Vuotoja muilla?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirelley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänä aamuna tullut jo vähän reippaammin verta ja selkä on kipeenä.... Luulen vahvasti et ne kuukautiset sieltä tulee ja tää oli nyt tässä:( voikohan tamppooneja käyttää ihan normisti nyt, en omista siteitä?

Tampooneja ja kuppeja ei suositella käytettäväksi keskenmenon aikana, koska ne lisää huomattavasti tulehdusriskiä. Keskenmenossa kohdun suu on auki ja mahdollinen kohdussa vielä oleva raskausmateriaali on herkkää tulehtumaan, jos sinne pääsee bakteereita. Tämän vuoksi myös kylpyjä, uintia ym. pitää välttää niin kauan kun vuotoa on. Tilanteessasi ottaisin yhteyttä neuvolaan, jotta saisit selvyyden tilanteeseen. Onhan mahdollista, että esim. istukka on kehittymässä kohdunsuulle, ja se aiheuttaa vaaratonta vuotoa, mutta toisaalta niukka vuoto voi olla myös merkki esim. keskeytyneestä keskenmenosta tai kohdunulkoisesta raskaudesta, jotka pitää hoitaa. Siksi asia on aina tärkeä selvittää! Tsemppiä :)

Mulla on aina tullut kuukautisten kaksi tai kolme ekaa päivää pientä tiputtelua tai tuhrua. Nytkin alkoi kuukautiset samaan tapaan, mutta sitten alkoi epäilyttää, kun kunnon vuoto ei alkanutkaan vaan tämä "tuhruttelu" vaan jatkui. Viidentenä tuhru-päivänä tein aamulla testin ja sain haalean plussan. Kokonaisuudessaan tiputtelua tuli joku viikon verran, mutta sitten se loppui. Tein toisen testin vuodon loputtua ja selkeä plussa sieltä tuli :)

Valkovuotoa muuten tulee kiitettävästi :D ... joku toinen oli vissiin huomannut saman oireen.

Tsemppiä kaikille mammoille ja jaksamista ekojen kuukausien jännitykseen ja epävarmuuteen. Samoin jaksamista ja tsemppiä niille joilla raskaus ei jatkukaan... <3

Asia menee nyt täysin aloittajan aiheen vierestä, mutta hauskaa Zanda huomata, että me ollaan raskauduttu tismalleen samana päivänä. Myös täällä menossa 5+4 :)

Äh, en olis uskonu että joudun tänne ilmoittautumaan, mutta aamupäivästä oli kovat selkä- ja mahakivut ja nyt tuli iiihan vähän verensekaista vuotoa.. koita tässä nyt ottaa taas rennosti, varsinkaan kun viimeeksi verta tuli vasta rv30 kohdunsuun kypsymisen johdosta :( kävin uudestaan vessassa kun olin varma et nyt siellä lilluu se alkio jo housuissa ja verta on kaikkialla, mutta ei mitään tietoakaan verestä, vaikka kuinka pyyhin :confused: pitänee vaan jaksaa 2vk epätoetoisuutta ja ristiä kädet. Tokihan sitä vuotoa tulisi enemmän jos kesken menee, mutta kivut ei tunnu kauheen rohkasevalta.. tyhmää :(

Voi ei , tsemppiä lillie.. Itellä
Ei oikein oo hyvää kokemusta kun oli alavatsa ja selkäkivut ja tuli verta.. Mulla alkoi samana päivänä keskenmeno silloin kunnolla. Toisessa onnistunees raskaudessa tuli Verta vähän kun menkkojen olisi pitänyt alkaa olin jo rv 8 .. Mutta toivon todella lillie että olisi harmitonta :(

No toivotaan, aamulla kivut on poissa ja vertakaan ei tuu. En tiiä nyt mitä ajatella, toki verenvuoto on normaalia ja sitä verta tuli kyllä todella vähän ja vain paperiin, mutta kivut oli kyllä kovat :confused: kai tämänkin voi luetella "normaaliksi" jos ei pahempaa enää ilmene..

Kun luin näitä verijuttuja illalla, ne jäi selkeästi kummittelemaan mun mieleen, koska näin unta, että multa tuli koko ajan verta pyyhkiessä. Aamulla kun menin vessaan olin ihan varma, että noniin, nyt tulee verta, mutta ei tullutkaan. Unet on ollut kyllä elävämpiä mulla nyt muutenkin.

Toivotaan Lillie, että se on se istukka, joka siellä vaan temppuilee :)

Vähäistä vuotoa. Ja taas pelottaa! Vaikka tiedän, että keskenmeno on kyllä huomattavasti näyttävämpi ja tuntuvampi.

Vielä tiputtelee. Kun nyt pysyisi kyydissä. Torstaina onneksi päästään kurkkaamaan, mikä on tilanne.

Tsemppiä sulle Yölento, todella toivon ettei kenenkään meistä tarvitsisi enää kokea menetystä. Onneksi ei tarvitse pitkään olla epätietoisuudessa.

Sen verran voimakasta kipua oli yöllä, että tuntuu kuin enteilisi lopun alkua, vaikka vuoto ei vieläkään ole runsasta.

Voi ei :sad001 mutta vielä ei kannata menettää toivoa, kaikenlaisia vuotoja voi olla vaikka kaikki olisi hyvin! Ja tänäänhän sulla on lääkäri, niin sitten tietää taas enemmän :) epätietoisuus on pahinta.

Kyllä odottava äiti tietää... Pikkuinen oli lakannut kasvamasta reilu viikko sitten ja on nyt muuttamassa pois.

Onnellista odotusta teille kaikille!

Takaisin