Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varasitteko neuvolassa jo ajan np-ultraan? Jos niin mille rv saitte? En enää muista edellisistä raskauksista.
Helsingissä nykyään saa varata itse itselleen sopivan ultra-ajan ekan neuvolakäynnin jälkeen. Se varausohjelma antaa siis varata vain tietyiltä viikoilta niin, että ultrassa on sitten oikeat viikot. Mä varasin itselleni eilen ajan noin kuukauden päähän. Silloin pitäisi olla rv 11+6.Varasitteko neuvolassa jo ajan np-ultraan? Jos niin mille rv saitte? En enää muista edellisistä raskauksista.
Miul on huomenna eka neuvola. Voin kysyy miun terkkarin mielipidettä/tietoo tosta kahviasiasta. Ite oon kyl eläny siinä 2kuppia/päivä tiedossa tähän asti.Hei te, jotka olette ehtineet käydä jo ekassa neuvolassa, mitä teille sanottiin kahvin juonnista? Mua vähän ihmetyttää, kun terkka sanoi, että uusien ohjeiden mukaan kahvia ei suositella odottajille enää ollenkaan, kun aikaisempi suositus on ollut max. 2 kuppia päivässä. Mihinkään eviran sivuille tai muihin luotettaviin lähteisiin tää kahvin välttämisen suosittelu ei kuitenkaan ole ainakaan vielä ilmestynyt. Miten siis on, puhuiko mun terkka ihan höpöjä vai onko tällainen suositus nyt oikeasti annettu?
Niin ton mä jo katoinkin, mutta siinä on just toi 200 mg kofeiinia päivässä, eli kaksi kuppia kahvia. On kyllä päivitetty aika hiljattain toi lista, joten mietityttää voiko tosiaan olla näin lyhyen ajan sisällä tehty linjan muutos kofeiinissa?
Hei te, jotka olette ehtineet käydä jo ekassa neuvolassa, mitä teille sanottiin kahvin juonnista? Mua vähän ihmetyttää, kun terkka sanoi, että uusien ohjeiden mukaan kahvia ei suositella odottajille enää ollenkaan, kun aikaisempi suositus on ollut max. 2 kuppia päivässä. Mihinkään eviran sivuille tai muihin luotettaviin lähteisiin tää kahvin välttämisen suosittelu ei kuitenkaan ole ainakaan vielä ilmestynyt. Miten siis on, puhuiko mun terkka ihan höpöjä vai onko tällainen suositus nyt oikeasti annettu?
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?
Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme.