Vuotoja muilla?

Tänä aamuna vessakäynnillä tiputteli noin 5 tippaa vaaleanpunaista vuotoa. Vatsaa nipisteli hetken kuluttua vähän kovemmin, mutta ei kestänyt kauaa. Sen jälkeen ei tuota enää tullut, mutta nyt paperiin pyyhkiessä jää vaaleanruskeaa vuotoa, ei näy hyytymiä. Huomenna soitan neuvolaan. Pelottavaa. :sad001
 
Katjo, millä viikoilla olet? Täällä 10+0. Käyn koko ajan vessassa tarkistamassa onko tullut vuotoa, ei ole aamun jälkeen tullut kuin ihan vähän. Huomenna soitto neuvolaan, epäilen että voisi olla joku tulehdus päällä. Ultraan vaadin pääsyä myös.
 
Cherria ; Ei enää vuotoa kirjaimellisesti. Torstaina tuli pyyhkiessä ruskeaa vuotoa aamulla. Sen jäkeen valkovuoto ollut paksua ja paperiin pyyhkiessä vaaleanruskeaa viirua välillä. Pidän varmuudeksi valkoisia alkkareita että näen mitä tapahtuu :shy: Valkovuoto ei ole ainoastaan valkoista vaan kokkareista ja aika-ajoin beigeä. Kirkasta "limaa " tullut paperiin.


Minä soitin pe. synnärille. Ne sanoi että on normaalia näillä viikoilla. Jos ei tule kipuja,vuoto runsastu, kirkastu (punaiseksi) ei pitäisi olla syytä huoleen. Huomenna soitan neuvolaan ja vaadin ulran. Troblerilla miehen kanssa metsästettiin sykettä juuri ja kyllä me sieltä mun sykkeen alta löydettiin tiheempi jumputus. Sitä vahvuutta edes dobler ei tunnistanut ja saanut lukemaa kun mun oma syke on niin voimakas
 
Mullakin on pysynyt vuoto vaaleanruskeana ja välillä taas ihan väritöntä, välillä kellertävää. Jotenkin olen nyt muutaman viime päivän aikana alkanut kiinnittää huomiota valkovuotoon, jotenkin se on välillä oudon vaalean kellertävää tai beigeä. Haluankin että tarkistetaan ettei ole mikään tulehdus päällä... Ja tietysti nyt eniten huolettaa tämä vaalean ruskea vuoto, toivottavasti ei runsastu tai muutu veriseksi.
Helpottavaa kuulla, että vastasivat synnäriltä noin! Ihanaa, että kuulitte dobblerilla sykkeen:) Itse aion myös soitella huomenna neuvolaan. Millä viikoilla muuten olet?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei kirjaimellisesti vuoda, ei ole vuotanut oikeastaan ollenkaan. vain silloin torstaina aamulla tuli runsaampi paperiin ja se oli silloin ainoa tummemman ruskea. Ainoastaan tosiaan pyyhkiessä paperiin sellaista viirua. Ainoa mitä ns.vuotaa on kun olin esim. koirien kanssa lenkillä ,lenkin jälkeen alkkareissa oli todella vaalean ruskeaa..Kun pyyhin alkkareita vessapaperilla, paperiin jäi vaaleaa railoa. Huomenna alkaa vk 10+ eli rv 11. Neuvolan viimeultan mukaan saatan olla vähän myöhämmellä kuin kuukautisista arvioitu. Valkovuotosi on saman kuuloista kun minunkin. Onko vuotoasi tullu vain pyyhkiessä paperiin ja tuleeko joka kerta?

Synnärillä sanottiin että nyt minulla pitäisi olla kuukautiset jos ne olisivat ja tähän aikaan raskautta usein saavat soittoja sinne samoista vaivoista.
 
Ei mullakaan varsinaisesti vuoda. Silloin kun vaalean ruskeaa tulee, on se ikäänkuin valkovuodon mukana mutta kuitenkin ihan tasaista eikä mitään klönttejä. Lähinnä pyyhkiessä tulee mutta toisaalta olen ravannut vessassa koko päivän tarkistelemassa onko vuotoa vai ei. Muuten ylipäätään valkovuoto on runsastunut reilusti raskauden aikana. Se on kyllä normaaliakin raskaudessa, mutta jotenkin silti on olo että mahdollinen tulehdus pitää tutkia. Googlatessa monella valkovuodon määrä on ollut ainut oire tulehduksesta. Joillakin myös ruskea vuoto on liittynyt hiivaan tai muuhun tulehdukseen.

Mietin myös että voisiko nyt olla kuukautisten aika jos ne olisi ja ehkä hieman myöhäinen ajankohta tämä olisi, toki mahdollinen. Olisipa siitä johtuvaa! Suunnilleen samoilla viikoilla mennään,neuvolan mukaan olen tänään 10+0 mutta ultrien perusteella 9+4 (ja tämä vastaakin ovulaatioajankohtaa paremmin).
 
