Vuotoja muilla?

Hienoa!!
Meillä oli uusi ultrauslaite lääkärillä. Olisiko voinut johtua siitä ettei nähnyt esim verta ym. niin hyvin. Meillä hoitajan koneella ei näy esim virtauksia ja tuolla lääkärin koneella näkyi kaikki ja tosi paljon selvemmin.
 
Joo luulen, että tämä ultralaite oli hieman vanhempi versio :) mutta tärkein sieltä näkyi ja nyt on huojentunut olo!
 
Kenellekään ei tietenkään toivo vuotoja tai muutakaan ikävää, mutta vertaistuessa on kyllä voimaa :) ja ollaan vieläpä suunnilleen samoilla viikoilla! Kiitos siis Hippunen2 :smiley-angelic003

Ja toivottavasti tästä on muillekin apua! Vuodot kun ovat niin yleisiä eikä todellakaan aina tarkoita mitään pahaa. Säikäyttää ne kyllä osaavat!
 
Nimenomaan cherria. Kenellekkään ei toivo mitään pahaa ja totaalisesti vuodot ym. säikäyttää vaikka yleisiä onkin, ensimmäisenä ajattelee pahinta. Toinen kun masussa niin pikkuinen ettei sen olemassa oloa ja hyvin vointia vielä konkreettisesti huomaa.

Kiitos Cherria myös sinulle :smiley-angelic003:smiley-angelic003 Meillä lasketutajat niin lähellä ( mulla nva. kortissa la 12.6) että saas nähdä ollaan yhtäaikaa synnärillä. Huomasin että se on meillä myös sama :grin

Katjo mikä tilanne?
 
Hippunen2, minäkin huomasin että meillä on lasketut ajat ihan samat : mullakin neuvolakortissa 12.6., mutta muilla laskureilla oon saanut 13.6. :) ja samalta alueeltakin ollaan! Joten voi olla, että synnärillä tavataan :)
 
Minulla jää edelleen paperiin vaaleanruskeaa. Neuvolasta sanottiin että on kuulema yleensä normaalia joten en pääse tutkimukseen. Käski vaan ottaa rennosti. Sitten voin soitella uudelleen jos alkaa tulla runsaasti punaista vuotoa tai kovia kipuja. Ei auta muu kuin odotella ensimmäistä ultraa joka on ensi viikon pe.
 
Katjo, onpa tylsää ettet päässyt tutkimukseen! Varmaan on vaaratonta kun vuoto on pysynyt vaaleana ja tavallistahan tuo on niinkuin tässä on tullut todettua :) seuraile tilannetta rauhassa!
 
Muokattu viimeksi:
Minulla ei ole ollut enää epämääräisiä vuotoja, sitä vaaleanruskeaa tarttui paperiin 5 päivänä. Odotan jännityksellä huomista ultraa!
 
Täällä päässä kävi niin ikävästi että sain keskenmenon. Nyt yritetään siitä toipua niin fyysisesti kuin henkisesti... :/

Tsemppiä, onnellisia hetkiä ja iloa odotukseen kaikille tänne! :Heartred
 
Hirveä aamu. Heräsin aamuyöstä siihen tunteeseen että jossain vuotaa ja paljon. Ja tottahan se oli, sänky ja kintut veressä, suihkussa verta tuli holonaan hyytymien kanssa. No eihän täällä ole siihen aikaan päivystys auki vaan lähimpään päivystykseen 100km matka. Soitin 112 ja kysyin mitä teen, sanovat laittavansa ampparin kattoo tilanteen. No perusjutskat otettuaan soittivat synnärille ja kysyivät jatko-ohjeita. Ohjeena päivystykseen heti kun 8 aukeaa. No sinne siis, paniikissa. Laittoivat heti gynelle joka ultrasi. Pienen sydän lyö. :Heartred Vauvalla kaikki hyvin. Kohdussa ei niinkään, sikiökalvon kupeessa hyytymä, joka todnäk. tullut siitä kun istukka hakenut paikkaansa. Vaarana nyt että hyytymä puhkaisee kalvot. Sairaslomaa 10 päivää ja lepoa, odottelua että se inhottava kökkö tulisi pois. Maata ei tarvitse muttei lenkillekään saa mennä. Viikon päästä uusi ultra. Sekavat tunteet, helpottunut ja onnellinen että vauva itse kunnossa, mutta pelko kalvojen puhkeamisesta. No, ei auta kun toivoa parasta. :angel5
 
Takaisin
Top