Vihdoinkin kesäkuu!

Skylar

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kesäkuunmammat 2014
Tästä se lähtee! Tänne sekalaiset höpötykset, nyt on meidän kuukausi :)



Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Tulihan se kesäkuu sieltä vihdoin! :)ruppee loppu häämöttää.

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen jo niin valmis synnyttää!
Henkisesti siis ainakin, kun ei tämä vauva ole näköjään samaa mieltä...:rolleyes:
Ainakin nyt viimeiset päivät olleet jotenkin niiin raskaita tämän mahan kanssa ettei vaan enää jaksa!
 
^sama täällä...olo on todellakin kun halvaantuneella muumilla.ei mitään oloja silti ainakaan mihkään synnytyksen suuntaan...ja ihan kaikki on kokeiltu,ässistä vadelmanlehtiteehen.huoh...ja sitten viä turhamaisuusavautuminen...siis millä järjellä nyt; 39+3,alkaa tulla raskausarpia? olisin ny kovin mielelläni ollu ilman kun tänne asti pääsin mut ei si.karmeet violetit peukalonlevyset juovat...sitäpaitti ne on ihan pirun kipeitä. :sad001:mad:
 
Enpä ymmärrä miksi mulle on vatsaan uusia arpia tullut.. Olisi kroppa voinut hyödyntää noita vanhoja joita jo oli! o_O
Olo on kyllä ihan karsea, kun ihan sama missä asennossa on seisoen, istuen, makuulleen, mikään ei ole hyvä..
Yritän ajatella positiivisesti, että kohta tämä on ohi, mutta silti olotila äRsyTTäää!
 
Haha, mulla on ihan sama! Ei ole edes rv38 vielä täynnä, ja olen silti ihan täysin kypsä jo synnyttämään. Ei yhtään huvittaisi olla tän mahan kanssa enää, ja odotella kuinka paljon lisää raskausarpia ehtii ilmestyä loppupäivinä. Muutama viikko sitten olo oli vielä paljon kevyempi, ja varsinkin nukkuminen mahan kanssa on käynyt tosi tukalaksi. En tiedä kuinka realistista tää sitten on, mutta nyt tuntuisi että olisi kuitenkin paljon helpompi jos vauva olisi jo ulkona ja voisi "vain" herätä öisin välillä syöttämään.
 
Mulla taas olo parantunut kummasti viikontakaisesta:grin!
Mikäs tässä taas odotellessa, kun yöt menee vähän paremmin, käsi yhä puutunut, mutta ei pidä hereillä öisin:)! persusta ei enää paina-lienee alapää sopeutunut:p
Päivät taas sopivan lämpöiset ja lapsilla loma alkanut- ei siis tarvitse aamulla herätyskelloa:):):).

Enää kuitenkaan muutama viikko korkeintaan, tuntuu tosi lyhyeltä! ja juuri huomasin että puuttuu vielä kaukalo (jonnekin hävinnyto_O) ja hoitoalusta..ja vaippoja..jne. että kyllä tässä kevyesti viikoksi riittää vielä oleellista valmistautumista!

huomenna 39+0! ja grilli hohkaa kuumana..elämä maistuu:grin
 
Mulla on yksi pieni arpi tullut navan viereen. Viimeksi selvisin ilman ja eipä tuo yksi haittaa. Mutta kohta varmaan repeeä ja isosti, jos ei lapsi suvaitse saapua... Ja mulla kans unet olleet kiven alla viimeisinä päivinä. Oon herännyt neljän ja viiden välillä, vaikka unille tullut mentyä vasta puolenyön aikoihin. Oon sit kuuteen sinnitellyt sängyssä ja noussut puuhastelemaan. Eli tuorein silmin sit vauva-arkeen
 
Voi ei, nyt kun sanoit lambi, rupes kauheasti tekemään mieli grilliruokia! :) Mies kun on kasvissyöjä, niin tosi harvoin syön itsekään mitään lihaa kotona, mutta pihviä kyllä tekis niin mieli.
 
Muokattu viimeksi:
Tänään äitipolille käymään. Jotenki hermostuttaa sekin normaalia enemmän. Vauva niin alhaalla että tuntuu kuin jotaki roikkuis alapäässä! Mutta kesäkuuhun ollaan päästy ja loppusuoralla ollaan:)
 
Mieki voisin vähän valittaa... Nää yöunet, loppuu millon mistäki syystä. Tännään herätty klo 4.00 älyttömmään närästyksseen ja sittenpä piti jo juosta vessaan ja tuli se ihana pääkipu. Eikä tässä ennää nukuttuu oo saanu sen herräämisen jäliltä. :angry1 turhhauttaa.

