Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jalkapohjien kuumotus +turvotus,ja helkatin kipeä astua.. jalkapohjat on ku kohonneet hiivataikinat..[&:]

Ihana ja rauhallinen Juhannus ollut, ilman lapsia.Ovat isommat tahoillaan festaroimassa ja mökkeilemässä,
pienempi on isoäidillä tädin kanssa.
Ollaankin sitten mehen kanssa käyty kuusijärvellä piknikillä,oleiltu pihalla,grillattu ja vaaaan nautittu[:)]
Herätin VARMASTI jonkin näköisiä hilpeitä ja järkyttyneitä katseita...
Olen jo niin iso että huh.Mieskin tossa tokaisi että nyt se on ISO.[:D]
Nauroin eilen itekseni ja kerroin sitten miehellekin että arvaas paljonko mun paino on noussu siitä mitä tavattiin..
20 kiloa.... HUH.NO onneksi osasyy on tää raskaus joka on tuonut sen 13 kg.[;)](tähän mennessä.)

Nykyään kun syö hurjan nälän kera,saattaapi tulla kovin oksu olo sen jälkeen..ei kiva[&:]
Onko kellään samaa ongelmaa?
Saatikka että laatta meinaa lentää jollei sitä saa heti-ihan kuin alkuraskaudessa...[;)]

Kuulin eilen likkakaveriltani että sen serkun tyttöystävä sai kolmannen tytön..LA oli 31.7..
tuli sitten vähän päälle kuukautta aiemmin.
Toisilla vaan taipumus siihen vissiin että ei täysiaikaiseksi pysy kohdussa.?
Hällä syntyneet kaikki kovin aikaisin..
Tulipa itelleki sellanen fiilis että vois tulla jo!!![:D]
No okei,jos sit parin viikon perästä ku ollaan viikolla 37...[:D]

Perjantaina seksin jälkeen supisteli muutama tunti kyllä aika ahkeraan..
Jomottavaa suppailua,hui,tän tuntuisia on ollu nyt viikon verran,+ että osa siitä limatulpasta ilmeisesti tuli maanantaina.[:-]

Noh joo, Eemi koitahan parantua siellä!![:-]
Mutta ihan hyvin mielestäni voit pyytää miestäsi auttamaan,olethan itsekin ollut suureksi avuksi raksalla
ruokkimassa..ja onhan tää vauva teidän yhteinen projekti..mä tiiän mussa on samaa vikaa,tuntuu pahalta pyytää apua kun toinen on pyöräilly 40 kilsaa duuniin ees taas yhteensä + duunipäivä.
Mut pakko aatella että näin tää nyt menee.[:-]

Kaikille aurinkoista sunnuntaita[:)][:)]

Syömisestä...Jos vetää kamalaan nälkään mahan täyteen niin meinaa laatta lentää...oonkin huomannut paremmaksi syödä useampia pieniä annoksia...Maha tuntuu tulevan täyteen pienestäkin annoksesta...Sit on kyllä nälkä myös nopeammin...

Tänään oli eka aamu lääkityksen alkamisen jälkeen etten herännyt päänsärkyyn...Ihana tunne...[;)]

Ginessa yritä nyt vaan huilata ja tsemppiä ettei pikkuinen ihan vielä tulis...

vihdoin sain kahlattua viikon tekstit läpi - niin kovasti on tapahtunut.
meille tuli suru-uutinen viime viikonloppuna kun miehen veli kuoli (36v).
Sunnuntai menikin ihmisten vieraillessa ja miehen matkaan järjestellessä.
Maanantai-aamuna se sitten lähti matkaan.. Oon vaan hirvee stressaaja että
meni la-su yö ja su-ma yö ihan sekaisin ja sitten vielä koko maanantai myös sen matkustamista
murhetiessa. Perille pääsi hyvin mutta sitten mulla menikin palautumiseen monta päivää...
Eli hiukan energiat alkaa oleen vähissä..

Nyt enää onneks muutama päivä vaan kun mies tulee takaisin, oon ihan pallo hukassa täällä
kotona ollessa kun se on poissa.

Huomenna pitäisi mennä töihin - saa nähdä mitäs siitä tulee... 3 viikkoa ja pari päivää jäljellä
jos sinnittelen loppuun asti. Tosin myös ultra on huomena kun pitää tarkistaa lapsivesien määrää
eli eihän sitä koskaan tiedä miten tässä loppuajasta käy.

viikolla 28 saadaan vessaan lisäkaappi+taso mikä siis toimii meillä hoitopöytänä eli sit kun jää lomille
niin voi käydä ostaan vaippoja yms ja saa ne hienosti heti säilöön.

Muuten ei oo kyllä edennyt tää kodin järjestely yhtään - äippäpakkauksin on vasta tulossa ens viikolla...[8D]

Täytyy toivoo siis että poju ei ole tulossa ajoissa ulos niin saan kaiken suht valmiiks...

Tämmöstä tänne meille nyt tällä kertaa... meen kahlaan noita muita aiheita... ei sais pitää viikon taukoa kun menee
kaks päivää kiinniottamiseen [:D]

tsemppiä kaikille suonenvetojen, kipujen ja huonojen olojen kanssa... LOPPU LÄHESTYY.....

p.s. onneksi olkoon Sartza tytön varmistumisesta - ja hännän puuttumisesta [8D]

Hedari!
Mulla on ollut jalkapohjat ja kadet ihan kuumat jo viikkoja, luulen etta siks ku ne on niin turvonneet. Ja kipeet [&:]
Mulla kans tuntuu vauvan jalkapohjat tuossa ylhaalla ja valilla vahan sivummalla, ma kans alan aina silitteleen niita, ja kohta ne siita katoaakin [:)]

Tapasin eilen suomalaisperheen taalla mun "kotikaupungissa", jossa he lomailevat viikonlopun. Joskus monta kuukautta sitten huutelin toisaalla, etta loytyyko Thaimaasta muista suomalaisia mammoja tai raskaanaolevia... Han oli ainut joka vastasi [:)] He ovat asuneet Thaimaassa 4 vuotta, sitten vuosi Suomessa ja nyt ovat taas tulleet neljaksi (?) vuodeksi Bangkokiin asumaan/toihin. Perheen aiti on myos raskaana, pari kk meita jaljessa :) Sain ison kasan vauvalehtia, karkkia (salmiakkia,lakristia, hedelmaa), vaippoja, purulelun, nännikumet, hoitotuotteita...Ja me tavattiin eilen ensimmaista kertaa! Olin ihan otettu, etta miten joku voi olla noin reilu ja ihana jollekin, keta ei edes tunne [:D] Oli siis ihan mua varten ostellut noita... Ja mulla ei ollut antaa mitaan niille :(

Sitten vauvansangyn lakanoista... ma olen ettinyt lakanoita meidan pinnikseen, muttei ole missaan! No eilen kuulin talta naiselta, ettei nama kayta normaaleja lakanoita, vaan semmosia vahan niinku niita pissasuojia vai mita ne on, sponge sheets/mat on siis englanniksi... semmosia missa on sitten joku puuvilla paallys tms... Ookkei...ei siis lakanoita [8|][:D]

Sit ma kuulin, etta vauvalle taytyy olla nimi jo sairaalaan mennessa synnyttaan... jotain papereita varten... Sit kun meilla on ollut nyt yksi nimi mielessa koko ajan eika muita olla edes mietitty (aaneen), niin kuulin eilen, etta taman nimen ensimmainen tavu, sita ei kuulemma edes ole thaimaan kielessa! WTF? Ei oo kummakaan kun mun mies on sanonut sen vahan hassusti, ja se muuttuu samalla tyton nimeksi! Argh, mita ma nyt teen [:D] Ja eilen ma paatin, ettei meidan pojalle sitten tule kuin se yksi etunimi, vaikka oisin halunnut toisen nimenkin, mutta se kuulemma on niin vaikeeta taalla, etta antaa olla. Jos ma nyt luovun tosta toisesta nimesta, niin ma ainakin sit saan paattaa sen yhden ainokaisen nimen!! Etunimi siis suomalainen ja sukunimi thai.

Ugh, olen avautunut.

No olipas tullu paljon tekstiä sitten eilisillan[:D].

Lidia se saatta vauva pikkuhiljaa sullakin laskeutua alemmaksi mikä tekee liikkumisen vaikeammaksi ja juuri tollasia tuntemuksia lantion seutuun joka puolelle. Musta ei kuulosta ollenkaan hälyttävältä vaan ihan normaalilta. Mulla on ollut ihan samaa jo pari viikkoa.

Tuossa vähän aikaa sitten vihjasin miehelle et tänään illalla ku sen muksut on lähteny kotiin niin vois laittaa noi tavarat paikoilleen niin se vaan nyökytteli ja sanoi et laitetaan vaan. [:D] Eipä ollukkaa yhtään vaikeeta. sitä vaan aina eka ite tekee asiasta isomman ku se on.[:)]

Kuules Miu. Mun tekis mieli kans sanoo sulle nyt et otahan rauhassa[:D]. Mä tein tuota samaa viime tiistaihin asti ja ku lekuri sanoi mitä se on aiheuttanu mun kohdun kaulalleni niin vähä säikähti. Ja sit ku olet kertonu et sulla kuiteski supistelee herkästi. Nimittäin viikolla 36 ku sullakin varmaan on lääkärin tarkastus niin voin vannoa et kiroat ittes jos se määrä sua makaamaan pariksi viikoksi, jotta vauva ei ihan heti syntyis.

Hanibööki: Tuttu tunne tuo vessassa käynti. Ku menee sinne vähä kiireen vilkkaa ku on nii kova hätä ja ist istut siinä hyvin tyhmän olosena ku olet saanu aikaseksi sen 5ml pissaa.[8|]

Kuulostaa Ginessa mukavalta tuo teidänkin juhannus. Mun pitää koputtaa puuta, mut mulla ei vielä ihan pahana ole tuo kuumotus ollut. Vähän ennemminkin ajoittaista. Mut tiedän tunteen. Tosi inhaa. Nyt ei oikein tän flunssan kanssa ruoka taho maistua ollenkaan. Mut muuten olen kokenut vähä samaa kun Ginessa, eli ensin syö tosi innokkaasti sit tulee yht äkkiä täys stoppi eikä mene enää yhtään. Ja jos yrittää vielä jatkaa nii sit meinaa tulla ylös. Toi ssun suppailu ja limatulppa tosiaan alkaa pikkuhiljaa kuulostaa siltä et sieltä sattaa neiti kohta ilmaantua. Et otahan rauhallisesti vielä pari viikkoa, jotta olis vähä turvallisenpaa tuo maailmaan tulo. ja tos jo kerroinki et mies lupas jo laittaa ne tavarat paikalleen[:)].

Asali: otan osaa suruunne. Toivottavasti saat rytmisi pian järjestykseen ku tämä raskaus muutenkin teettää vähän huonoa unta. Ainakin loppuvaiheessa. Ja jep, loppu tosiaan lähestyy! Täällä onkin jo 35+0 viikot täynnä!!!

Hurjaa lenkkiä pystyt Haniliini tekemään[:-]

On toi Aamu sulla aika opettelua tää vauvan odotus ku eri kultturi ja tavatkin ovat ihan erilaisia. Miten tuossa pysyy mukana? Ehkä on parenpi vain ottaa rauhallisesti ja katsoa mitä tulee eteen. Ei turhia ressailla. Mut ihana oli se uusi suomalainen tuttavuus ku oli niin sua ajatellut[:)].

Ny pitäs vissiin mennä makaroonilottaa laittamaan uuniin, jotta saadaan syötyä tänä päivänä. Onneksi olo on huomattavasti parenpi tänään, eikä lämpöäkän ole ollut yhtään. Ehkä tämä flunssa olis jo voitettu kanta, toivotaan.

Asali, voimia kovasti! <3
Selostin miehellekin sitä sun häntäjuttua ja ettei meidän muksulla nyt sit oo häntää[:D][:D][:D]
Ja hyvä, että saat kohta sit sen äippäpaketinki, ihana hiplailla kaikkee mitä sielt löytyy. Vaik ite kattelin niit netistä etukäteen sen verran, ettei oikein mitään suurta yllätystä päässy tulemaan[:)]

Aamu, ihana, että se suomalaismamma oli sua tollain ajatellu. Toivottavasti pystytte pitämään yhteyttä jatkossakin!

Ginessa, musta tuntuu kans, et vatsalaukku olis jotenki pienentuny, tai sit vauva painaa sitäkin sen verran, et se "litistyy" tuun täyteen paljo helpommin ku aikasemmin, tosin ei se ehkä pahaa tee totutella vähän vähemmälle ruualle, mun ainakaan[;)]

Viime yökin meni ihanan hyvin nukkuiessa. En sit tie onks tää vauvei noussu jotenki vähän ylöspäin, ku vessareissut ei herätä enää niin usein ku aiksemmin, vai mistä se johtuu. Luulis, et rupeis pikkuhiljaa laskeutuun alaspäin...

Mutta nyt taas löhöilemään sohvalle!

Ihanaa! Mä pääsin käveleen melkein tunnin veran ihan tuossa lähimaastossa. Ei ollu tarkotus mennä niin kauaa mutku tein ihan pienen kierroksen mut niin hiljakseen et aikaa vaan kului. No ei onneksi alkanut yhtään supistaan tai sattunu mihinkään muuallekkaan masun tai lantion seutuun. Tosin keuhkoputkea alkoi painamaan et sinneppäin se flunssa on painumassa[:'(].

No nyt täs koneella istuessa tuli syötyä kaheksan hapankorppua voilla[;)]. Oli niin hyviä[:D]. Ja mieli olis tehny vielä lisääkin mut pirut alkoivat närästään[&:]. Viime yönäkin mua närästi. Ollut aika harvassa nämä närästelyt tähän asti. Oliskohan möykkyläinen saavuttanut tietyn pisteen tuolla masussa? Korkealla tuntuis ainakin kintut olevan tänään. Ja mä kun odottelen miestä raksalta ku lupas käydä kaupan kautta hakemas jääkaappiin täydennystä ja mulle Geishaa. Närästi tai ei; aion syödä kaikki Geishat mitä se tuo siltä istumalta[:D]. Nii tekee mieli.

Vai pari ruuvia Miu?[:D]. Siis jos susta itestä tuntuu ihan ok:lta nii senkus ruuvailet[:D]. Eikä siis hommien teko aiheuta sen enempää suppailuja. Kyllä mullakin aamuisin usein muuten vähän noita nesteitä alapäästä valahtelee siinä kun nousee ylös. Mut olen ajatellu et ne on vaan niitä yön aikana vaakatasossa kertyneitä, jotka sitten kerralla tulee pois ku maan vetovoima on oikeassa suhteessa[;)]. Valahteleehan sitä päivisinkin mut vähän vähemmän kerralla ku on enemmän pystyssä.

Juhannuksen vietosta kotiin palauduttu. Tosin tultiin jo hyvissä ajoin ja maisemareittiä jotta vältettiin ruuhkat. Olen ollut nyt 10 päivää infernaalisessa flunssassa - ei yhtään kuumetta mutta kamala yskä (selkä on kipeänä yskimisestä) ja kolmisen päivää oli poskiontelot aivan tukossa. Nyt jäljellä on enää yskää, elättelen toiveita että ensi yönä ei tarvitsisi herätä keittelemään kuumaa vettä ja höyryhengittelemään. Työpäiviä on jäljellä kolme ja kun olin koko viime viikon saikulla niin olisi mukava mennä viimeistelemään hommat. Ja kyllä tämä kotona makoilukin tökkii - siis kesälomalle jään mielelläni, mutta terveenä - en ole viikkoon jaksanut tehdä muuta kun makailla sohvalla...

Vähän huoletti että miten vauvaan vaikuttaa kun tunsin itseni tosi kipeäksi, mutta kyllä se tuolla mahassa muljuaa. En tosin mitään jalkoja tai muuta tunnista (en edes varmaksi tiedä miten päin se tuolla majailee) enkä ole hikkaakaan kertaakaan tuntenut. Mutta kyllä se kovasti liikkuu kuitenkin. Epäilen että se joko istuu siellä tai on poikittain koska alakerrassa ei tunnu painetta ja potkuja tuntuu kyljessä - enemmän kuitenkin tuntuu sitä muljuamista. Tarkistelin tossa vaa'alla että paino on laskenut, ei ole oikein flunssan aikana tullut syötyä. Neuvola on vasta reilun viikon päästä, että ehtiihän tässä vielä painoa kerätä.. Raskauden osalta olo on ollut ihmeen hyvä, en varmaan ole kovin supistusherkkä kun tuollainen keuhkojen pihalle yskiminen ei ole tuonut suppareita, eikä turvotuskaan ole pahemmin vaivannut. Närästys ja suonenvedot on raskausvaivoista pahimmat, mutta aika helpolla oon varmaan päässyt.

Miu ite kanssa haaveilen Twilightin kolmososan kattomisesta leffassa, mutta voipi olla etten selviä ilman vessareissua siitä, joten taidan jättää sen sitten syntymän jälkeen tehtäväksi...Jos maltan jättää vaavia isukin hoitoon siksi aikaa...Muutoin oottelen sitten DVD:lle/Bluraylle sitä...[;)]

Tänään alkaa virallisesti äitiysloma.[:D] Vähän sellanen apua fiilis et ollaan jo niin loppumetreillä. Mut toisaalta sitä olis jo kiva saada Möykkyläinen syliin ja päästä näkemään kui kaunis se on[:D].

On noi supistukset kyllä selvästi vähentyneet nyt kun ollu rauhassa mutta poissa eivät ole. Silti siis ainakin sen kahesta viiteen kertaan supistaa päivänaikana niin et sattuu. Ja toi alamasu on edelleen arka. Ja sit vielä sekin et on ollu kaks viime päivää tosi paljon ihan selviä venymiskipuja. Varsinkin oikealla alavatsalla. Ehkä se tulee tuosta vauvan nopeasta kasvuvauhdista tässä vaiheessa. Tuolta raskausviikoista luin et tulis vauvalle pelkästään tässä viimeisten viikkojen aikana jopa yli 200g lisäpainoa/vk. On se hirvee kasvuvauhti[:D]. Pitää vaan koittaa venyä mukana[:)].

Tää viikko alkoikin nyt ihan oman navan tutkiskelulla. Mut oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja toivottavasti ollaan kaiki vielä viikon lopussakin yhtenä kappaleena.

Rv 33+3,miksi tää aika jumittaa eikä kulje eteenpäin??????????????????[:@]

Hyvä Eemi,kun oot saanu nyt levättyä[:)]
Just tos puhuin että kunhan ois vaan n.5 supparii päivässä, niin johan heti supisti.[:D]
Taikasana siis [;)]

Eilen kälyni joka on vkolla 27 kävi tässä..hälläki mielestäni iso masu jo..mutta
olipa kivaa kuulla, että hän tuntee itsensä niiiiiin siroksi kun mulla on nii iso maha...[:-][;)]
Innolla oottelen siis nähdä hänet loppuvaiheessa [:D]
Eino, en mä piikittele ja taivastele, kullakin on sellainen masu kun on.!!![;)]
kasvetaas nyt hyvin vielä että meiän pirpuisilla on hyvät eväät sitten masun ulkopuolella !![:D]

Voi että kun on TYLSÄÄ... puoli päivää töissä eikä yhtääääääääääään huvita..

no 12.30 ultraan niin tulee pieni katkos sitten päivään... toivottavasti olisivat myöhässä aikataulusta tms [;)]

16 aamua jäljellä jos loppuun asti mennään... vähän mutta samalla niin paljon...

kiitos kaikille pahoitteluista.. eiköhän tämä elämä tästä taas normalisoidu kun saadaan mies takas kotiin..

Siinähän tuo juhannus jotenkin meni.. Oltiin siipan kotipaikalla maaseudulla viikonloppu kahdestaan eikä se ihan ollut sitä mitä kuvittelin. Suunnitelmissa oli ottaa rennosti, saunoa ja grillata ja olla vaan. Kävikin sitten niin että kun perjantaina aamupäivällä päästiin perille, mies avasi kaljatölkin ja sanoi, että hänhän ei auton rattiin koskekaan koko juhannuksena. Yllätys yllätys, minä sain olla juoppokuskina ja ajella ympäri savon muata [:@] Mies joi liikaa joka päivä ja käyttäytyi hmm... jokseenkin ärsyttävästi.

Eilen sunnuntaina tuli taas lisää vuosia meidän ensimmäisistä treffeistä. Olisi ollut mukavaa tehdä jotain superromanttista, mutta siipalla oli kauhea kanuuna ja minulla koski taas joka paikkaan. Iski vielä kauhia ripulikin kaiken muun hyvän lisäksi [&:]

Autolla ajaminen on muuten melko karmaisevaa kun baby puskee päätään ylöspäin palleaani ja samaan aikaan potkii kohdun suulle, vihloo inhottavasti. Kuuleekohan vauva V8:n murinan mahaan asti? Tuntuu ettei poitsu ikinä nuku kun ajan autolla [:D]

Hehe, minä teen aina päinvastoin kuin Miu. Elokuvat pilaa minun päänsisäisen leffan hyvästä kirjasta [:D]

asali, mee nyt hakeen sitä saikkua jos ei huvita olla töissä!
Mulle ainakin sanottiin, että on sekin uupumusta, ettei henkisesti huvita/jaksa ja se sit taas osaltaan voi vaikuttaa vauvaan. Varsinki ku olit jo pois sieltä niin inhottava varmaan mennä vähäks aikaa takas. Ja hei, mä rupesin kans miettiin sukkia eilen, pitäs visiin niitä hommata[:D][:D][:D] Kun ajattelin et muutamat pitkät housut pitää pinelle olla, niin kotona vasta tajusin, et olis ehkä kantsinu ostaa puolipotkareita eikä "tavllisia housuja", ku nyt tarttee sit sukkia... Huoh... Ja mistä mä edes tiedän mitä mä sille vauvalle laitan päälle???

klo.12 on neuvola, se missä puhutaan synnytyksestä. Mies onneks pääsee tulemaan mukaan kesken työpäivän. Jänskättää aika paljo. Ehkä koitan myös saada lähetettä pelkopolille, kun tää on vika käynti omassa neuvolas ja heinäkuun ajan palloilen ties kenellä niin ahdistaa sekin, et joka kerta saattaa olla eri tyyppi vastassa...

Huhhhuh, mikä duuni lukea kaikki kirjoitukset kun on ollut poissa melkein 2 viikkoa [:o][:D] käy jo työstä [;)]
Eli en kyllä enään muista jos jotain halusin matkan varrella kommentoida...

Olin tossa puolitoista viikkoa sairaslomalla selän vuoksi enkä kotona juurikaan koneella viihdy.
Kaikenmoista tuli puuhattua, lähinnä oon pessyt kaiken mahdollisen pyykin ja järjestellyt vauvan huonetta millon mitenki päin, pihassa kukkapenkit on kunnossa ja hioin ja maalasin pinnasängynkin vihreäksi kun piti saada tekemistä [:)] Ompahan nyt nätti sänky! [:)]

Juhannus sujui mukavasti miehen vanhempien kotona, saunoen ja syöden [:)] Onnistuin oikee naamanki polttamaan lauantaina [:@] Noh, nyt on kiva olla töissä taas punanenänä [:)]
Motivaatio tulla takas töihin on aivan täysi nolla!!! Mutta jos tässä nyt kouluttaisi alkuviikon tuota uutta tytteliä ja sit vetäytyisi selän kanssa kotiin.. [8|]

8 viikkoa laskettuun aikaan. HURJAA [&:][:)] Kovasti jo mietityttää että minkänäköinen vesseli sieltä tulla tupshtaa ja onko tyttö vai poika ja toki synnnytyskin jo pyörii jonkunverran mielessä....

