Viimeisin hankintasi vauvallesi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitään hankintoja ei olla vielä tehty, kaikki pitää hommata. Tytöltä on pieniä vaatteita säilössä kyllä jonkin verran ja löytyy sieltä pojallekkin päällepantavaa myös.
Äitiyspakkauksen haluan niin se otetaan.

Nyt kun toinen lapsi kyseessä ni tietää jo mitä ehdottomasti hommaa, mitkä oli ekan lapsen kanssa kovassa käytössä ja huippu juttuja ja mitkä olivat aivan turhia ostoksia mitä en nyt osta. Tulee siis ostettua paljon vähemmän kaikkea tavaraa:grin

Meidän tytöllä on neljä tyttöserkkua ja on saatu hulluna asioita perintönä. Onneks ei hirveesti asioita ostettu ja silti moni tavara jäi kokonaan käyttämättä. Hyppykiikussa vauva oli lötkönä pari kertaa ja sitterissä myös. Britax B-motion + rattaat vaunukoppa ja turvakaukalo on palvellut tosi hyvin. Sain slaagin vaan kun tajusin ettei ratasosaa saa käännettyä kasvot työntäjään, joten ostimme toiset vähäks aikaa.

Eilen ostin raskausajalle päiväkirjan ja viime viikolla vaatteita ja dopplerin.

Huomenna äitiyslegginsien ja housujen ostoon, ku molempien tilanne heikko jo normaalien vaatteidenkin osalta..

Mun pitäis kaivella edellisen raskauden jäljiltä jemmassa olevat vaatteet tuolta pian esiin, niin sais katsottua mitä tarvii vielä hankkia. Viimeksi tykkäsin Mamaliciousin farkuista, joissa on sellaiset kuminauhat vyötärön sivussa. Ovat kai tarkoitettu lähinnä raskauden jälkeiseen aikaan mut mä käytin niitä ihan läpi raskauden.

Päiväkirjoissa mä vannon bullet journalin nimeen, joten raskausbujokin on jo aloitettu :)

Minä ostin jotkut tuplat, mutta meillä ei koskaa tullu käyttöön. Lähdin aina liina/reppu ja rattaat kombolla, joten meillä tuplien osto oli turhake. Ne on vuoden maannu varastos, pitäis jaksaa myydä, koska en usko kolmannenkaan kanssa käytettävän. Liikutaan muutenki tosi vähä rattailla, kun on 2 autoa ja maalla asutaan.

Rintapumppu pitää kyllä ostaa! Se on ollu mun pelastus edellisten kanssa, Avent tälläki kertaa.

Mä hommasin kans sellaisen kovakantisen vihon jo siinä kohtaa kun ehkäisy jätettiin pois ja sinne oon kirjoitellut fiiliksiä ja juttuja raskaudesta ja ihan jo sieltä yrittämisen ajalta. Esikoisesta pidin saman tapaista, mutta aloitin sen aika myöhään, vasta rakenneultran aikoihin. Sitä on kyllä ollut kiva lueskella ja siksi halusin tästä aloittaa heti. On sitten kiva muisto. Varsinkin kun aika usein kultaa muistot niin voi sitten lukea, että millainen se raskausaika todellisuudessa oli :grin

Tekisi jo mieli ruveta ostelemaan hankintoja vauvalle mutta ei vielä uskalla kumminkaan :wacky: itellee oli ostettava jo parit äitiyscollari pöksyt ku turvotus on välillä niin kovaa et normi housut kiristää tosi ilkeesti :eek:

Tällä hetkellä sekä normi- että raskausbujo on Lettuja, mutta ensi vuoden normibujoksi on jo uusi Nuuna hankittu :)
Haha, mä en tajua tästä sun lauseesta mitään!!! Oon ihan pihalla :happy7

Mä hommasin villavaippahousuja kun niitä ei ole tarpeeksi, sisävaippoja kyllä löytyy rutkasti. Sitten ostin vastasyntyneelle sopivan kantoliinan kun nuo olemassa olevat on liian muhkuja pienelle. Enempää en nyt hommaa tämän vuoden puolella.

Tällä hetkellä sekä normi- että raskausbujo on Lettuja, mutta ensi vuoden normibujoksi on jo uusi Nuuna hankittu :)

Mä oon Nuunaa miettiny mut toisaalta tykkään valmiista plannereistä. Cittarista oon hommanu pistesivuisen vihon, siihen oon kihlajaisia suunnitellu. Vois siihen kyl vauvanki juttuja laittaa.

Mä luulen et innostun varmaan kans noista harsoista. Nykypäivänä on kyllä tosi hienoja harsoja/puklurättejä. Ei viis vuotta sitten vaan ollu noin hienoja :sad001

Lidlis oli jotain kuviollisia harsoja. Mukaan tarttui kurpitsa aiheinen body.

Me tarvitaan myös joku pikkuvauvalle sopiva kantoliina :Heartpink mutta hankin sen sitten vähän myöhemmin. Muutama liina on valmiina kaapissa, mutta ne on paremmin isommalle vauvalle sopivia. Kitina millaisen liinan ostit?

Takaisin