Viimeisen kolmanneksen olot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja OLento
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin viemässä tyttöä hoitoon anopille, kun meni lapsivedet, tuntia ennen lääkäriaikaa, jolloin piti käynnistää synnytys. :) Nyt oottelen vuodeosastolla, josko synnytys lähtis kunnolla käyntiin ihan iteksiää. Tosi kipeitä suppareita tulee, en tiiä kuin kauan jaksaa Panadolilla. Täl hetkel auki vaan 2 senttiä.
 
Mimaro kiva kuulla! Tsemppiä, pikkusen vielä! Täällä laitettu aamu 9 käynnistävää ja ei niin MITÄÄN vaikutusta!
 
Tsemppiä mimaro, Emciliini ja Mimael! Jokohan aamuun mennessä saadaan päivityksiä syntyneiden joulukuisten listalle... :) Tulee aina tällaisista ilmoituksista jännitys päälle että josko sitä kohta itekkin tosi toimiin pääsisi! ;)
 
Härrekyyde! Tehän alatte jo oikein joukolla synnyttämään :smiley-bounce012 Tsemppiä nyt kovasti kaikille, hengessä ollaan mukana :Heartred
 
Täällähän on monta synnytystä jo käynnissä! Mä itsekin nousin ylös kun ei nukkumisesta tullut mitään supistusten takia. Monta kipeetä tullut, mutta ei säännöllisesti tai tiheesti. Tsemppiä ja jaksamista kaikille toiminnassa oleville! :)
 
Tsemppiä kauheesti teille kaikille! :)
Musta tuntuu, ettei meidän vauva tuu koskaan ulos, kun en oo vieläkään tuntenu yhtäkään supistusta tai muutakaan merkkejä synnytyksen lähestymisestä :sad001 Toki nyt on vasta rv 26+3, mutta teidän juttuja lueskellessa alkaa hiipiä epätoivo. Ennen oon ollut tyytyväinen, kun olo on ollut näin hyvä, mutta nyt, kun lukee, kuinka muut alkaa saamaan vauvoja, rupeen kaipaan jo omaanikin:oops:
 
Lurua, oliskohan meillä kuitenkin jo vähän enemmän raskausviikkoja... Oli varmaan sulla 36+3, eli pian jo täysiaikaisia!!
Mullakaan ei ole vauva laskeutunut, ei ole kiinnittynyt, ei yhtäkään kipeää supistusta jne. Nyt rv35+5.

Onnea kaikille, jotka päässeet jo synnyttämään!
 
Takaisin
Top