Viimeisin neuvolakäyntisi

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme.
 
Muokattu viimeksi:
Ootteko vielä varanneet ekan neuvola-ajan? Itse tässä mietin että uskallanko soittaa huomenna vai odotanko kuitenkin vielä ensi viikon alkuun kun olisi 4+6-5+0.. En toisaalta haluaisi liian aikaisin soittaa mutta toisaalta en haluaisi odotellakaan jos ei meinaa sitten saada aikoja o_O
 
Mä varasin melko pian, kun viikkoja oli n. 5. Sain silloin ekan ajan kolmen viikon päähän, eli ihan hyvä aika varmaan varata.
 
Mäkin varasin pian ja itseasiassa neuvola on jo ensiviikolla. Viikot 6+4 silloin. Ylimääräisen ultran (28.8) takia varasi neuvolan jo ensiviikolle.
 
Ajattelin varmaan ens viikon loppupuolella varailla aikaa, nyt ovulaatiosta laskettuna 4+4 :)
 
Itse varasin melko pian plussasta, jouduin varaamaan esikoiselle 3v neuvola-ajan ja varasin samalla soitolla sitten itsekin ajan. Kuukauden päähän meni aika, raskausviikolle 10+. Aikaisempia aikoja ei ollut o_O
 
Minä varailin hyvissä ajoin viidennellä viikolla ja sain ajan vasta 11+0 viikolle. Ei ollut kyse siitä, etteikö olisi ollut aikoja, vaan on täällä käytäntö. Tuntuu että olisin käynyt vanhalla paikkakunnalla jo aikaisemmin uudelleensynnyttäjänäkin.
 
Muokattu viimeksi:
Itse liikkeellä jo rv 4+2 :hilarious: ajan sain viikolle 8. Vielä 3 vko pitäis jaksaa odotella.. :rolleyes:
 
Mun mielestä neuvolakäynnit on ihan tylsiä :D kun ei täälläpäin ainakaan ultrata. Pelkkää höpöttelyä ja monisteita. Tänään 6+2 enkä oo aatellu et soittasin ees vielä..
 
Mä varasin viime viikon maanantaina, kun olin sunnuntaina saanut digiin 3+. Sain tosi pian ajan ja se on jo ens maanantaina. Johtuu varmaan siitä, että menkkojen mukaan silloin on jo 8+2 ja lisäksi mulla on kilpirauhasessa häikkää, joten saan neuvolasta lähetteen myös äitiyspolille seurantaan. Neuvola on heti aamusta ja saman päivän iltapäivällä on varhaisultra.
 
Mä sain tänään vihdoin varattua ajan, nyt viikot siis 7+1. Oon yrittäny koko viikon varata aikaa mut aina unohtanu soittaa. Onneks ees tänään muistin ku oli aika vaikee löytää enää vapaita aikoja et ehtii ennen nt-ultraa.
 
Mulla ei ole vielä neuvola-aikaa, mutta tänään lääkärikäynti jossa tutkitaan ultralla miten pitkällä tämä raskaus on. Muutan 10.9 Tukholmaan ja takaisin 22.12, niin vähän haasteellista nämä neuvolakäynnit.
 
Varasin tänään ja sain syyskuun puoliväliin, silloin pitäisi olla viikkoja n. 9. En olis muuten soittanut näin aikaisin, mutta olisin halunnut saada varhaisultra-ajan ennen työmatkaa syyskuun alussa, mutta neuvolan lähetteellä tk:n ultra-ajat ovat vain 2 viikon välein aina perjantaisin :/ En sitten uskaltanut ottaa tälle perjantaille, kun silloin omien laskujen mukaan vasta max. 6+2..
 
Mulla oli tänään eka neuvola. Eipä siellä vielä paljon mitään ihmeellistä ollut, lähinnä käytiin läpi terveystietoja ja edellistä keskenmenoa. Eka neuvola tuli siis menkkojen mukaan ja niiden mukaan tänään olis 8+2. Oikeesti olen ainakin viikon jäljessä tuosta. Myöhemmin tänään vielä yksityisellä ultra. Jännittää:nailbiting:
 
Mullakin oli tänään eka neuvola. Eipä siellä tosiaan mitään ihmeellistä, edellisestä raskaudesta/synnytyksestä keskusteltiin ja varailtiin kasa aikoja verikokeisiin ja np-ultraan. Mitenköhän muistan kaikki verikokeet ja muut hoitaa ajallaan :rolleyes:
 
Mäkin varailin tänään neuvola-aikaa, sain sen kuukauden päähän. Mua jotenkin vähän ärsyttää, kun nla laskee nyt vielä sen lasketun ajan 28 pv kierron mukaan, vaikka mulla on ollut aina tasainen 34 pv kierto. Puhelimen päässä oleva terkka tuntui olevan jotenkin nyreissään, kun ’meni niin pitkälle’ sopivan neuvola-ajan löytyminen, vaikka tuota ennen oli vaan kaks aikaa tarjota, jotka nyt valitettavasti ei mitenkään käyneet. Tulee kuulemma ihan kiire verikokeisiin
 
Takaisin
Top