Vuotoja muilla?

Mirelley

Oman äänensä löytänyt
Onkos muilla ollut vuotoja? Mulla viime viikonloppuna molempina päivinä tuli ruskeeta vuotoa, ei paljoa, mutta tuli kuitenkin. Tiistaina kävin ultrassa ja sillon ainakin vielä näkyi ruskuaispussi. Tänään tuli pyyhkiessä verta, mut toisaalta aamulla harrastettu seksiä eli voi olla limakalvoilta... Vähän kuitenkin kuumottelee, että ollakko vai eikö olla...
 
Ei ole ollut vuotoa laisinkaan. Valkovuoto oli runsasta viimeviikolla muuten ei mitään.
 
Mulla tänään koko päivän tullut verta:s eilen päivällä harrastettiin seksiä että en usko siitäkään johtuvan. Kauankohan tätä uskaltaa vielä tarkkailla ennenkuin jonnekin soittaa?
 
NeitiS; Miten sitä verta tulee? Mitkä viikot sulla on nyt menossa?
 
Tuleeko sitä siis ihan vuotamalla niinku ois menkat vai vaan paperilla pyyhkiessä?
 
Kerran ollut hieman pikkareissa mut muuten vaan pyyhkiessä. Menkkamaisia kipuja kyllä on:/ kävin tänään aamulla vesijuoksussa ja uimassa, aika nopeesti sen jälkeen alkoi.
 
Katso vkl. yli jos ei lopu niin soita neuvolaan josko pääsisit ultraan. Tai jos lisääntyy ja tulee kovia kipuja niin tietty sit vkl. aikana lääkäriin kannattaa. Toivotaan että kaikki hyvin. Voi tietysti olla normaaliakin ettei kannata huolestua kovasti, toisessa ketjussa olikin tuosta vuodosta joku aikaisemmin kirjoitellut mistä johtuu/voi johtua.
 
Jos ei vuotamalla vuoda ni veikkaisin, et tulee limakalvoilta sen seksin seurauksena.
 
Tänä aamuna tullut jo vähän reippaammin verta ja selkä on kipeenä.... Luulen vahvasti et ne kuukautiset sieltä tulee ja tää oli nyt tässä:sad001 voikohan tamppooneja käyttää ihan normisti nyt, en omista siteitä?
 
Menee vähän ohi aiheen ehkä, mutta suosittelen lämpimästi kuukautiskuppia kaikille :) Ei kuivata limakalvoja ja muutenkin mukavampi, kuin tamppoonit ja pitkässä juoksussa tulee myös huomattavasti halvemmaksi ja ympäristöystävällisemmäksi. Mulla ja kaikilla kavereilla, ketkä ovat kokeilumielessä ostaneet kupin joskus, on ollut vain hyviä kokemuksia ja enää en voisi kuvitellakaan käyttäväni mitään muuta.

Toivotaan NeitiS, ettei olisi km kuitenkaan. Kuten tuolla jossain toisessa ketjussa kerroin, tiedän tapauksen lähipiiristä, että on vuotanut useita viikkoja ihan kunnolla ja kuitenkin on raskaus edennyt ihan normaalisti.

Mulla ei ole tullut verta laisinkaan, mutta valkovuotoa tulee paljon! Ja yhtenä päivänä oli myös vähän kellertävää vuotoa, jota ihmettelin :confused: Mutta tätä tuli vain kerran pyyhkiessä paperiin.
 
Joo kyllä mä oon nyt tänään tamppooneja käytellyt, pitää perehtyä tohon kuppiin. Mitään hyytymiä ei ainakaan vielä oo tullut ja ihan perus menkkakipuja joten oottelen maanantaihin ja soittelen neuvolaan. Vaikka aika varma olen että mennyt kesken niin silti joku pieni osa toivoo vielä!
 
Nyt pieniä hyytymiä bongattu ja tosi kipeet menkkakivut, joten keskenmeno. Soitan huomenna ja perun neuvola ajan ja kyselen samalla et pitääkö jossain käydä näyttäytymässä vai meneekö nyt tällä vuodolla itsestään ohi.
 
Voi ei, NeitiS :sad001 Tsemppiä!

Mulla on tullut muutamaan otteeseen sellaista ruskeaa, vanhaa verta. Mutta ihan tositosi vähän. Neuvolassa sanoivat, että on ihan normaalia jos tuollaista esiintyy. Runsaat kivut ja vuoto sen sijaan on vakavammin otettavia asioita.
 
Jaksamisia NeitiS :Heartred

Itsellä jäi kerran pyyhkiessä paperiin ihan kirkasta verta, olisikohan viikkoja ollut silloin jotain 4+6 tms. Mutta se oli vain se yksi kerta ja se siitä :)
 
Takaisin
Top