Vinkkaa sarjoja ja leffoja!

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Bella Swan, 15 tammi 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Lilyofthevale Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018

Niin paljon katsottavaa, niin vähän aikaa... Tykkään kevyistä komedioista, mitään kovin psykologisesti raskasta en jaksa katsoa tällä hetkellä. Netflixin Riverdale oli pitkään suosikki, mutta se kävi minulle liian synkäksi vauvan saamisen jälkeen. Myös rikosjutut kiinnostaa, kunhan ei ole liian synkkiä. Areenassa Jäljet päättyvät Berliiniin on suosikkeja. Nyt jos aikaa jää ja jaksan, katson Frasieria Viaplaysta. Kyllin kevyttä minulle.
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Äippä x6 Ei muuta elämää Toukomammat 2017

Täydelliset naiset, hakekaa kätilö, syke ja salkkarit, perus suoratoistona(areena/mtv/ruutu)
    Netflix- dead to me, OA, 12 monkeys...
    handsmaid’s tale tulikin jo ahmittua mut nyt sekin näyttää olevan areenassa.
    Mä tykkään katsoa kaikkia rikos sarjoja, tositarinoihin perustuvaa(Netflixssä olis Madeleine McCann katoamisesta tehty dokkari mut hiukan ahdistava tyttölapsien äidille mut tulihan toi katottua) samoin kaikenlaiset dokkarit ylipäätään kiinnostaa. Aivoton Amerikka komedia on kans aika pop mut mies niitä välitä:wink yhteinen mielenkiinnon kohde on scifi ja tositarinat:) kauhu on ehdoton ei! Ei pysty...mies kyl tykkäis o.O
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. kirahvi36 Ei muuta elämää Elomammat 2018

Greyn anatomia, ei lopu kattominen ihan pian. Orange is the new black. Riverdale.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. NewMoon Naimisissa foorumin kanssa Syysäidit 2020

Game of thrones, vikings, outlander,
    Lucifer, grimm, originals,
    Frendit, how i met your Mother
    Blacklist, Sherlock, timeless
    Salem, once upon a time,
    Penny Dreadful

Liikaa suositeltavaa :smiley-bounce012
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Towanda Rakastunut foorumiin

Chernobyl. Itse olin lapsi kun se tapahtui ja tuo on aika järkyttävä sarja seurata. Mä en taida olla kovin kevyen viihteen ystävä. o_O
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  6. Äippä x6 Ei muuta elämää Toukomammat 2017

Mistä tän löytää? :)
  7. Towanda Rakastunut foorumiin

HBO:lta :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Younger :Heartred cmorella tai mtv:llä :)
  9. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

HBO Nordicilta ahmittua: The Handsmaid's Tale, Big Little Lies ja Euphoria :Heartred
  10. Tips Rakastunut foorumiin Syysmammat 2018

Aloitin juuri HBO:n kokeilukauden ja tämä oli itselläni ihan listab kärjessä. Eka jakso takana ja ahdistaa jo. Piti oikein kysyä itseltäni miksi haluan kiduttaa itseäni katsomalla tällaista. Muuten menee monenlainen raskaampikin tavara, mutta näin pienten äitinä noi lapset ja vauvat surettaa niin suunnattomasti. Taitaa jäädä loppu katsomatta ainakin siihen asti kunnes imetys päättyy ja hormonit tasoittuu :D
  11. Candice Tuttu foorumilla Huhtikuun äidit 2019

Mäkin suosittelen tota Chernobylia, ihan sairaan mielenkiintoinen! HBO:lta lisäksi jo mainittu Handmaid's tale, Dexter ja Killing Eve katsomisen arvoisia. Netflixiltä You, Gotham ja Lucifer on koukuttaneet. Onpas synkkää. :rolleyes:Hömppäosastona suosittelen Nailed It leivontaohjelmaa, oon nauranu vedet silmissä osalle niistä tuotoksista. Netflixistä löytyy sekin. Telkkarin puolelta mun salaiset paheet on Tahdon morsiuspuvun ja Hengenvaarallisesti lihava, myös Lentoturmatutkinta on ihan sairaan mielenkiintoinen.
  12. Edlyn Peruskäyttäjä Eloäidit 2020

Suosittelen Netflixistä White Collar/Kovat kaulassa. Ja Viaplay Blacklist. Kummatkin koukuttavia sarjoja. Visplsyn puolelta myös leffa Hullut hautajaiset oli hillitön:happy:
  13. Zeni Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019 Tammimammat 2017

Mitähän seuraavaksi katsoisi? Viimeisimpänä katsoin Jane the virginin (ihan huippu, harmi kun netflixissä ei oo viidettä kautta) ja big little liesin (hbo:lta).
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Babuska Aloittelija

The Last Man On Earth oli todella hauska :D Tykkään aivottomista komedioista :wacky:
  15. Zeni Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019 Tammimammat 2017

Ihan hauska oli tämäkin. Mäkin tykkään hömpästä :grin
  16. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Nyt odotan kuumeisesti uusia jaksoja Riverdalesta, The Societystä, Insatiablesta ja The Walking Deadista:love7
  17. Suski88 Addikti Syyskuunmammat 2015 Toukokuunmammat 2014

Enää ei tuu katsottua kun vaan Netflixiä, mut sieltä huippu hyvä oli Bitten.. Kerto ihmissusista.. Harmi kun sitä vaan ei tullu enempää kausia. Ja aiemminkin jo mainituista luciferista ootan seuraavaa kautta mikä ilmeisesti on tulossa ja tällä hetkellä katselun alla jane the virgin viides kausi.
    Kattonut nyt myös pari jaksoo eliittikoulu, mut en oikein tiedä tykkäiskö vai ei.
    Muutamaa muutakin sarjaa seurannut, mut en muista nimiä
  18. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Ne joille Kultainen Kompassi on tuttu, nyt on tullut Universimien tomu-sarjasta uusi sarja His Dark Materials, näkyy HBO Nordicilla :) Aion ehdottomasti ottaa tän katseluun!
  19. Iiti86 Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuun äidit 2019 Toukomammat 2017

Sorjonen jatkuu sunnuntaina :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

You jatkuu Netflixissä 26.12!
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu