Viimeisen kolmanneksen olot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja OLento
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä huutelen minäkin! Ihana herätä tällaisiin uutisiin hyvin nukutun yön jälkeen. Ite ehotin kans ukolle jos se vaikka synnyttäs sit mun puolesta, johon tokas, että siitä taitas tulla sit paska eikä lasta... Eiköhän se oo vaan parempi hoitaa ihan ite sekin homma. Toivottavasti menee mahdollisimman pian, kivuttomasti ja muutenkin hyvin kaikilta tuo ihmeellinen ja elämän tärkein tapahtuma!
 
Alko se yöllä vähän ni lääkäri heti otti sen pois :/ no kohta selviää mikä tilanne kun lääkäri tulee kierrolle..
 
inshaAllah siellä ois edistystä tapahtunu jo...yritä jaksaa, saitko nukuttua yöllä yhtää emciliini?
 
Jännityksellä täällä myös seurataan miten tilanteet edistyy ja kuka ensimmäisenä teistä kolmesta malttaa ilmoittaa vauvastaan!
 
Tsemppiä kaikille vauvanhaku reissulla oleville.
Mulla menee kohta järki tämän närästyksen kaa... Viime yönä nukuin jopa 3,5 tuntia ja sit se taas meni ihan mahdottomaksi vaikka kuinka otin rennietä:angry4
Ja sit vielä lisäks tyttö alotti aamujumppansa mahassa nii ei siitäkään syystä voinu enää nukkua... Kauppaan vois tietty lähteä nii sais tuo isäntä ja kaikki eläimet nukkua rauhassa... Ei vaan jaksais:sad001 noo, onneks voi aina ottaa päikkärit :)
Max viikko enään, jaksaa jaksaa... :rolleyes:
 
ei näköjään emciliini josko ois sit synnyttyäänki rauhallinen ja nukkuis yöt hyvin inshaAllah :) mä kiukuttelin ukolle että turhauttaa kaikki etenki se ettei pääs ees sairaalaa tarkastukseen ku se on mulle määrätty ajat sitten. vauvaki ehtii syntyä ennen ku pääsen tarkastukseen tai se tarkastus muuttuu synnytykseks.
 
Mulla on närästys muisto vaan!:D Sain siis reseptin omeprazoliin ja nyt pystyy taas syömään ihan mitä tykkää ja millon tykkää ilman järkyttävää poltetta! Ihanaa!!! Toisaalta voi olla et painoaki alkaa nyt kertyyn ku pystyy estotta mussutteleen;) mut tulkoot... Kyllä edelleen röyhtäyttää ja tuntuu semmonen paine kurkussa ku menee nukkuun mut se ei estä nukahtamista.
Viime yön sai suht hyvin nukuttua ku oli niin väsyny et unen saanti oli helpompaa. Mut uskomatonta tuo valvominen kyllä! En saanu ees päivällä eilen unta vaikka väsytti ihan hulluna ja pojan päikkäreitten aikaan oikasin itekki. Mistähän tuoki johtuu... niin no, hormooneista tietty;D gotta love them!!!
 
Mulla on tänään ollut mielenvikaset kylkikivut...! Ekaksi särki vasen kylki ja sit se siirtyi oikealle kyljelle. Vähän semmoin tuntu kun noi kyljet repeäis tai siltä se tuntuu ja sattuu pirusti. Varsinkin jos on pystyasennossa. Makaamaan kun menee niin helpottaa kivut ja tuntuu ihan normaalille. Onko muilla tämmösii kylkikipuja ollut?
 
täällä alko kunnon menkkakrampit nyt alavatsalla ja polttelu, alkaa taas toiveet nostaa päätään...saa nähä miten ukolla meni töissä ku mä en uutta injektiota halua nahkaani ennen ku tiedän mikä on tilanne...
 
Hurrikaani: mulla just tollasta aivan samanlaista tunnetta ollut varsinkin oikealla kyljellä ja lähinnä tuolla kylkikaaressa tisujen alla.. auauaua!!! Just sellasta" repeävän lihan"-kipua. Mulla kun ei edes helpottanut makuulteenkaan meno enää kun tätä jatkunut jo niin monta viikkoa. Ärtyy myös kyseisellä kyljellä maatessa. Sitten vasemmalle kyljelle mentäessä poju kääntyy sellaiseen asentoon että oikea kylki ottaa kaikki potkut vastaan. Mä olen neuvolan ohjeiden mukaan hoitona ottanu vaan panadolia tarvittaessa ja lämmitellyt vehnätyynyä (jonka lämpö kyllä ensimmäisinä ja pahimpina "repeily" päivinä kirveli sisuksissa). Kylki kuitenkin nyt parantunut parin viikon vehnätyyny ja panadol kuurilla niin että sellainen "repeämis" tunne on hävinnyt ja kipu muuttunut siedettäväksi. Panadolia otan lähinnä vain yöksi kun tosiaan kipeytyy tuosta makaamisesta vielä tuo kylki. Toivottavasti tästä jotain apua olisi sinulle! :)
 
Kiitos jenbel vinkeistä! :) Täytyykin kokeilla tota vehnätyynyä lämmitellä ja kattoa joskos se vähän auttaisi. Panadolia mäkin oon ottanut näihin kipuihin. Se on niin inhottava tunne kun tuntuu että kylki repee ja mäkin hölmönä koitan nostaa mahaa ylöspäin josko se auttais tähän :D ja sinäänsä mukava kuulla että muillakin on tämmöstä samantyyppistä oirehdintaa nii ei tarvi sen enämpiä ihmetellä.
 
Citrus: mulla on ollu kans semmonen oksettava ja heikko olo ja väsyttää aivan tajuttomasti! Voisin vaan nukkua koko ajan ja syöminen ei kiinnostais yhtään. :/ lisäksi välillä palelee aivan sairaasti ja sitte yhtäkkiä tulee hiki. Kuumetta ei ole enkä oo ottanu mitään lääkettä.
pari päivää muutenki ollu alaselkä kipeä ja varsinki seisomaan noustessa alapäässä semmonen tuska ja paine että pitää muutama minuutti hengitellä että pääsee liikkeelle. Sellanen jännä pistely tai tuikkiminen, vähän vaikea selittää. Viime yönä vessareissun jälkeen maha oli aivan kivikova ja sattu aivan sairaasti, lisäksi sattu silleen aaltoilemalla alaselkään. Sitä kesti jonku aikaa ja sitte vähän vaihoin asentoa nii tuli semmonen uudelleen. Olikohan se sitte supistus? :o
 
Ompas täällä ollut tapahtumia kun mä oon ollu poissa! 3 synnyttämässä,huikeeta! Jokohan niitä vauvoja olis alkanut kuulumaan :wink
 
Tsemppiä kaikille jotka on päässy jo tositoimiin!

Mullon tänään 35+1 ja alkas riittää jo. Nukkuminen on menny ihan hänekseen, vaikka oon kuin yrittäny kääntää rytmiä ni aina yöt menee valvoessa ja päivät vois nukkua läpeensä. Ulkona ku eläinten kanssa koittaa touhuta ni on semmosta lyllertämistä että huhhuh.. Nuo kyljet alkanu mullaki juilimaan. Kylellään ei voi nukkua ku sattuu kylkiluihin ja lonkkiin ja jos nukkuu selällään ni alkaa heti pissattaan. Toisaalta tiedän kyllä olevani aika onnekas kun ei ole kertaakaan koko raskauden aikana tarvinnut oksentaa tai kärsiä närästyksestä tai ummetuksesta. Piskuinen pukamani, jonka kanssa ollaan oltu hyvissä väleissä jo monta vuotta, oli päättänyt kasvaa isommaksi pukamaksi mutta varoittelin sitä että elähä ala ärtymään ettei tule itku.
 
täällä tänää ollu menkkakramppei suht paljon ja sit ku piti langon sotku siivota tuolta ajotieltä ni alko kunnon menkkakrampit uudestaa ja lisäks vielä poltot alavatsas ja reisissä, alaselässäki tuntuu. saapi nähä kuinka kauan tässä ollaa kotona ku alkaa olla aika voimakasta. ukko oli et kyllä hän tänää laittaa sen injektion ni totesin et juu ja sit jos alkaa synnytys ennen ku 24h on menny ja istukka ku irtoo ni verisuonet ei sulkeudu ni siinä sitä ollaaki.
 
Takaisin
Top