Vihdoinkin kesäkuu!

Me jäädään kotikulmille jos vielä vauvamasussa (jos ei niin sairaalassa:confused:..)- pyydetään meidän vakio juhannus-seura-ystäväperhe meille käymään to-illasta varmaan perjantaille. yleensä on siis vietetty juhannusta pitkälläkaavalla yhdessä mökillä, jonne reilu 3h matka.. mutta noita viikkoja täällä jo 41+1, että aika todennäköistähän se on just juhannuksena sitten synnyttääo_O. enkä kyllä halua nille seuduille jäädä sairaalaan jumiin.

ajateltiin viettää "uusi juhannus" sitten vauvan synnyttyä siellä mökillä, kunhan arki jotenkin ensin rullaa..voihan sitä teeskennellä juhannusta vielä heinäkuussakin!
 
Me ei kyllä täältä pääkaupunkiseudulta poistuta mihinkään :grin
En halua synnyttää missään muualla kuin tuossa sairaalassa, jonne olen menossa.

Miehen ja mun peheitä käydään moikkaamassa ja grillaillaan.
Mitään muuta en oikeastaan nyt kaipaakaan kuin läheisten seuraa :Heartred

Mielellään voisin kyllä synnyttää viimeistään juhannuksena :p
 
Mä todella toivon et haaveilen sairaalasta kotiutumisesta vauvan kanssa juhannuksena. Mökille olis ollut ihana mennä, kun mun muu perhe on siellä, mutta sinne on 350km matkaa ja musta ei ole sellasta matkaa ajamaan viimesilläni eikä just synnyttäneenä :sad001
Jos oon yhtenä kappaleena niin juoksen meiän pihaa ympäri ja hypin haaraperushyppyjä saadakseni tän tenavan ulos, eli kaupunkiin jäädään...
 
Mulla on ollut supisteluja ja selkäkipuja jo monta kuukautta, joten vauvan on pelätty syntyvän aikaisin. Siksipä ei ole tarvinut ajatella juhannussuunnitelmia aiemmin. Nyt kun vauvaa ei näkynyt, niin täytyykin (tai saakin) suunnittella.
Voi olla että katson sitten perjantaina mikä on olo ja sen mukaan päätetään mitä tehdään. Ehtiihän sitä mökille savusaunaan myöhemminkin ja olisihan se vaihtelua olla kaupungissa. Paras tietenkin olis jos saisi jo vauvan syliin :binkybaby :love017
 
Voi, että savusauna, love it:Heartbigred:grin

Itsekin pääsin käymään tänään saunassa, mutta ihan vaan sähkösaunassa. Rentouttavaa oli silti :)
Nyt tässä mietiskelen, jos sitä lähtisi iltakävelylle, kun on jotenkin vaikea olla makuullaan ja istua. Selässä tuntunut jotenkin epämukavalta koko päivän ettei samassa asennossa pysty olemaan pitkään.
 
Niin, mäkin toivoisin että saisi juhannuksen viettää vauvan kanssa. :) Ollaan kuitenkin joka tapauksessa kaupungissa, ehkä koitetaan löytää jokin juhannuskokko tai muu "perinteisempi" tapahtuma, ja vietetään aikaa appivanhempien kanssa, ehkä muunkin suvun. Meillä ei ole yleensä mitään perinteistä juhannusohjelmaa ollutkaan, kun ei ole omaa mökkiä, vaan aika vaihtelevasti oltu kavereiden tai suvun kanssa kaupungilla tai jonkun mökillä/kotona. Ei mulle oikeastaan ole niin väliä, vaikka juhannus meneekin nyt vähän välistä.
 
