Vinkkaa sarjoja ja leffoja!

Netflixissä tuo sarja nimeltä Dark :happy: Joku taisikin tämän jo aiemmin mainita. Paranee muuten, kun laittaa dubbaukset pois :hilarious:
 
Netflixissä tuo sarja nimeltä Dark :happy: Joku taisikin tämän jo aiemmin mainita. Paranee muuten, kun laittaa dubbaukset pois :hilarious:
Joo, monesti mietin jotain sarjaa katsoessani, että kuulostaa hassulta, niin onkin enkunkieliset duppaukset:hilarious:
 
Jos tykkää oppia sairauksista ja diagnooseista, suosittelen katsomaan Areenasta Lääkärit vastaan internet. Siinä on kaksi joukkuetta, toisessa kolme lääkäriä ja toisessa kolme tavista. Lääkärit saavat vain keskustella keskenään, taviksilla käytössä netti. Joka jaksossa on tavallisia ihmisiä, joilla on sairauksia ja joukkueiden tehtävänä on antaa oikeat diagnoosit haastattelujen jne. jälkeen. Suosittelen kovin, on norjaksi, mutta suomalainen tekstitys. Tuli opittua paljon sairauksista hauskalla konseptilla ja oli mukava saada itse arvuutella diagnooseja. :grin
 
Pitkästä aikaa pitää tulla hehkuttamaan sarjaa. Sain juuri päätökseen Netflixin 13 reasons why. Rankkaa settiä high school maailmasta, ei yleensä nappaa tuollainem genre mutta oli hyvin tehty ja näytelty, koukutti ja kosketti. Ei herkille. Käsittelee erilaisia traumoja ja mielenterveyden kysymyksiä. Jätti vaan niin hyvän olon (näin klo 2 yöllä kun sain vikan jakson katsottua) niin piti jossain tämä jakaa :shy:

Meinasin itse tulla just tänne suosittelemaan tuota sarjaa. Itse aloin vahingossa sitä katsomaan, meinasin vaan lukea mistä sarja kertoo, mut se lähtikin pyörimään ja pakkohan se oli sit tuijottaa läpi.
Rankkoja asioita käydään läpi, mutta musta on hyvä, että tehdään sarjoja, jotka käsittelee ns. oikeita asioita. Vaikka onkin high school-sarja, niin ei ollut semmosta "teinipelleilyä". Tuossa kuitenkin asioita, joita monet käy itse läpi, ja koskaan ei tiedä miten omat tekemiset ja sanomiset vaikuttaa toiseen ihmiseen.
 
Snowpiercer ja Mindhunter nyt menossa, löytyy netflixistä. Unabomber (kertoo siitä jenkkilän postipakettipommittajasta) oli loistava tykkään pitkälti eniten rikossarjoista, mersumies on myös yks ehdoton suosikki. Tuo Snowpiercer nyt ei oo rikossarja, mutta ikijää tulee ja ihmisten ainoa mahis elää luokkaeroilla höystettynä kilometrejä pitkässä aina liikkuvassa junassa koukutti. Samaten Eloonjääneet eli "100" on ollu mieleen, eli jotain survivor-meininkiä kuitenkin :grin

Black Mirrorista lähes kaikki jaksot ylittäny odotukset, ei oo perinteinen sarja koska kytköksiä jaksoilla ei ole. Kiehtova, tulevaisuuden teknologialla höystetty, "miltä maailma vois näyttää myöhemmin". En suosittele ehkä alottamaan ekasta jaksosta, ymmärtystä juoniin saa kun kattoo jonkun muun ensin.

oi ja hei, Spinning Out. Koukuttanu tämäkin ja vaan yks kausi netflixissä. Taitoluistelija jolla kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Oonko mä mieleltäni jotenki kiero? :scratch

edit. Ozark unohtu, Kosto on uusintakierroksella (millonha seki näky töllöstä, vuosia sitte..)

Devious Maids ja Drop Dead Diva jos löytyy vielä jostain niin ihanaa aivot narikkaan saippuaa vähän täykkärityyliin, uppos muhun vaikken täykkäreiden fani oo koskaa ollu.

