ginessa
Kommentoinnin ninja
Jalkapohjien kuumotus +turvotus,ja helkatin kipeä astua.. jalkapohjat on ku kohonneet hiivataikinat..[&:]
Ihana ja rauhallinen Juhannus ollut, ilman lapsia.Ovat isommat tahoillaan festaroimassa ja mökkeilemässä,
pienempi on isoäidillä tädin kanssa.
Ollaankin sitten mehen kanssa käyty kuusijärvellä piknikillä,oleiltu pihalla,grillattu ja vaaaan nautittu[:)]
Herätin VARMASTI jonkin näköisiä hilpeitä ja järkyttyneitä katseita...
Olen jo niin iso että huh.Mieskin tossa tokaisi että nyt se on ISO.[:D]
Nauroin eilen itekseni ja kerroin sitten miehellekin että arvaas paljonko mun paino on noussu siitä mitä tavattiin..
20 kiloa.... HUH.NO onneksi osasyy on tää raskaus joka on tuonut sen 13 kg.[;)](tähän mennessä.)
Nykyään kun syö hurjan nälän kera,saattaapi tulla kovin oksu olo sen jälkeen..ei kiva[&:]
Onko kellään samaa ongelmaa?
Saatikka että laatta meinaa lentää jollei sitä saa heti-ihan kuin alkuraskaudessa...[;)]
Kuulin eilen likkakaveriltani että sen serkun tyttöystävä sai kolmannen tytön..LA oli 31.7..
tuli sitten vähän päälle kuukautta aiemmin.
Toisilla vaan taipumus siihen vissiin että ei täysiaikaiseksi pysy kohdussa.?
Hällä syntyneet kaikki kovin aikaisin..
Tulipa itelleki sellanen fiilis että vois tulla jo!!![:D]
No okei,jos sit parin viikon perästä ku ollaan viikolla 37...[:D]
Perjantaina seksin jälkeen supisteli muutama tunti kyllä aika ahkeraan..
Jomottavaa suppailua,hui,tän tuntuisia on ollu nyt viikon verran,+ että osa siitä limatulpasta ilmeisesti tuli maanantaina.[:-]
Noh joo, Eemi koitahan parantua siellä!![:-]
Mutta ihan hyvin mielestäni voit pyytää miestäsi auttamaan,olethan itsekin ollut suureksi avuksi raksalla
ruokkimassa..ja onhan tää vauva teidän yhteinen projekti..mä tiiän mussa on samaa vikaa,tuntuu pahalta pyytää apua kun toinen on pyöräilly 40 kilsaa duuniin ees taas yhteensä + duunipäivä.
Mut pakko aatella että näin tää nyt menee.[:-]
Kaikille aurinkoista sunnuntaita[:)][:)]
Ihana ja rauhallinen Juhannus ollut, ilman lapsia.Ovat isommat tahoillaan festaroimassa ja mökkeilemässä,
pienempi on isoäidillä tädin kanssa.
Ollaankin sitten mehen kanssa käyty kuusijärvellä piknikillä,oleiltu pihalla,grillattu ja vaaaan nautittu[:)]
Herätin VARMASTI jonkin näköisiä hilpeitä ja järkyttyneitä katseita...
Olen jo niin iso että huh.Mieskin tossa tokaisi että nyt se on ISO.[:D]
Nauroin eilen itekseni ja kerroin sitten miehellekin että arvaas paljonko mun paino on noussu siitä mitä tavattiin..
20 kiloa.... HUH.NO onneksi osasyy on tää raskaus joka on tuonut sen 13 kg.[;)](tähän mennessä.)
Nykyään kun syö hurjan nälän kera,saattaapi tulla kovin oksu olo sen jälkeen..ei kiva[&:]
Onko kellään samaa ongelmaa?
Saatikka että laatta meinaa lentää jollei sitä saa heti-ihan kuin alkuraskaudessa...[;)]
Kuulin eilen likkakaveriltani että sen serkun tyttöystävä sai kolmannen tytön..LA oli 31.7..
tuli sitten vähän päälle kuukautta aiemmin.
Toisilla vaan taipumus siihen vissiin että ei täysiaikaiseksi pysy kohdussa.?
Hällä syntyneet kaikki kovin aikaisin..
Tulipa itelleki sellanen fiilis että vois tulla jo!!![:D]
No okei,jos sit parin viikon perästä ku ollaan viikolla 37...[:D]
Perjantaina seksin jälkeen supisteli muutama tunti kyllä aika ahkeraan..
Jomottavaa suppailua,hui,tän tuntuisia on ollu nyt viikon verran,+ että osa siitä limatulpasta ilmeisesti tuli maanantaina.[:-]
Noh joo, Eemi koitahan parantua siellä!![:-]
Mutta ihan hyvin mielestäni voit pyytää miestäsi auttamaan,olethan itsekin ollut suureksi avuksi raksalla
ruokkimassa..ja onhan tää vauva teidän yhteinen projekti..mä tiiän mussa on samaa vikaa,tuntuu pahalta pyytää apua kun toinen on pyöräilly 40 kilsaa duuniin ees taas yhteensä + duunipäivä.
Mut pakko aatella että näin tää nyt menee.[:-]
Kaikille aurinkoista sunnuntaita[:)][:)]