Muokattu viimeksi:
Mä soitin neuvolaan, sieltä soitetaan mulle aamun aikana takaisin. Meillä on typerät soittoajat 11-12 muulloin puhelut menee toimistoon , sieltä jätettiin soittopyyntö.

cherria ; Ilmoittele mitä sulle sanottiin
 
Sama juttu täällä, vasta 11-12 on soittoaika! No pitää sinne asti odotella. ilmoittelen mitä sanotaan :) vitsi kun pääsisi vielä tämän päivän aikana kun stressaa niin paljon.
Tänään vuoto ei ole ainakaan vielä ollut rusehtavaa, mutta sitä beigeä.
 
Täälläkään ei ole ruskea kummitellut enää. Pomo passitti mut töistä kotiin, takaisin kuulemma kun asiaan saatu selvyys.
Joo stessi täälläkin. Kun liikaa miettii meinaa ihan itkua tulla, pelottavaa.
 
Onpa reilu pomo sulla! Yritetään olla positiivisin mielin, tällaiset on usein harmittomia :) mutta pakko saada silti selvyys nopeasti. Tuntuu että alkaa mahastakin jo nipistellä kun tämä on koko ajan mielessä.
 
Neuvolasta ottaa lääkäri mut vastaan 12,30. Neuvolatäti epäili tulehdusta, katsotaan. :oops:
 
Mä sain ultra-ajan hoitajalle täksi päiväksi klo 15.15. Sitten tiedetään enemmän. Yritin kysellä myös että voidaanko tulehdusta testata jotenkin mutta kuulemma katsotaan sitten paikan päällä miltä vaikuttaa! Ilmoittele, miten sulla menee, tsemppiä! :) sanoiko hoitaja tarkemmin mistä tulehduksesta vois olla kyse?
 
Ei sanonut mikä tulehdus voisi olla. Jos kaikki menee hyvin pääsen ilmoittelemaan tilanteeni reilu tunnin kuluttua .Tsemppiä myös sulle:happy:
 
Noniin. Lääkärillä käyty. Kaikki hyvin ; Oli vanhaa verta mikä sieltä vuotanut pois. Ultrassa näkyi että sitä vieläkin siellä on mutta vähän. Joten todennäköisesti se vuotaa nyt ulos kirkkaana. Oli kasvanut viikossa taas paljon,istukka on juuri tuossa hollilla joten petipuuhia nyt pitää sitten välttää viikko ainakin. Lääkäri meinasi että kehitys siinä vaiheessa ja kohdun ym tila,ettei usko tämän raskauden kesken menevän :):) Pikkuinen ei tosin ole nyt tuo 10+0 vaan vastaa kokoa tällähetkellä 9+4. nt-ultrassa se lopullinen sitten selviää ,eli olisin tullut 32pv:n vierrosta raskaaksi tällähaavaa :)
 
Mahtavaa! Hienoa, että kaikki on kunnossa :) kohdustako vuoto on peräisin? Sanoiko lääkäri mitään valkovuodosta, onko väri normaali? Hyvä että syy vuosille löytyi! Toivottavasti hoitaja osaa ultrata minut yhtä taitavasti :)
 
Joo kohdusta, vanhaa jäämistöä siksi ollut ruskeaa ja pikkuhiljaa vaalentunut,lopuksi nyt ihan kirkasta. Se vuotelu oli värjännyt minun valkovuotoani.
Toivotaan että hoitaja osaa ja sinulla(teillä) myös kaikki hyvin:):) Tule kertomaan kun pääset .
 
Minä en saanut tänään ketään kiinni neuvolasta! Puolessa numeroista tuli vastaaja jossa sanottiin olevan huomenna puhelintunnilla klo 12-13 taas tavoitettavissa. Ei ole onneksi enää tullut punertavaa vuotoa, nyt jää enää wc-käynneillä paperiin vähän vaaleanruskeaa.
 
Uskon Katjo että kaikki hyvin. Lääkäri puhui istukan porautumisesta ennenkuin ultras minut joka myös saattaa aiheuttaa näillä viikoilla vuotoa. Niin kauan kun sitä tulee vähän,ei pitäisi olla syytä huoleen. Ruskea on hyvä merkki ,punainen taas hälyttävämpää.
 
Täälläkin kaikki hyvin! Sydän löi kovasti ja kädet ja jalat heilui :) terkkari sanoi että mahdoton sanoa varmaksi mistä vuoto johtuu mutta tällaiset pienet vuodot on tosi tavallisia tässä kohtaa. Mut ultrattiin vatsan päältä eli ei näy ihan niin tarkasti kuin alakautta. Sanoi myös samaa, että istukka on muodostumassa joka voi myöskin aiheuttaa pientä vuotoa. Huolehtia ei kuitenkaan kannata ellei tule runsasta vuotoa tai kovia kipuja!
Valkovuodosta sanoi että se muuttuu raskaudessa runsaammaksi ja hieman kellertäväksi, johtuu hormoneista :)
 
Takaisin
Top