On muuten kiva sitten nähdä, että ketkä meistä synnyttää juhannuksena vai synnyttääkö kukaan :grin
 
Mä ilmottaudun vapaaehtoiseks lähtee synnyttää vaikka heti :D niin oon sit alta pois niin mahtuu muut sisään juhannuksena :)
 
Mua on alkanut jo kyllästyttää tää lomailu, johan tässä on 4 vko mennyt. Voisin kans alkaa hipsimään synnärille päin... Kassi on top top pakattuna ja tärkeimmät hankinnat tehty. Kotona olis kyl kaikenlaista nurkkien järjestelyä, mut ei kai ne tosta mihinkään karkaa...
 
Mä lähtisin mieluusti jo tänä yönä synnärille. :) Mutta eipä kuulu supistuksia! Kaikki keinotkin on jo kertaalleen kokeiltu läpi paitsi sisätutkimus, ja vadelmanlehtiteekin on jo loppu! Veikkaisin siis, että saan viettää juhannuksen ihan rauhassa vielä ilman vauvaa.
 
Mulla on edelleen tuplat hommaamatta ja huomenna olis tarkoitus käynnistää.... nooh menköön vauva aluks liinassa ja esikoinen vaunuissa ja katellaan sit jossain välissä josko sais aikaseks ostaa kärryt..
 
Jos ei käynnisty synnytys ennen juhannusta tai juhannuksena, ni kotona mie varmmaan yksin tän mahani kans oon :D tai kavereitten kans keksitään jotain tekemistä. Ensin oli tarkotus että miun isä ja pikkuveljet ois tullu juhannuksena meille, mutta ei ne sitte vissiin tuukkaan.

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Jenni89, tee ihmeessä vaikka kavereiden kanssa jotain, niin menee aika vähän reippaammin ja viimeistään maanantaina sitten pääset hommiin :p
 
Niin se pittää :)nyt kovasti yritän siivouksella sun muilla saaha niitä supistuksia, ni pääsis jo hommiin. :D

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä pidän sulle kyllä Odecca peukkuja, että sullakin tuo käynnistys sitten onnistuisi hyvin ja eikä pitkittyisi!

Itseäni jotenkin pelottaa, jos sama kohtalo tulee. Ajatus siitä ettei synnytys käynnisty luonnollsesti,niin koen jotenkin ahdistavaksi.. vaikka osa musta kyllä toivoisi sitä kuitenkin :oops:
Ensi viikon maanantaina on ihan perusneuvola ja sieltä sitten TH pistää eteenpäin tutkittavaksi, että pitääkö käynnistystä alkaa suunnittelemaan.
 
Täälläkkii piettään peukkuja!

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin on jo lähete laitetty yliaikakontrolliin, menisi luultavasti ensi viikon perjantaille. Toivon kyllä kovasti, ettei 1) tarvi odottaa niin pitkään ja 2) ettei tarvi keinotekoisesti käynnistää synnytystä. Tosin olisihan käynnistyskin tietysti helpotus, mutta mieluummin haluaisin luonnonmukaisesti etenevän synnytyksen, jos saa valita.

Th oli kanssa sitä mieltä, että poju olisi varmaan noin nelikiloinen nyt, mikä kyllä jännittää jos ei pian synny. Olenhan mä kohtalaisen pitkä ja lantiossa varmaan olisikin tilaa, mutta hui kauhea miten sellaisen jättivauvan saa puserrettua ulos!
 
Mul on tänään sattunu ihan tauotta tohon sektioarpeen ja mulla on koko ajan vaan vahvempi tunne et se ei tule kestämään, oon aivan varma et se repee ja nää supistukset vaan pahentaa sitä kipua ihan koko ajan.
 
Meillä ei sen kummemmin juhannussuunnitelmia. Itse en yleensä oo mitenkään erityisemmin viettäny, tykänny jopa olla töissä silloin.

Supisteluja on melkeinpä joka päivä ollut, mutta ei mitään tulosta tuu joten en jaksa enää uskoa, että juhannusvauva tulisi. Ens tiistaina olis neuvola ja sit sais lähetteen käynnistelyyn. Toivottavasti ei sitä kuitenkaan tarvittais ja vaavi tajuais tulla itse pois ennen sitä.
 
Takaisin
Top