Eemi: Onneksi ei ollut mitään pahempaa.
Hyvä lukea täältä muiden tuntemuksia, jos sitten itsellekkin tulee samanlainen olo, niin ehkä vähän helppaa jos muistaa sun kertomuksen.
Ginessa Toi 12.6 on kyllä hyvä synt.pvä. Itekin juhlin vuosia silloin[:D]
Oma napa. Täällä on alannut satelemaan potkuja ja iskuja joka päivä kyllä ihan reippaan puoleisesti. Varsinkin oikea tissin alapuoli tuntuu olevan Piipiäisen suosikki iskupaikka, ja varsinkin silloin kun ajan autolla.
Ajatella 11 vkoa enää laskettuun aikaan...Mihin tämä aika on kadonnut.
Kamalat liitos tai venymiskivut vaivaa nivusissa, varsinki tuolla oikealla puolella. Mutta kunhan tässä kaks viikkoa jaksaisi töissä vielä, niin sitten saa lomailla.
Mies eilen naureskeli mun ankkakävelylle ja sanoi että pitäis videokuvata sitä. En antanu lupaa. Sanoin vaan että kyllä mä voin ihan mieluusti antaa sulle nää kivut.
Illalla kun mentiin nukkumaan,piti kättään mun kyljen päällä, ja Piipiäinen ilmeisesti potkaisi siihen kohtaan ihan täysiä,niin että ukon käsi kirj.lensi ilmaan vähän.Totes vaan että Oho. Sanoinki että niiin, nuku nyt sitten tässä, kun toinen riehuu noin kovaa mahassa,nivuset tuntuu siltä että joku olis rautaputkella hakannu,kaikki kääntyminen sattuu ihan pirusti, ja sitten vielä kun välillä on kauhee närästys... Ei oo helppoo olla raskaana. Ja toinen vielä vähän ehdottelee peiton heiluttelua. No thänks juuri nyt[:D]
No mutta on tämä ihanaa silti, kun toinen tuolla mahassa myllertää. <3