkö saan unta, tuntuu pikkunen heräävän parhaillaan...
 
Kokonainen yö taas. Taitaakin vika ollakin päässä eikä hormoneissa kun heti nukuttaa, kun ei ole herätyskello soimassa :-/
 
Kiva kuulla, että oot saanu nukuttua :) Minäkin nukuin vielä pari tuntia tuosta ekasta heräämisestä vaikka jo kymmeneltä rupesin zzz....Ehanaa!
 
Mulla kolahteli puhelin otsaan jo monta kertaa kun kirjotin tota juttua mut en jaksanu enää alkaa selostaan että väsyttää.. :D Eli nukahdin silloin! Seiskan aikaan esikoinen tuli meidän huoneeseen tyyny kainalossa ja kiipes viereen, ja herättiin vasta tossa kympin korvilla molemmat!! ♡ Jeij! Supistukset rauhottunu kivuttomiks.
 
Takaisin
Top