Miullaki äitipolille meno tännään, paino-/synnytystapa-arvio. Saapi nähä miten iso vauva siellä mahassa köllöttää. Vois kyllä jo parin viikon sisällä olla ulkona. :wink

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Parkkeeraan kohta itteni teltan kanssa jonkun synnytyslaitoksen tuulikaappiin ja kieltäydyn poistumasta, ennenku käynnistävät... Ei sais olla näin malttamaton, kun vasta 39+4 menossa, mutta ei meinaa mistään löytyä sitä paljon puhuttua kärsivällisyyttä :/

(Mistä huomaa, että täälläkin valvotaan, liitoskipuillaan ja lihotaan lisäksi yli kilo per joka saamarin viikko :D )
 
Täällä voidaan mitä mainioimmin :) (anteeksi hehkutus, kun muilla ei niin mainiosti voida)
Oli nimittäin lapsivapaa viikonloppu meikäläisellä sitten viime elokuun, kun esikoinen oli isällään ja pienemmät meni oman isänsä kanssa mökille :)
Ja ensimmäistä kertaa elämässäni osasin nauttia vapaasta ihan oikeasti :)
Mahtavaa kun aamulla herätessä sai vaan jäädä pötköttämään ja ainoa huoli oli koiran ulkoilutus :)

Mikään ei vaivaa, paitsi lievä närästys silloin tällöin ja kädet, jotka nyt jo monta viikkoa olleet niin saamarin kipeät ja jatkuvasti puutuneet, mutta siihenkin siis jo tottunut, että ei silleen vaivaa :)

Olen myös asennoitunut, että yli mennään taas kerran, joten en odota mitään tapahtuvaksi ennen juhannusta ainakaan :) Ja samaa sanoi lääkärikin, kun viikko sitten siellä kävin, että kun paikat on niin kiinni ja kiinteät ja kaulaakin reilustu jäljellä, että ei näillä näkymin kyllä hetkeen ole tulossa, niin lasken sen mukaan että yli menee heittämällä, mutta siitäkin huolimatta viiden viikon päästä on vauva sylissä ja kotonakin todennäköisesti, että se aika menee vaikka päällä seisten :)

Tänään menen joka tapauksessa ostamaan vadelmanlehtiteetä, ihan vaan sen takia että se on hyvää..ei siitä meikäläisen kohdalla kuitenkaan mitään hyötyä ole :D
 
Voi hehkuta ihmeessä, akidi, oikein mielelläänkin! Tähän asti mun yleisin lause (huonompien päivien iltana) on ollut 'huomenna on parempi päivä', mutta nyt ei meinaa enää jaksaa sen voimalla (kun joka päivä on ollut sitte edellistä huonompi...).

Mutta hyvä vaan siis kuulla, että niitä toisenkinlaisia fiiliksiä vielä maailmassa on, antaa toivoa. Eli ehkä huomenna on sitte se parempi päivä täälläkin :)
 
Täällä peukut pystyssä paremman huomisen puolesta :)
Kyllähän minäkin toki ottaisin mielelläni tämän jo ulos, siis ihan vaan sen takia, että pääsisin synnyttämään, mikään ei ole ihanampaa kuin synnyttäminen ja siinä siis ne aivan järjettömät supistuskivut, mutta kun nyt jo mahaikävä iskee, kun tiedän että kohta se on muisto vaan ja tilalla tyhjä nahkalörpykkä ja uutta mahaa ei kyllä ole tiedossa näillä näkymin, niin nautin nyt tästä viimeiseen asti :)

Jospa vain saisin niitä hieman kipeitäkin supistuksia tähän viimeisille viikoille kaveriksi, niin olisin vieläkin iloisempi :)
 
Juu, todellakin saa hyvää vointiaan hehkutella! :p
Ehkä tänään parempi päivä itsellänikin, kun heräsin vain pari kertaa viime yönä, ja nyt katselen ulos ikkunasta niin aurinko paistaa ihanasti tuolla ulkona.
Täytyy yrittää nyt keskittyä positiivisiin asioihin, kun väliaikainen tila kutenkin vaan kyseessä.

Ja itse uskon, että synnytän ennen LA:ta :grin
 
Mäkin kun myös kolme kertaa jo toivonut, että ennen laskettua synnyttäisin, niin nyt olen päättänyt olla toivomatta, kun ei siitä toiveesta aikasemminkaan ole ollut mitään hyötyä. Nii nyt asenne on se, että max.32 päivää, niin sitten tämä jätkä otetaan ulos vaikka väkisin :)
Mutta toivotaan teille jotka jo malttamattomina odotatte, että odotus pian päättyy :)
 
Saa tottakai hehkuttaa! :)kyllä tää päivä ehkä siltä osin on hyvä ku sai sen tunnin vielä nukuttuu ja kohta ajella painoarvioon. :)jospa sais valitettuu itellesä käynnistyksen. :D

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top