Keltainenkuu
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla menee seuraava käynti rv 17-18 paikkeille. Tuntuu jotenkin aika harvoille ne käynnit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
esikoisesta tuntui, että neuvolassa piti olla kokoajan. Ehkä tässä raskaudessa, kun kauan on yritettykin, tuntuu tuo aika matelevan Kävin just ekalla neuvolalääkärikäynnillä, täytyypä sanoa, että kaikkeen sitä veronmaksajien rahoja tuhlataankin. Olin siellä 10min, ei mitattu painoo eikä verenpainetta, eikä sillä just nyt sattunu doppleria olemaan, mutta "kuuntelette sitten neuvolassa seuraavan kerran" . Mä olisin voinu aikaani käyttää muuhunkin. Toki, en mä paljoo oottanutkaan, kun ei oo ollu mitään ihmeellistä, mutta jos nyt sen verran olis valmistautunu, että ois sen dopplerin ettiny jostain.![]()
Kävin just ekalla neuvolalääkärikäynnillä, täytyypä sanoa, että kaikkeen sitä veronmaksajien rahoja tuhlataankin. Olin siellä 10min, ei mitattu painoo eikä verenpainetta, eikä sillä just nyt sattunu doppleria olemaan, mutta "kuuntelette sitten neuvolassa seuraavan kerran" . Mä olisin voinu aikaani käyttää muuhunkin. Toki, en mä paljoo oottanutkaan, kun ei oo ollu mitään ihmeellistä, mutta jos nyt sen verran olis valmistautunu, että ois sen dopplerin ettiny jostain.![]()
istukka edessä joten siellä istukan alla potki ja liikkui. Sykkeet näkyi mutta niitä ei laskettu. Vieläkään ei ole millään käynnillä laskettu sykkeitä joten niiden lukemasta ei ole mitään käsitystä. Kotidopleria en aio hankkia, joten nyt mennään vaan sillä että sitten kun neuvolassa kuunnellaan
en muista että aikaisempien raskauksien kohdalla ollut noin perusteellista eka nlalääkäri käyntiä. Näkyy olevan paikkakunta kohtaisia eroja näissäkin. Itse kyllä ennakkoon mietin että tuskin ultraavat tai mitään.. Mutta olikin positiivinen yllätys
Pienellä näkyi olevan kaikki hyvin, kasvanut on aikaisemmasta
istukka taasen edessä joten liikkeitä ei niin selkeästi vielä ole tuntunut.. pientä hipsutusta kuitenkin välillä
tänään rv 14+1