Viimeisen kolmanneksen olot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja OLento
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tuu uni!!!! Mahtavaa pyöriä sängyssä ku ei vaan tuu uni ja aamulla pitää herätä pojan kans vaikka kuin väsyttäis... Kyllä mä ehin tän valvomisen oppia sitteki ku se vauva syntyy! Ei tätä tarttis harjotella... Oi ihanat hormoonit!!!!
Nyt ei ees närästä ku sain omeprazol-reseptin, niin sen puolesta ois hyvä nukkua mutta ei tuu uni...
 
Voi hemmetti mä ymmärrän Rouva Nappula!
Mä en pysty myöskään nukkumaan, mutta tällä kertaa heräsin selkäkipuun. Eikö nuo vaivat vois tulla samaan aikaan... Tarkoitan sitä, että kun välillä valvon ihan muuten vaan, kun ei vaan nukuta ja välillä valvon jonkun kolotuksen vuoksi. Jospa nukkuisin näistä öistä puolet ja toisina olisin pirteästi kipeä??
Mutta ei saatana... Nyt ollaan sitten väsy ja kipee.

Mutta hei jotain positiivista, niin turvotusta ei juuri nyt ole. Torstaista lauantaihin oli ja nyt tuntuu jo paremmalta siltä osin.

Menkkamaista jomotusta alavatsalla oli taas sunnuntai päivän.

Onneks voin nukkua päiväunet lasten koulupäivän aikana.
 
Täällä kans yks kukkuja. Alkuyön nukuin, mut klo3.n jälkee oon valvonu. Tänää ois iltapäivällä se ballongin laitto, joten oli ihan odotettavissakin tää valvominen.
Tosin on jo pitemmän aikaa ollu näitä aamuyön valvomisia. Ois vaan ollu ihan hyvä kerätä voimia tulevaa synnytystä varten, mut kuinkas sitä väkisin nukkuu....
 
I-P: tiedän tunteen, tosin mulla ei ole koiraa, mutta usein miehen kanssa tehdään kunnon kävelylenkkejä, ei olla tehty enää vähään aikaan ihan just sen takia kun valitan koko ajan ties mistä kivuista.

Väsymystä mullakin. Yöllä herään aina 02:00 vessaan ja siitä menee ainakin pari tuntia kun pyörin sängyssä ja mietin tulevaa synnytystä, tai sitten nousen ylös katsomaan laatu ohjelmia telkkarista :). Miehen kello soi kuudelta, nousen aina samaan aikaan ylös ja kun mies lähtee, niin meen takas nukkumaan. Tosin tänään ajattelin tehdä asiat toisin ja lähteä kohta joululahjaostoksille, nyt tuntus olevan sen verran energiaa kuitenkin, että siihen hommaan kykenen, voin maata sitten loppuillan raatona sohvalla:)
 
tsemppiä mimaro ja emciliini, inshaAllah synnytys on helppo ja nopea :)

jep tuo väsymys on tuttua ei nukuttu yöllä tällä kertaa hyttysen ja vessas ravaamisen takia. sit varhain aamulla alko rytmiset alaselkäkivut. tänää ois ollu tarkastus sairaalassa mut saapi nähä, ukko heitti aamusta taas että hän vie mut sinne ja sanoo että pitävät kunnes lapsi on syntyn.
 
Minä täällä vielä onnellisessa asemassa ku mitään hirveämpiä kolotuksia ei vielä ole, tosin laskettuun aikaan on vielä kolme viikkoa. Eilen oli ihana käydä 1,5 tunnin metsälenkillä koiran kanssa. Ainoa mikä menee kipeäksi on korva liiallisesta kyljellään nukkumisesra. :D
 
Mulla itsellä on pahimmaksi viholliseksi osoittautunu kylkikaaren kivut... välillä potkujen sekä liikkeiden yhteydessä sellasta "repeävän haavan" tunnetta :oops: ja aiii että menee koko alua kipeeksi nukkuessa (luulisi että olisi jo muutenkin tarpeeks vaikeeta ja katkonaista)... Turvotusta on jaloissa ja sormissa ja näin ollen sormukset ketjussa roikkumassa! :D nivuskipuja myös ajoittain kovasta liikkumisesta pukkaa! Loppupeleissä kuitenki vaikka on yhtä sun toista kolotusta ja jomotusta niin ihan hyvin ja toodella odottavaisin mielin tunnen pärjääväni kun kuitenki LA:han enää vajaa 3 viikkoa!!! ♡♡
 
Minäkin valvoin puoli kolmesta eteenpäin ainakin tunnin, ehkä pari. Aamuisin on herätys 7.15, kun poika on herätettävä ajoissa, että keretään eskariin. Aamulla olisi unta kyllä riittänyt. Toisaalta illalla nukahtaa paremmin jos aamulla herää aikaisin. Eikä haittaa vaikkei tänään (-kään) pirteänä olisikaan, kun ei ole mitään menoa minnekään.
 
Valvoin yöllä reilun pari tuntia n. 3.30-5.30. Sit 6.50 ylös ja lapset kouluun ja sit vetelin 2,5h unta lisää! On jo ihmismäinen olo.
Nyt läksyjen tarkistusta, lautapelejä jne. ja vaikka uudestaan päiväunille jos siltä tuntuu.
On tää kuitenkin helppoo, kun ei tarvi jaksaa päivää töissä.
 
Niin sitä vaan selviää vähemmälläki unella ku pakko on;) ostin nyt kuitenki sitä camomillateetä jos se vähä helpottais nuita yövalvomisia... Saa nähä miten tulee illalla sitte väsy. Ehkä parempi lähtä johonki liikenteeseen ettei nukaha illasta ja taas mee sit yö pyöriessä ku ei uni riitä:D
Onpas jännittävää!! Kohta saadaan lisää vauvauutisia:))!
 
Mä valvoin klo 03-06. Vähän väsytti kun kello soi klo 07.15..
Jos tytöt keksii jotain muuta tekemistä, kuin tappelemista, niin pystyn ehkä pienimmän kanssa nukkumaan kohta tunnin. Sitten pitääkin jo rientää lasten harrastuksiin...

Onnea matkaan synnyttämään lähteneille!!!!
 
Takaisin
Top