Viimeisen kolmanneksen olot

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja OLento
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollut hetkittäin sellaisia nipistelyjä, ihan niinku sanoit, niinku joku puraisis tai nipistäis. Oon ajatellu, että se pikkukaveri siellä puristelee äitin läskejä sisältäpäin... En oo ollu niistä huolissaan.
 
Mulla on tänään ollut ekan kerran turvotusta! Kädet ja sormet on ihan palloina. Auts. Puristusvoimatkin on täysin hävyksissä. :(
 
On nipistelyä täälläkin, tekee muuten ajoittain tosi kipeää. Toissayö oli taas yhtä valvomista, kädet ja sormet puuttuu ihan kauheesti, aamulla sormet olikin kuin nippu nakkeja! Kauheet pökkelöt ja jopa vähän kipeät kun yritti jotain tehdä :laughing002 Vauva liikkuu tosi reippaasti ja tuntuu että koko mamma heiluu kun hän "kääntää kylkeä" ja tuntuu että maha on ihan täys vauvaa ja hänen raajojaan. ( Pukamat on muuten persiistä edelleen, jos joku sattui unohtamaan asian :devil07)
 
Mulle on tullut kauhea alemmuuden kompleksi. Johtuen kaiketi siitä, että mitään ei oikein pysty tekemään ilman ähinää ja hirveätä vaivaa. Kaikki asiat mistä on nauttinut aikaisemmin tekee kipeää tai on todella hankalaa. Tunnen olevani joka paikassa vaan kuin joku norsu posliinikaupassa. Itsekriittisyys huipussaan :( Vaikka siis odotan toki malttamattomana, että vauva syntyy ja se varmaan osaksi tän olon tekeekin kun haluis jo jotain tapahtuvan, mutta ei muuta tapahdu kuin supistelua vaan, mitä nyt on tullut monta kuukautta. Ärsyttää ja masentaa :(
 
Mulla on samoja tuntemuksia Satru! Lisäksi olo on tosi vetämätön, voisin nukkua kellon ympäri. Nytkin tässä vasta heräilen, vaikka kello on jo yksi iltapäivällä..!

Ois ihana lähteä koirien kanssa kunnon pitkälle lenkille lumiseen metsään, mutta ei jaksa/pysty :sad001
 
Huh, täälläkään ei mikhän luonnistu ilman hirveetä ähinää ja puhkumista :confused: Tuntuu, että maha painaa tonnin ja siivoilukhan enään luonnistu yhtä hyvin kuin ennen :D
Tosi kiva,kun pyyhkäsee wc:n lattiaa niin kuukautismaiset kivut yllättää ja maha pinkee ko mikäki, eikä mene ohi hyvin jos ei selälteen mene oO Siihen lisäksi kamala oksettava olo nii jo on:( 22.12 pitäisi neidin syntyä, mutta kyllä mä vaa toivon että tulisi jo! :D Tiistaina lääkärille, suapi nähä mitä sieltä sanovahat...
 
täällä sama juttu eli väsymystä. huomasinpa että neiti on ihmeen paljo rauhottunu, hereillä liikuskelee mut nykyään on alkan nukkuu tosi paljon ja muutenki liikkeet rauhottun ei ol enää sellast mitä aiemmin. en kyl ol huolissaa ku liikkeet tuntuu. reisiä polttelee, menkkajomoja riittää alaseläs ja alavatsal joten nukkuminen ei onnistun yöllä, supparit ei ol järin vahvoi vielä ja vessas saa ravata. tänää tuli jotai kirkasta nestettä vähäsen siteesee mut oletan että on eilisaamuisesta aktiviteetista seurausta ukon kans. ylösnouseminen on hankalaa jo kyllä myös ollu pidemmän aikaa. josko tässä kohta pääsis vihdoin tositoimiin...toivossa on hyvä elää...
 
Onko teillä tullut raskauden aikana herkemmin verta nenästä? Mulla on lähes joka aamu tullut niistettäessä vähän verta ja nyt alkoi päivälläkin tulemaan vähän enemmän. Ei kuitenkaan niin kuin joskus lapsena, jolloin tuli ihan juosten. Aikuisiällä ei oikeastaan ole muulloin tullutkaan.
 
Mullakin tulee aamuisin verta nenästä ja muutaman kerran ruvennut muutenkin oikein kunnolla valumaan. Kokoajan täytyy olla mukana nenäliinoja siltä varalta, että alkaa valumaan :confused: Ennen ei tosiasn oo tullut oikeestaan kunnolla..
 
Jostai oon kuullu, että nenäverenvuoto voi johtua alhaisesta hempasta. Ja miulkii tuli vähän verta ennen kuin alotin rautalääkkeet.
 
Voi se vuoto johtua matalasta hemoglobiinista mutta on myös muutoinkin ihan "normaali" raskausoire, samoin kuin herkästi verta vuotavat ikenet.
 
Mulla tuli verta nenästä kun hb oli alle sata. Nyt ei enää kun oon saanu sen nousemaan...

Näköjään aika yksilöllinen juttu tämäkin!
 
Hitsi, lupaavasti supistellu alkuillan ja jomottanu alaselkää, mutta nyt taas loppui kuin seinään. Plaah!
 
Takaisin
Top