Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, monesti mietin jotain sarjaa katsoessani, että kuulostaa hassulta, niin onkin enkunkieliset duppauksetNetflixissä tuo sarja nimeltä Dark Joku taisikin tämän jo aiemmin mainita. Paranee muuten, kun laittaa dubbaukset pois
Pitkästä aikaa pitää tulla hehkuttamaan sarjaa. Sain juuri päätökseen Netflixin 13 reasons why. Rankkaa settiä high school maailmasta, ei yleensä nappaa tuollainem genre mutta oli hyvin tehty ja näytelty, koukutti ja kosketti. Ei herkille. Käsittelee erilaisia traumoja ja mielenterveyden kysymyksiä. Jätti vaan niin hyvän olon (näin klo 2 yöllä kun sain vikan jakson katsottua) niin piti jossain tämä jakaa
Chernobyl. Itse olin lapsi kun se tapahtui ja tuo on aika järkyttävä sarja seurata. Mä en taida olla kovin kevyen viihteen ystävä.
Snowpiercer ja Spinning out Jälkimmäinen ei muistaakseni saa edes jatkoa!Snowpiercer ja Mindhunter nyt menossa, löytyy netflixistä. Unabomber (kertoo siitä jenkkilän postipakettipommittajasta) oli loistava tykkään pitkälti eniten rikossarjoista, mersumies on myös yks ehdoton suosikki. Tuo Snowpiercer nyt ei oo rikossarja, mutta ikijää tulee ja ihmisten ainoa mahis elää luokkaeroilla höystettynä kilometrejä pitkässä aina liikkuvassa junassa koukutti. Samaten Eloonjääneet eli "100" on ollu mieleen, eli jotain survivor-meininkiä kuitenkin
Black Mirrorista lähes kaikki jaksot ylittäny odotukset, ei oo perinteinen sarja koska kytköksiä jaksoilla ei ole. Kiehtova, tulevaisuuden teknologialla höystetty, "miltä maailma vois näyttää myöhemmin". En suosittele ehkä alottamaan ekasta jaksosta, ymmärtystä juoniin saa kun kattoo jonkun muun ensin.
oi ja hei, Spinning Out. Koukuttanu tämäkin ja vaan yks kausi netflixissä. Taitoluistelija jolla kaksisuuntainen mielialahäiriö.
Oonko mä mieleltäni jotenki kiero?
edit. Ozark unohtu, Kosto on uusintakierroksella (millonha seki näky töllöstä, vuosia sitte..)
Devious Maids ja Drop Dead Diva jos löytyy vielä jostain niin ihanaa aivot narikkaan saippuaa vähän täykkärityyliin, uppos muhun vaikken täykkäreiden fani oo koskaa ollu.
Parisuhde ja elämädraamailua niin Sweet Magnolias ajaa asian
Snowpiercer ja Spinning out Jälkimmäinen ei muistaakseni saa edes jatkoa!
Joo, se peruttiin En ala!Mitä?! eikö ja mä ku olin muka jostaki kattonu, että sitä ootellaan. Se jäi niin kesken!
Joo, se peruttiin En ala!
Älä muuta sano!Toinen mikä lopetettiin kesken niin sense 8. en oo uskaltanu jatkaa kun joudun pettymään ku ei tuukaan uusia jaksoja.. miksi ne lopettaa kaikki tämmöset vähääkään erikoisemmat..
Netflixissä tuo sarja nimeltä Dark Joku taisikin tämän jo aiemmin mainita. Paranee muuten, kun laittaa dubbaukset pois