Aurinkoista päivää kaikille [:)]

Minä pakkasin jo pari viikkoa sitten laukun :D Laitoin siihen itselleni imetysliivit, puhtaat pikkarit, rennot vaatteet ku lähdemme kotia päin ajamaan, hygieniatarvikkeet, sukat.. Vauvalle laitoin kans hoitolaukkuun äitiyspakkauksesta kietaisubodyn ja housut, myssyn, haalarin + tumput ja tossut, sekä muutaman harson.

Sartza, juu juu kohta mä jo jään... ajattelin että jos painan vielä viikon niin että yritän saada kaikki kuntoon torstai 8.7. mennessä niin sit voin neukkulassa pyydellä jos tuntuu siltä...
tosin jo keskiviikoks otin yhden lomapäivän kun on viimevuodelta käyttämättä eli ehkä tällainen 4 pv viikko olis kiva.. [:D] Ja ne SUKAT eli eikö ookkin kumma kun on ihan pallo hukassa tuollaisista perusjutuista... plääh... mä keksin kohta jotain muutakin niin voitte sit kanssa stressata jostain ihan yhtä naurettavasta[8D]

Miu ihan samanlainen stressi koko kassista... mullahan nyt on vielä aikaa vaikka kuinka kauan, mutta tänään kun olin äippäpolilla ja mua edeltävä passitettiinkin suoraan synnyttää (se reppana oli ihan paniikissa, en tiedä sitten tarkemmin mikä hätä oli mutta ihan sokissa oli) niin tuli mieleen että voihan se nappula päättää tulla koska vaan... laukku olis ehkä hyvä olla valmiina, mutta oikeesti en mä osaa ainakaan sinne pakata mitään...

Juhannus oli juu ja meni - melko ruokavoittoisasti, mutta oli kyllä mukavaa [:)]

Mulla alkoi myös virallisesti äitiysloma tänään ja ihan on hassu fiilis. Nilkka vielä vaivaa, mutta ajattelin silti yrittää lähteä koiran kanssa lenkille. Pyysin nimittäin exältäni koiran nyt pariksi viikoksi, kun sitten sitä ei taas uskalla vähään aikaan ottaa, kun ei tiedä, miten tulee lähtö... Meillä on siis yhteishuoltajuus koirasta.

Vauveli möyrii koko ajan ihan tajuttomasti, eikä oikein mihinkään pysty keskittymään... mietin, että nukkuukohan se koskaan. Nyt myös muuten olotila on melkoisen raskas ja supistuksiakin on melko paljon, niin olo ei ehkä niitä parhaimpia. Tuntuu myös, että olen ihan ilmapallo [&:]

Huhhuh kun on lukemista kun on vaivaiset 4 päivää poissa koneelta. Kiva kuulla, että ainakin melkein kaikilla on ollut suht mukava juhannus[:)] Meidän juhannus vähän venähti kun ei eilen jaksettu lähteä ajelemaan kotiin päin. No mihinkäs sitä lomalla on kiire! Juhannus meni lähinnä mökkeillen ja syöden. Tapoin kyllä varmaan tuhat hyttystä[:D] puremia on kuutisenkymmentä...

Sain ommeltua verhotkin lastenhuoneeseen. Nyt täytyis jaksaa silittää ne ja ripustaa, mutta kun on niin KUUMA! Hellettä taas tämä viikko, taitaa tulla valitettua aikalailla[;)]

Takaisin