Viimeisin neuvolakäyntisi

Mulla oli alkuviikon neuvolassa myös pää melko alhaalla, mutta ei kiinnittynyt. Ehdin itsekin siitä vähän huolestua, kun oli ne kaikki kasvukontrollit ja pelkäsin isoa vauvaa. Pari päivää myöhemmin huomasin selvästi, että vauvan on nyt täytynyt laskeutua kunnolla, kun koko maha tipahti useamman sentin alaspäin. Että se voi tosiaan tapahtua nopeastikin :) Oon myös samassa käsityksessä Lucindan kanssa, että kiinnittyminen voi tapahtua hyvinkin vasta synnytyksen aikana, varsinkin uudelleensynnyttäjillä. Mut mahtavaa, jos pääset vielä ultraan, jospa se toisi varmuutta ja saisit sieltä mielenrauhan :)
 
Tuli mieleen, että onko sillä merkitystä, onko vauvan pää kiinnittynyt..? Minulla ei vielä synnytyksessäkään ollut vauvan pää laskeutunut tai kiinnittynyt, tämä on normaalia aiemmin synnyttäneille kuulemma.

Ei sillä ole muutakin sen verta että lapsi tulee nopeammin kun on valmiiksi kanavassa mutta minulla se on nyt niin hyvin korkealla vauvan peppu, pää jo hyvin alhaalla joten se että edellisen lääkärin mukaan alhaalla kiinnittynyt.
joten se että on alhaalla kiinnittynyt se kyllä pelottaa kun vauvan peppu todella korkealla on todella pitkä päästä peppuun mitta taas neuvolan tädin mukaan

Joten se että on muka sit niin iso vauva kyseessä on hyvin pelottavaa tämä.
 
Takaisin
Top