Vinkkaa sarjoja ja leffoja!

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Bella Swan, 15 tammi 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mamiii Rakastunut foorumiin Huhtikuiset 2021 Helmiäidit 2020 Toukokuiset 2021

Netflixissä tuo sarja nimeltä Dark :happy: Joku taisikin tämän jo aiemmin mainita. Paranee muuten, kun laittaa dubbaukset pois :hilarious:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Joo, monesti mietin jotain sarjaa katsoessani, että kuulostaa hassulta, niin onkin enkunkieliset duppaukset:hilarious:
    • Hauska Hauska x 1
  3. anunen Peruskäyttäjä Tammikuiset 2021

Jos tykkää oppia sairauksista ja diagnooseista, suosittelen katsomaan Areenasta Lääkärit vastaan internet. Siinä on kaksi joukkuetta, toisessa kolme lääkäriä ja toisessa kolme tavista. Lääkärit saavat vain keskustella keskenään, taviksilla käytössä netti. Joka jaksossa on tavallisia ihmisiä, joilla on sairauksia ja joukkueiden tehtävänä on antaa oikeat diagnoosit haastattelujen jne. jälkeen. Suosittelen kovin, on norjaksi, mutta suomalainen tekstitys. Tuli opittua paljon sairauksista hauskalla konseptilla ja oli mukava saada itse arvuutella diagnooseja. :grin
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  4. Srii Naimisissa foorumin kanssa Elokuiset 2021

Meinasin itse tulla just tänne suosittelemaan tuota sarjaa. Itse aloin vahingossa sitä katsomaan, meinasin vaan lukea mistä sarja kertoo, mut se lähtikin pyörimään ja pakkohan se oli sit tuijottaa läpi.
    Rankkoja asioita käydään läpi, mutta musta on hyvä, että tehdään sarjoja, jotka käsittelee ns. oikeita asioita. Vaikka onkin high school-sarja, niin ei ollut semmosta "teinipelleilyä". Tuossa kuitenkin asioita, joita monet käy itse läpi, ja koskaan ei tiedä miten omat tekemiset ja sanomiset vaikuttaa toiseen ihmiseen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Heydi Tuttu foorumilla Heinäkuiset 2021

Snowpiercer ja Mindhunter nyt menossa, löytyy netflixistä. Unabomber (kertoo siitä jenkkilän postipakettipommittajasta) oli loistava tykkään pitkälti eniten rikossarjoista, mersumies on myös yks ehdoton suosikki. Tuo Snowpiercer nyt ei oo rikossarja, mutta ikijää tulee ja ihmisten ainoa mahis elää luokkaeroilla höystettynä kilometrejä pitkässä aina liikkuvassa junassa koukutti. Samaten Eloonjääneet eli "100" on ollu mieleen, eli jotain survivor-meininkiä kuitenkin :grin

Black Mirrorista lähes kaikki jaksot ylittäny odotukset, ei oo perinteinen sarja koska kytköksiä jaksoilla ei ole. Kiehtova, tulevaisuuden teknologialla höystetty, "miltä maailma vois näyttää myöhemmin". En suosittele ehkä alottamaan ekasta jaksosta, ymmärtystä juoniin saa kun kattoo jonkun muun ensin.

oi ja hei, Spinning Out. Koukuttanu tämäkin ja vaan yks kausi netflixissä. Taitoluistelija jolla kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Oonko mä mieleltäni jotenki kiero? :scratch

edit. Ozark unohtu, Kosto on uusintakierroksella (millonha seki näky töllöstä, vuosia sitte..)

Devious Maids ja Drop Dead Diva jos löytyy vielä jostain niin ihanaa aivot narikkaan saippuaa vähän täykkärityyliin, uppos muhun vaikken täykkäreiden fani oo koskaa ollu.

Parisuhde ja elämädraamailua niin Sweet Magnolias ajaa asian :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 24 heinä 2020
  6. +Hanna+ Aloittelija

Suositus tälle! Ei kauheesti katota mitään, mut tää tuli miehen kanssa tsekattua.

Nyt katon Netflixistä Rahapajaa. Ihan mielettömän hyvä ja koukuttava sarja!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Snowpiercer ja Spinning out :Heartred Jälkimmäinen ei muistaakseni saa edes jatkoa! :sad010
  8. Heydi Tuttu foorumilla Heinäkuiset 2021

Mitä?! eikö :smiley-angry017 ja mä ku olin muka jostaki kattonu, että sitä ootellaan. Se jäi niin kesken!
  9. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Joo, se peruttiin:sad001 En ala!
  10. Heydi Tuttu foorumilla Heinäkuiset 2021

Toinen mikä lopetettiin kesken niin sense 8. en oo uskaltanu jatkaa kun joudun pettymään ku ei tuukaan uusia jaksoja.. miksi ne lopettaa kaikki tämmöset vähääkään erikoisemmat.. :sour:
  11. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Älä muuta sano!
  12. Srii Naimisissa foorumin kanssa Elokuiset 2021

Mää vissiin kans meinasin kattoa tätä, mutta jätin kesken kun huomasin, että se on dubattu. Mutta enpä hoksannut ottaa niitä pois :hilarious:

Aloin eilen katsomaan sellasta kun Northern Rescue. Eka jakso oli ihan jees, että ainakin toinen pitää katsoo vielä :grin
  13. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Netflixin jouluelokuvat ovat kyllä aina niin ihania! :Heartred
  14. Viuhtiliini Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Tätä ei oo vissiin kukaan vielä maininnut, mutta Good Girls Netflixiltä. Tykkään! :)
  15. twisted Naimisissa foorumin kanssa Kesä-äidit 2020

Magicians

Designated survivor

Rahapaja
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Netlixistä Bridgerton :love7
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. twisted Naimisissa foorumin kanssa Kesä-äidit 2020

Netflixissä elokuva nimeltä Green Book! Aivan sairaan hyvä. :) Sekä Koskemattomat!
  18. Srii Naimisissa foorumin kanssa Elokuiset 2021

Riverdale (4 kautta)

Tiny pretty things

Dare me

Nää oli aika synkkiä.
    Spinning out oli kans hyvä, harmi, jos ei tule jatkoa sille.

Jos kevyempää haluaa niin nää oli ihan jees
    Northern rescue
    Emily in Paris
    Valeria
    Last edited: 7 tammi 2021
  19. Lady Alice Addikti Kesä-äidit 2020 Helmimammat 2018

Netflixistä Bonding :hilarious: Huomasin just uuden kauden tulleen!

Kestosuosikkeja on Uusi Sherlock, Breaking Bad, Moderni Perhe, Supernatural, X-Files, Lucifer, House MD, Doctor Who ja Rillit Huurussa.

Hakekaa kätilö on kans ihan paras!

Uutena tuttavuutena on Bridgerton Netflixistä. Perustuu samannimiseen kirjasarjaan, ja ajattelin lukea myös sen.

Jos The Witcher on pelinä (tai Netflix-sarjana) tuttu, niin iso suositus Noituri-kirjasarjalle. Ja jos et ole Harry Pottereita lukenut, niin mars kirjastoon! :)

Kirjasuosituksina vielä Maailman pisin pajunköysi, sekä Maailmassa on virhe.
  20. Srii Naimisissa foorumin kanssa Elokuiset 2021

Sotku sinun jälkeesi.

Netflixissä tämäkin.

Jaa tämä sivu