Parisuhde ja elämädraamailua niin Sweet Magnolias ajaa asian :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Chernobyl. Itse olin lapsi kun se tapahtui ja tuo on aika järkyttävä sarja seurata. Mä en taida olla kovin kevyen viihteen ystävä. o_O

Suositus tälle! Ei kauheesti katota mitään, mut tää tuli miehen kanssa tsekattua.

Nyt katon Netflixistä Rahapajaa. Ihan mielettömän hyvä ja koukuttava sarja!
 
Snowpiercer ja Mindhunter nyt menossa, löytyy netflixistä. Unabomber (kertoo siitä jenkkilän postipakettipommittajasta) oli loistava tykkään pitkälti eniten rikossarjoista, mersumies on myös yks ehdoton suosikki. Tuo Snowpiercer nyt ei oo rikossarja, mutta ikijää tulee ja ihmisten ainoa mahis elää luokkaeroilla höystettynä kilometrejä pitkässä aina liikkuvassa junassa koukutti. Samaten Eloonjääneet eli "100" on ollu mieleen, eli jotain survivor-meininkiä kuitenkin :grin

Black Mirrorista lähes kaikki jaksot ylittäny odotukset, ei oo perinteinen sarja koska kytköksiä jaksoilla ei ole. Kiehtova, tulevaisuuden teknologialla höystetty, "miltä maailma vois näyttää myöhemmin". En suosittele ehkä alottamaan ekasta jaksosta, ymmärtystä juoniin saa kun kattoo jonkun muun ensin.

oi ja hei, Spinning Out. Koukuttanu tämäkin ja vaan yks kausi netflixissä. Taitoluistelija jolla kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Oonko mä mieleltäni jotenki kiero? :scratch

edit. Ozark unohtu, Kosto on uusintakierroksella (millonha seki näky töllöstä, vuosia sitte..)

Devious Maids ja Drop Dead Diva jos löytyy vielä jostain niin ihanaa aivot narikkaan saippuaa vähän täykkärityyliin, uppos muhun vaikken täykkäreiden fani oo koskaa ollu.

Parisuhde ja elämädraamailua niin Sweet Magnolias ajaa asian :joyful:
Snowpiercer ja Spinning out :Heartred Jälkimmäinen ei muistaakseni saa edes jatkoa! :sad010
 
Netflixissä tuo sarja nimeltä Dark :happy: Joku taisikin tämän jo aiemmin mainita. Paranee muuten, kun laittaa dubbaukset pois :hilarious:

Mää vissiin kans meinasin kattoa tätä, mutta jätin kesken kun huomasin, että se on dubattu. Mutta enpä hoksannut ottaa niitä pois :hilarious:

Aloin eilen katsomaan sellasta kun Northern Rescue. Eka jakso oli ihan jees, että ainakin toinen pitää katsoo vielä :grin
 
Tätä ei oo vissiin kukaan vielä maininnut, mutta Good Girls Netflixiltä. Tykkään! :)
 
Riverdale (4 kautta)

Tiny pretty things

Dare me

Nää oli aika synkkiä.
Spinning out oli kans hyvä, harmi, jos ei tule jatkoa sille.

Jos kevyempää haluaa niin nää oli ihan jees
Northern rescue
Emily in Paris
Valeria
 
Muokattu viimeksi:
Netflixistä Bonding :hilarious: Huomasin just uuden kauden tulleen!

Kestosuosikkeja on Uusi Sherlock, Breaking Bad, Moderni Perhe, Supernatural, X-Files, Lucifer, House MD, Doctor Who ja Rillit Huurussa.

Hakekaa kätilö on kans ihan paras!

Uutena tuttavuutena on Bridgerton Netflixistä. Perustuu samannimiseen kirjasarjaan, ja ajattelin lukea myös sen.

Jos The Witcher on pelinä (tai Netflix-sarjana) tuttu, niin iso suositus Noituri-kirjasarjalle. Ja jos et ole Harry Pottereita lukenut, niin mars kirjastoon! :)

Kirjasuosituksina vielä Maailman pisin pajunköysi, sekä Maailmassa on virhe.
 
Takaisin
Top